Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Znáte někdo tuto pětku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Cenu bych viděl naprosto v pohodě vzhledem k celkem našláplé výbavě co se e60 týče,barva karoserie dost nevídaná a zajímavá,světlý interiér tomu sluší.Km jsou nepodstatné,důležitý je celkový stav.V inzerci se nějaký ten pátek už pohybuje,nicméně to neznamená že by to měl být šrot,lidi se prostě velkoobjemů bojí.Pokud víš co chceš určitě bych to jel okouknout 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Podvozku brzd a podobnych věcí se nebojím. Spíš ta výbava aby bylo všechno funkční a aby to nebylo shnilé. I když to se dá taky řešit. Pak ještě motor a převodovka aby byly ok. Jinak právě co vidím na inzerci e60/61 po fl a ještě v8 tak jsou obvykle mnohem dražší a většinou nemají zdaleka tak bohatou výbavu.
Proto se ptám jestli tam už někdo nebyl. Já to mam přes celou republiku....
Proto se ptám jestli tam už někdo nebyl. Já to mam přes celou republiku....
Je krásná a skvěle vybavená, ta cena mi přijde nízká..
Jestli tohle áčka pustili do světa za dvě kila tak je mi to divný... myslím, že by po ní někdo odsud okamžitě sáhnul
Prodávající píše výborný stav... takže za pokus to podle mě stojí. Kupující podle mě musí počítat s repasí převodovky. Dřív nebo později.
Ještě je otázkou jak starý jsou fotky, ty sedačky jsou, zdá se, ve skvělém stavu, přičemž se mi zdá, že na skle je kulatá dálniční známka, tj. 2016, tzn. fotky nejsou starý... tím spíš to stojí za vidění na živo...
Propan butan bych do tohoto auta zakázal. Za dvacet let to bude mít jako poslední V8 atmosféra sběratelskou cenu tak proč to prznit nějakýma bastlama?
Jestli tohle áčka pustili do světa za dvě kila tak je mi to divný... myslím, že by po ní někdo odsud okamžitě sáhnul
Prodávající píše výborný stav... takže za pokus to podle mě stojí. Kupující podle mě musí počítat s repasí převodovky. Dřív nebo později.
Ještě je otázkou jak starý jsou fotky, ty sedačky jsou, zdá se, ve skvělém stavu, přičemž se mi zdá, že na skle je kulatá dálniční známka, tj. 2016, tzn. fotky nejsou starý... tím spíš to stojí za vidění na živo...
Propan butan bych do tohoto auta zakázal. Za dvacet let to bude mít jako poslední V8 atmosféra sběratelskou cenu tak proč to prznit nějakýma bastlama?
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Protoze za 20 let v tom projezdis novej barak ?
Asi si to nikdo nekoupi proto, aby to 20 let susil v garazi a pak zjistil, ze s tim uz nemuze jezdit protoze to neni dost "EKO" 
Auto vypada hezky, ale kdyby to byla takova vonavka, uz by nebyla... Chce to videt nazivo, pak clovek treba pochopi.


Auto vypada hezky, ale kdyby to byla takova vonavka, uz by nebyla... Chce to videt nazivo, pak clovek treba pochopi.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Otázkou by bylo, zda se od pobytu v ačkách nezměnil stav km. .) Kámoš kdysi prodával do áček Fabii, lehký atypický tunning. Nevykoupili ji s tím, že má moc najeto. Bokem mu doporučili někoho kdo takové vozy vykupuje. S tím se domluvil a prodal mu to, za týden ji našel v áčkách, umytou a s podstatně prozákaznikým tachometrem.
Člověk se musí zamyslet co znamenají hesla:
- garance kontroly km
- garance stavu tachometru
- záruka najetých km
Třeba 525D s kterou jezdím měla přiznaných přes 300tis km. Jsem přesvědčenej že utečno tak, aby to sedělo k poslední návštěvě STK, nebo tam kde zaznamenávají stav km. Auto prodávali dlouho a nemohli prodat, protože každej chce na tacho mít 90-120tis km a to bez ohledu na stáří vozidla. S cenou šli stále níž a níž. Když byla cena podobná jak u vylítané Fábky, tak jsem se dojel podívat, projet atd. Pak povídám, že když upraví cenu o něco níž tak bych si jej vzal. A kdybych si jej prý vzal ? Říkám, že hned bo nepojedu domu busem
Málem jim upadly uši a vypadly voči. Cenu upravili a jel jsem. Za ty peníze bych nekoupil nic stejného věku a podobné třídy, natož BMW 5er. Udělal se servis-oleje, filtry, vyměnily tlumiče, komplet brzdy a celá přední náprava a pár píčovinek. Celkem jsem se dostal na cenu za kterou bych koupil identické, ale mnohem víc utočené auto. Od koupě má najeto přes 100tis km a svoji práci udělalo. V servise byli překvapeni jak čistě vrčí motor s takovým obrovským nájezdem km... Čím to že v DE prodávají 525-530D s tacho 400-600tis km ? A nás padají motory kolem 200tis km ? Jaká síla to mění čísla na tacho průjezdem hranice do CZ ? 
