
co na to řeknete ? pročpak je spotřeba s DPF vyšší ? a není to jen u přicpaného ale u všech ... někdo má 1litr rozdíl jinek klidně i 1,5litru na sto.
Je to marný. Občas něco plácnout, odpovědnosti se vyhnout nějakým primitivním blábolem zabaleným do vznešené omáčky, na to je borec Míšánek Jelítko. Pořád o něčem píše, neví hlavu ani patu, dělá ovšem že zrovna on vymyslel číslo smyslu života. Jednou něco plácnou, za pár týdnů už to zapomněli, takže plácnou že je to opačně a když jim to připomeneš dozvíš se že jsi blbec, feťák a máš malé koule. Je to neštěstí. Být v životě spravedlnost, tak na rakoviny pojdou jako první a je klid. Položil jsem mnoho otázek, odpovědi nejsou.kurevtor píše:jéžiš, sem čekal, kdo zpochybní wikipedii jako zdroj.horan píše:Tak kdyz to tvrdi wikipedie, tak je to v poradku. V tom pripade se omlouvam, ze jsem nemel rad zmrdy, co se schovavaji za ekologii a dobrovolne jim preposlu nejake tucne vsimne. Treba na vyzkum hrabose polniho. Vsiml jsem si totiz, jak jednoho prejel na polich pri znich kombajn. Budu tvrde bojovat za zakaz kombajnu. Takhle to nejde. Jeste pred tim si ovsem rozjedu firmu na vyrobu srpu, kos, hrabi, kosu, cepinu a jinych pomucek pro sklizen.
Takže abych to napsal více srozumitelněji - ta data co tady Zdenda prezentoval si můžete přečíst v mnoha zdrojích na netu, a aby si to mohl přečíst opravdu kdokoli, odkázal jsem na první řádek textu na wikipedii jako na nejsnáze dosažitelný zdroj. Kdybys nebyl chytrej a radši si tu wiki otevřel tak zjistíš, že fakta jsou zdrojovaná a tak můžeš informace ověřit opět v dalších materiálech.
Ale chápu, Zdendovo super tajné dokumenty, které podléhají duševnímu vlastnictví a proto musely být hodnoty i jména automobilek upraveny, jsou lepší zdroj než wikiWikipedia je stejně pod palcem Bilderbergu takže to jsou všechno lži pro ovčany.
Oooo, už tady dlouho nebylo slovo onkologie od božského Madmartyho! Ještě že tě tady máme, bromadmarty píše: Ještě jsou lidi kteří se chlubí: kat off, DPF off, EGR off. Tohle rovnou Policii dohledat, zmrskat a poslat na rok veřejné služby na nejbližší onkologii.
Jsem říkal že na psychopata jako jseš ty..co se zde schovává pod nickem madmarty..nemá cenu reagovat...už ve škole při tvých elaborátech ... zejména při praktických .. jses měl nedopatřením pozřít NaOH..Nevím čím jsi pro tuhle společnost..kromě tvych žvástů...přínosem..ale myslím že jsi nějaký..zastydlý..blbeček...který tady rádoby šíří moudra..ty woe tebe někde potkat u piva..to by asi byla sada..madmarty píše:Je to marný. Občas něco plácnout, odpovědnosti se vyhnout nějakým primitivním blábolem zabaleným do vznešené omáčky, na to je borec Míšánek Jelítko. Pořád o něčem píše, neví hlavu ani patu, dělá ovšem že zrovna on vymyslel číslo smyslu života. Jednou něco plácnou, za pár týdnů už to zapomněli, takže plácnou že je to opačně a když jim to připomeneš dozvíš se že jsi blbec, feťák a máš malé koule. Je to neštěstí. Být v životě spravedlnost, tak na rakoviny pojdou jako první a je klid. Položil jsem mnoho otázek, odpovědi nejsou.kurevtor píše:jéžiš, sem čekal, kdo zpochybní wikipedii jako zdroj.horan píše:Tak kdyz to tvrdi wikipedie, tak je to v poradku. V tom pripade se omlouvam, ze jsem nemel rad zmrdy, co se schovavaji za ekologii a dobrovolne jim preposlu nejake tucne vsimne. Treba na vyzkum hrabose polniho. Vsiml jsem si totiz, jak jednoho prejel na polich pri znich kombajn. Budu tvrde bojovat za zakaz kombajnu. Takhle to nejde. Jeste pred tim si ovsem rozjedu firmu na vyrobu srpu, kos, hrabi, kosu, cepinu a jinych pomucek pro sklizen.
Takže abych to napsal více srozumitelněji - ta data co tady Zdenda prezentoval si můžete přečíst v mnoha zdrojích na netu, a aby si to mohl přečíst opravdu kdokoli, odkázal jsem na první řádek textu na wikipedii jako na nejsnáze dosažitelný zdroj. Kdybys nebyl chytrej a radši si tu wiki otevřel tak zjistíš, že fakta jsou zdrojovaná a tak můžeš informace ověřit opět v dalších materiálech.
