Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rozdíl vstřikovače 170kW do 173kW LCI?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
m4tes
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: ned 18.09.2011 00:00
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#1 Příspěvek od m4tes »

Chlapi odešel mi piezo vstřikovač na e61 LCI 173kW 530d, je vydřenej a nedá se opravit?? (nejsou údajně ND, pokud o někom víte, kdo je opravuje, sem s ním)

Mám dotaz, zda je shodný vstřikovač ze 170kW - mechanicky a pohledově zvenku je stejný jako na 173kW?

kód pro 170kW je 7792721 nebo 0445115070

a kód mého 173kW LCI je 0986435359 nebo 7808089.01 motor: M57/T2

bude mi fungovat - půjde nakódovat? případně, lze přehodit elektronickou část za mechanickou ze 170kW?

díky za odpověď.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#2 Příspěvek od TANN3R »

Tyhle se snad už normálně repasují, ale klidně je možné, že máš poškozenou část, která se nedá sehnat.. Ale přímo od Bosche stojí výměnným způsobem 7tis, což si myslím je ok.
madmarty
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: stř 03.12.2014 01:00

#3 Příspěvek od madmarty »

TANN3R píše:Tyhle se snad už normálně repasují, ale klidně je možné, že máš poškozenou část, která se nedá sehnat.. Ale přímo od Bosche stojí výměnným způsobem 7tis, což si myslím je ok.
Nedávno jsem u Bosche servisu poptával kontrolu vstřiků a možnosti dle jejich stavu, zda kromě čištění umí i zrepasovat. Vedoucí servisu, chlapík kolem 60-ti let a dělá tam co pamatuji, mi řekl že piezo BMW opravovat nelze, že se mění celé. Pokud nemám ještě piezo, tak prý bez problému repas udělají.

Asi nejlepší se s tím vstřikem zastavit u Bosche a uvidí se. 7tis za vstřik se nezdá moc, ale kdyby 7*6, tak do auta této ceny se to nikomu investovat nechce. Za zeptání se nic nedá.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#4 Příspěvek od TANN3R »

Já repas u pieza neřešil, jen vím, že už mi to někdo nabízel. Mě to přijde zbytečné, když repas nakonec stejně stojí 5k, což není taková úspora a od bosche výměnným způsobem je to rychlejší a bez problémů, což s repasem občas byly (s klasikou, elektromagnetem).

Servis těchto aut něco stojí, že se někomu nebude chtít investovat do auta dardu za vstřiky chápu (btw. navíc ideálně s čerpadlem, to se dostaneme cenou zase jinde), ale tak už to bohužel bývá, že cena servisu není úměrná jeho hodnotě. Když to budeš brát takhle, tak nemá cenu investovat ani do jednoho vstřiku u M57N2, když z toho lítají rozvody a občas praskne blok..
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Honza325 »

Ano, tohle je jedna z nevýhod faceliftů. Piezo opravdu nelze repasovat. Nedodávají se k tomu ND. Není to jen u BMW. Před časem jsem to řešil na MB Sprinter biturbo s Piezo vstřikama. Taky mi řekli,že tyhle vstřiky nelze repasovat, jenom maximálně vyčistit. Ale když mi oznámili, že novej vstřik ( fabrickej repas) stojí 5900,- bez daně, tak už jsem ani repas, kterej u solenoidových vstřiků vyjde okolo 4tis, nechtěl. Myslim, že ale snad piezo od Delphi opravit jde,ale jistej si nejsem. Ale bacha,našel jsem pár firem, všechny podezřele blízko polských hranic, který repas Piezo slibují :D
madmarty
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: stř 03.12.2014 01:00

#6 Příspěvek od madmarty »

TANN3R píše:Já repas u pieza neřešil, jen vím, že už mi to někdo nabízel. Mě to přijde zbytečné, když repas nakonec stejně stojí 5k, což není taková úspora a od bosche výměnným způsobem je to rychlejší a bez problémů, což s repasem občas byly (s klasikou, elektromagnetem).

Servis těchto aut něco stojí, že se někomu nebude chtít investovat do auta dardu za vstřiky chápu (btw. navíc ideálně s čerpadlem, to se dostaneme cenou zase jinde), ale tak už to bohužel bývá, že cena servisu není úměrná jeho hodnotě. Když to budeš brát takhle, tak nemá cenu investovat ani do jednoho vstřiku u M57N2, když z toho lítají rozvody a občas praskne blok..
Takhle to úplně myšleno nebylo... Pokud auto má cenu třeba 150tis Kč a vstřiky jsou za 42tis, to se málo komu chce investovat, zvlášť když prostě ví jak platí zákon schválnosti. Dám vstřiky, padne čerpadlo, dám čerpalo, padne turbo atd :) Proto ty repasy, ale na druhou stranu ušetřit na vstřicích může být turbo kaput a motor kaput. Oni ti výrobci nejsou takový kurvy jak se zdají, jen nikdo nepočítá s tím že ty auta budou jezdit s tacho 500-700tis km a nic nezmůže kouzlo s tacho přejezdem hranic do CZ.

Vždy je to rozhodnutí u jiného auta, jiného, jiného využití a jiných fin. možností majitele. Tam kde auto vydělává se to řeší míň, prostě nové a vyřešeno, tam kde auto nevydělává se moc investovat nechce. Tisíc lidí a tisíc různých pohledů a názorů. Ale jeden je snad všem stejný. Náklady jsou známé předem a člověk před koupí auta by se s nimi měl seznámit.
Odpovědět