Na dalších autech jsem měl jiné zkušenosti. 2.4D + automat, cena pořád klesala protože to nikdo nechtěl. Sen průměrného českého Pepíka je 4,5-5l nafty a žádný servis. Když jsem bral v DE pár V8, tak cena taky nízko. Stejný model s naprosto tragickým 3.1TD byl podstatně dražší než nejvyšší výbava s V8. Do dneška od Pepíků slyším, jak mi to žere trávu kolem cesty, jak s tím jezdím jednou za rok když je svátek a podobny nesmysli. Lidi neumí počítat a nejsou ochotni si připustit že auto je jen stroj a potřebuje údržbu. Nedávno jsem slyšel hodnocení auta....jak je skvělé a nikdy ho neprodá protože za 4 roky na něm nebylo potřeba cokoliv opravit. Ovšem že má roční nájezd cca 2-3tis km, má to 1000ccm3, vejde se do toho sotva basa piva, to už je pominuto.
Toto vše u nás sráží ceny hodně dolů, nejen stočeným autům, ale i těm nestočeným. Člověk rozumný by tohle měl brát v potaz když uvažuje o podobném autě.
Na I4 commondrailu jsem nalítal 453tis km, na dalším ne-comonrailu 150tis a to mělo před tím přes 300tis a do dneška jezdí. Na V8, s těma sem jezdil málo, pro zábavu a terén + přívěs, kolem 270tis a bez problému.
Takže, pokud má prokazatelně 335tis km, tak to nemusí znamenat vůbec nic a rozhodně bych se ho nebál.
Člověk se musí zamyslet co znamenají hesla:
- garance kontroly km
- garance stavu tachometru
- záruka najetých km
Třeba 525D s kterou jezdím měla přiznaných přes 300tis km. Jsem přesvědčenej že utečno tak, aby to sedělo k poslední návštěvě STK, nebo tam kde zaznamenávají stav km. Auto prodávali dlouho a nemohli prodat, protože každej chce na tacho mít 90-120tis km a to bez ohledu na stáří vozidla. S cenou šli stále níž a níž. Když byla cena podobná jak u vylítané Fábky, tak jsem se dojel podívat, projet atd. Pak povídám, že když upraví cenu o něco níž tak bych si jej vzal. A kdybych si jej prý vzal ? Říkám, že hned bo nepojedu domu busem


Na dalších autech jsem měl jiné zkušenosti. 2.4D + automat, cena pořád klesala protože to nikdo nechtěl. Sen průměrného českého Pepíka je 4,5-5l nafty a žádný servis. Když jsem bral v DE pár V8, tak cena taky nízko. Stejný model s naprosto tragickým 3.1TD byl podstatně dražší než nejvyšší výbava s V8. Do dneška od Pepíků slyším, jak mi to žere trávu kolem cesty, jak s tím jezdím jednou za rok když je svátek a podobny nesmysli. Lidi neumí počítat a nejsou ochotni si připustit že auto je jen stroj a potřebuje údržbu. Nedávno jsem slyšel hodnocení auta....jak je skvělé a nikdy ho neprodá protože za 4 roky na něm nebylo potřeba cokoliv opravit. Ovšem že má roční nájezd cca 2-3tis km, má to 1000ccm3, vejde se do toho sotva basa piva, to už je pominuto.
Toto vše u nás sráží ceny hodně dolů, nejen stočeným autům, ale i těm nestočeným. Člověk rozumný by tohle měl brát v potaz když uvažuje o podobném autě.
Na I4 commondrailu jsem nalítal 453tis km, na dalším ne-comonrailu 150tis a to mělo před tím přes 300tis a do dneška jezdí. Na V8, s těma sem jezdil málo, pro zábavu a terén + přívěs, kolem 270tis a bez problému.
Takže, pokud má prokazatelně 335tis km, tak to nemusí znamenat vůbec nic a rozhodně bych se ho nebál.
tak nemyslel jsem sušit to ve stodole. Prostě víkendovka, nebo klidně daily car s nějakym rozumnym nájezdem za rok. Kolik bude 550i žrát? 11? 12? Dlouhodobě.. Novej barák se v tom těžce projezdí....Joshuax píše:Protoze za 20 let v tom projezdis novej barak ?Asi si to nikdo nekoupi proto, aby to 20 let susil v garazi a pak zjistil, ze s tim uz nemuze jezdit protoze to neni dost "EKO"
Auto vypada hezky, ale kdyby to byla takova vonavka, uz by nebyla... Chce to videt nazivo, pak clovek treba pochopi.
Ano, stačí udělat to nejsnazší co jde udělat dnes i po telefonu když člověk sedí na wc a je vidět že prodejce je obchodník, prodejce jetých aut. Nemusí to být nic negativního, ale určitě to něco napoví.Joshuax píše:Protoze mu to tam pustil nejaky znamy, co mu udelal cenu a pak se sabnou o zisk...
https://www.google.cz/search?client=ope ... 8&oe=UTF-8
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Chlapi a co toto?
https://auto.bazos.cz/inzerat/64644890/BMW-550i.php
co to je za převodovka? To je něco jako smg tedy robotizovaný manuál?
https://auto.bazos.cz/inzerat/64644890/BMW-550i.php
co to je za převodovka? To je něco jako smg tedy robotizovaný manuál?