Ale chápu, Zdendovo super tajné dokumenty, které podléhají duševnímu vlastnictví a proto musely být hodnoty i jména automobilek upraveny, jsou lepší zdroj než wikiWikipedia je stejně pod palcem Bilderbergu takže to jsou všechno lži pro ovčany.
Jednu zopakuji hlavně pro Míšánka Jelítka, DPF je na nic musí ven, ale katalyzátor v autě je ok ? Mohl bys prosím vysvětlit jaký je rozdíl ?
Byla by prdel kdybych tady napsal elaborát jako Zdenda a hodil tam jakási čísla s tím, že zdroje jsou přísně tajné a nelze je ověřit. Bude se mi věřit jak Zdendovi ? O jaké DPF se jednalo ? Jaké byly podmínky testování ? Už ve škole při všech měřeních a podobných elaborátech jsme museli vždy uvádět vše, tedy co měříme, čím to měříme, kde to měříme, proč to měříme, atd. Pokud bych cokoliv vynechal mám za 5 a jsem trubka. Tady se hodí nějaká "tajná" čísla...rádoby intelektuálové na tom postaví lesk své hvězdičky a všichni ostatní jsou blbci. Ovšem základ, to o co jde, to nikdo neřeší.
Přitom to je celé o tom, že DPF něco stojí. Kdyby bylo za litr, tak tady nikdo nedržkuje a poslušně jej mění. Ale protože každej Pepík musí mít nové TDI apod. (aby mohl jezdit 10km do práce za 5l/100km) tak pak přijde na to že DPF je FINANČNÍ problém.
Ještě jsou lidi kteří se chlubí: kat off, DPF off, EGR off. Tohle rovnou Policii dohledat, zmrskat a poslat na rok veřejné služby na nejbližší onkologii. To jsou tak hloupí že si nekoupí benzín když mají potřebu vše vyřezat ?
Filozof píše:logicky je to tedy pak uplně k hov....![]()
si spočítejte když najedete ročně 30tis km a každejch 100km dáte o 1,3 - 1,5litru více na benzínce ... což je 45kč cca ...takže na nádrž klidně o 450kč na tisíc km ... n 10tis je to 4500kč a na 30tis km je to o 13500kč více každej rok ...mno za 5let je to docela slušná částka a je to jen rozdíl s a bez ... ted se nebavím o ekologii ...toto je ale zajimavej aspekt ...
osobně zo tohoto duvodu naftu nikdy kupovat nebudu ...ted po tom pujdou všude a bohužel bude to velice dobrej business pro některé .... a bohužel pro majitele auta s DPF má větší spotřebu a kurvítko v autě a stále něco řeší ... a každej rok mu auto spolkne o docela slušnou sumu více ...defakto jednu krásnou dovolenou propálí navíc ...
Tvoje klasické vycucání si faktů z prstu a poté klasická interpretace - je to něčí byznys.Filozof píše:Zdenku ještě tě doplním ok u malého objemu klidně jen 0,5litru ale co u velkého motoru 3litru v BMW ? tak je ten 1-1,5litru rozdíl. A pak je to daleko více ... a ted si vem když je plnej je to daleko horší ...více žere méně jede ... hulí to zrovna třeba někde u dětského hřiště ....fuj toto má bejt elkologické auto ?
Zdenda530d píše:
To kurevtor: DPF (systém vstřikování paliva do výfukového potrůbí) mohou regeneraci spustit i na volnoběh, takže i v garáži.
Ach jo, ty jsi tragéd, ne ? Kde by při měření vzaly chemikálie ? Takže ti nedošlo co jsem psal. Blbeček ? A proč ? Protože se neposeru z toho že si někdo někde možná přečetl tajný dokument na základě kterého se rozhodl měnit názory lidí ? Tajný dokument nejenže není možné zveřejnit, ale ani není možné s něj správně vyčíst vypovídající hodnoty. Nejlepší na závěr, že účinnost DPF není tak vysoká aby byl smysl DPF Pepíky uznán jako smysluplný.Giovany1971 píše:Jsem říkal že na psychopata jako jseš ty..co se zde schovává pod nickem madmarty..nemá cenu reagovat...už ve škole při tvých elaborátech ... zejména při praktických .. jses měl nedopatřením pozřít NaOH..Nevím čím jsi pro tuhle společnost..kromě tvych žvástů...přínosem..ale myslím že jsi nějaký..zastydlý..blbeček...který tady rádoby šíří moudra..ty woe tebe někde potkat u piva..to by asi byla sada..madmarty píše:Je to marný. Občas něco plácnout, odpovědnosti se vyhnout nějakým primitivním blábolem zabaleným do vznešené omáčky, na to je borec Míšánek Jelítko. Pořád o něčem píše, neví hlavu ani patu, dělá ovšem že zrovna on vymyslel číslo smyslu života. Jednou něco plácnou, za pár týdnů už to zapomněli, takže plácnou že je to opačně a když jim to připomeneš dozvíš se že jsi blbec, feťák a máš malé koule. Je to neštěstí. Být v životě spravedlnost, tak na rakoviny pojdou jako první a je klid. Položil jsem mnoho otázek, odpovědi nejsou.kurevtor píše: jéžiš, sem čekal, kdo zpochybní wikipedii jako zdroj.
