Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Majitelovy dojmy E36
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
autorovi článk zřejmě chybí některé informace - třeba váha motoru způsobuje nedotáčicost - WTF? hliníková R6 važí podobně jako litinová R4 (myslím je to 114 vs 103kg). Kdyby napsal, že je to způsobeno jiným rozložením stejné váhy tak bych to asi pochopil lépe.
každý seriový podvozek musí být přirozeně nedotáčivý, nedotáčivost je pro drtivou většinu uživatelů aut bezpečnější - ne každý má ruce na rychlé kontra na mokru
a funguje na to jediné a to je víc plynu a nebo si umět pohrát s tou váhou auta - já si třícu letos užil i bez svoru, dá se naučit s tím žít 
po dvaceti letech používání auta, který je podvozkově oproti novýmu uplně jinde je takový... no, ne že by e36 byla nějaká hvězda oproti klasickým bimmrům, ale tohle je asi trochu mimo...
každý seriový podvozek musí být přirozeně nedotáčivý, nedotáčivost je pro drtivou většinu uživatelů aut bezpečnější - ne každý má ruce na rychlé kontra na mokru


po dvaceti letech používání auta, který je podvozkově oproti novýmu uplně jinde je takový... no, ne že by e36 byla nějaká hvězda oproti klasickým bimmrům, ale tohle je asi trochu mimo...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
Ja mam teda M-paket cabrio ale na 17 se s tim neda vubec jezdit denne(delsi cesty).To sou rany na tech nasich silnich jako prase,ted jezdim na 15 a da se to prezit.Ale i obycejnej novej Renault Kangoo,kterej mam jako firemni je 10X pohodlnejsi.Stejne jako E39 je o moc pohodlnejsi.E36 je vsechno ale pohodlna rozhodne ne,aspon v M-packet podvozku.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Mě to přijde OK. M-paket tlumiče a zejména horní uložení musí být fakt v pořádku jinak to víc bouchá do kastle. Na 225/45/17 se dá jezdit, avšak radši né přes jámy. 3er byly vždycky víc motokárky kór cabrio, jako bytelný 5er to je jasný.
Jinak teda ještě k recenzi Limo má krásnej lak, kola, exterier, ale ten hnus je spíš uvnitř.
Hlavně je to dodělávka z nějaké soc. serie, takže ///M sport podvozek, sitze a volant to ani nevidělo, tudíž jízdní vlastnosti a nedotáčivost tomu asi odpovídají. Hodně dělá geometrie no.
Jinak teda ještě k recenzi Limo má krásnej lak, kola, exterier, ale ten hnus je spíš uvnitř.

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
bohužel to "víš" špatně. na všechny e36 až do konce výroby se dal doobjednat samosvor... třeba moje 323i sjela z linky se samosvorem. Pouze ho nedávali v kombinaci s ASC+Tlukepostulka píše:Můžu se zeptat na to tvrzení že každá 328i je rozbitá hned z továrny? Co vím tak svor byl příplatkový jen u M50 motorů, 323i a 328i už svor v nabídce neměly, takže imho tohle tvrzení že každá je rozbitá hned z továrny je podle mě nesmysl..




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
Tlumice a ulozeni sou novy(Bilstein),stejne jako celej pozvozek .
Nevim kde a co jezdite za trasy ale rict o E36 cabrio (jinou verzi sem neridil),ze je pohodlna na denni jezdeni na 17kach tak to fakt mate prdel z titanu.Na vikendy je to ok motokara,ale jezdit v tom denne 100-150Km tak me mrdne a to nesrovnavam s zadnyma super karama.Pohodlny to je jedine na nove silnici.Jinak samozrejme na vyblbnuti super.
Nevim kde a co jezdite za trasy ale rict o E36 cabrio (jinou verzi sem neridil),ze je pohodlna na denni jezdeni na 17kach tak to fakt mate prdel z titanu.Na vikendy je to ok motokara,ale jezdit v tom denne 100-150Km tak me mrdne a to nesrovnavam s zadnyma super karama.Pohodlny to je jedine na nove silnici.Jinak samozrejme na vyblbnuti super.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Tak tuhost cítit jde jasně, záleží kde člověk jezdí. Když převážně dálnice a městský okruhy to jsou v pohodě cesty, pokud rozbitý po městě tak radši max. padesátkou a to jde hned slyšet bouchnutí. Silnice 3 třídy mezi dědinama co jsou zalátaný až běda se radši vyhýbám, to opravdu na delší trasu 17" není žádný potěšení. 
Zajímavý, že záleží na typu nerovnosti a nedá se to absolutně odhadnout. Někdy jedu a říkám si kua kanál, příčná spára a udělá jen takový gumový "dundun" a někdy jen zalátaná cesta výstupek 1,5cm a hňápne to do kastle až nepříjemně kovově. :p
Co se týče cabrio (coupe) má nejtužší naladění kór M podvozek nejníž ze všech E36. Tuhost kastle je u cabria nejnižší a tak se rázy vozem nesou dost no. Nekomfortnější je asi tour. Já mám sedan a taky nový uložení FEBI na povozku Bilsten B8 monotube. Snížení teď -35/-15 o chlup níž jako M technik. V Chorvatsku v září, 4lidi plný auto na 17" a tak po těch jejích cestách to byla nakonec balada (spotřeba 8,2l/100km).
Jako záda cítit jdou to je pravda, spíš ze sedadel. Na denní dojíždění třeba do 40km v poho, ale dávat s tím 200 km denně na 17" sport podvozku bych taky nechtěl..
Je to holt ///Motokára.

Zajímavý, že záleží na typu nerovnosti a nedá se to absolutně odhadnout. Někdy jedu a říkám si kua kanál, příčná spára a udělá jen takový gumový "dundun" a někdy jen zalátaná cesta výstupek 1,5cm a hňápne to do kastle až nepříjemně kovově. :p
Co se týče cabrio (coupe) má nejtužší naladění kór M podvozek nejníž ze všech E36. Tuhost kastle je u cabria nejnižší a tak se rázy vozem nesou dost no. Nekomfortnější je asi tour. Já mám sedan a taky nový uložení FEBI na povozku Bilsten B8 monotube. Snížení teď -35/-15 o chlup níž jako M technik. V Chorvatsku v září, 4lidi plný auto na 17" a tak po těch jejích cestách to byla nakonec balada (spotřeba 8,2l/100km).
Jako záda cítit jdou to je pravda, spíš ze sedadel. Na denní dojíždění třeba do 40km v poho, ale dávat s tím 200 km denně na 17" sport podvozku bych taky nechtěl..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Já nevím já jsem byl letos v létě s coupe na korsice a cesta mi přišla docela příjemná... nejhorší jsou tam dle mého názoru ty tvrdý anatomy. Jezdim sice na mtech snížení ale s 16" takže to tak netahá a celkově je to s kayabou docela komfortní kombinace. Spotřeba ve dvou lidech s bagáží svižně něco pod 8l a korsický serpentýny a zákruty jako bonus takže za mě určitě e36 jako cestovní kára neskončila 