Takže abych to napsal více srozumitelněji - ta data co tady Zdenda prezentoval si můžete přečíst v mnoha zdrojích na netu, a aby si to mohl přečíst opravdu kdokoli, odkázal jsem na první řádek textu na wikipedii jako na nejsnáze dosažitelný zdroj. Kdybys nebyl chytrej a radši si tu wiki otevřel tak zjistíš, že fakta jsou zdrojovaná a tak můžeš informace ověřit opět v dalších materiálech.
Ale chápu, Zdendovo super tajné dokumenty, které podléhají duševnímu vlastnictví a proto musely být hodnoty i jména automobilek upraveny, jsou lepší zdroj než wikiWikipedia je stejně pod palcem Bilderbergu takže to jsou všechno lži pro ovčany.
Jednu zopakuji hlavně pro Míšánka Jelítka, DPF je na nic musí ven, ale katalyzátor v autě je ok ? Mohl bys prosím vysvětlit jaký je rozdíl ?
Byla by prdel kdybych tady napsal elaborát jako Zdenda a hodil tam jakási čísla s tím, že zdroje jsou přísně tajné a nelze je ověřit. Bude se mi věřit jak Zdendovi ? O jaké DPF se jednalo ? Jaké byly podmínky testování ? Už ve škole při všech měřeních a podobných elaborátech jsme museli vždy uvádět vše, tedy co měříme, čím to měříme, kde to měříme, proč to měříme, atd. Pokud bych cokoliv vynechal mám za 5 a jsem trubka. Tady se hodí nějaká "tajná" čísla...rádoby intelektuálové na tom postaví lesk své hvězdičky a všichni ostatní jsou blbci. Ovšem základ, to o co jde, to nikdo neřeší.
Přitom to je celé o tom, že DPF něco stojí. Kdyby bylo za litr, tak tady nikdo nedržkuje a poslušně jej mění. Ale protože každej Pepík musí mít nové TDI apod. (aby mohl jezdit 10km do práce za 5l/100km) tak pak přijde na to že DPF je FINANČNÍ problém.
Ještě jsou lidi kteří se chlubí: kat off, DPF off, EGR off. Tohle rovnou Policii dohledat, zmrskat a poslat na rok veřejné služby na nejbližší onkologii. To jsou tak hloupí že si nekoupí benzín když mají potřebu vše vyřezat ?
To jsou ale pěkní blbci , protože ty filtry a katy měli nechat vyřezat u některých místních myslitelů a bylo by po problému. Celé ty auta jsou jen ojeby na lidi, kdyby lidi chodili pěšky tak těch pár tisíc, nebo stovek, těch tajemných kteří řídí planetu, nebude mít z nás vyždímané peníze.kurevtor píše:Zdenda530d píše:
To kurevtor: DPF (systém vstřikování paliva do výfukového potrůbí) mohou regeneraci spustit i na volnoběh, takže i v garáži.
Říkáš ty![]()
Pravda to ale není, ZdendoAuto se multikriteriálně rozhoduje zda je regenerace přípustná a na volnoběch ji nespustí, nemá otáčky (teplotu) a rychlost. Možná, teoreticky, když jedeš z kopce na neutral, ale ne při zařazenym P nebo stání v garáži. Dívím se, že tohle nebylo popsané v těch studiích, které jsi zde uváděl, a že to nevíš.
Proto například mají někteří uživatelé audin s 4.2 TDi problém - pokud s tím jezdíš tak jak se s dýzlem nemá tak musíš regenerovat. A to není snadný, protože regenerace si vyžaduje určitý otáčky. Jenže ten motor je tak silnej, že jet konstantně nějakou dobu na takový otáčky tě velmi lehce může stát papíry. Ale je to opět o tom samém - jezdi s tim jak se s tim jezdit má a nemusíš nic řešit. Že byste si přáli bezúdržbové auto do 2 milionů naježděných km, a pak jen ideálně vyměnit olej a dobít baterku a jezdit dál.... to je spíš problém ve vaší hlavě(nic ve zlém)
No jo no, to byla provokace od pana nepsychopata a neblbečka, aspoň bude mít radostFilozof píše:hoši do sebe ... dejte si tady po tlamě ...![]()
něco mi to připomíná ...
https://www.youtube.com/watch?v=GvueoKTTPrg