Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 530d GT - Adaptive Drive - musí být ?
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Asi takhle. Drive to auta nemely a jezdily
Samozrejme je to fajn featura, ale vsechno je necim vykoupeno. Cim vice za tebe neco zehli nejaky system, tim mensi mas prehled o tom, jak se auto chova. Nez to nekdo spatne pochopi... Kdyz mam super sedacky, super system, ktery brani vozidlu v naklonech do zatacek atp, tim pozdeji se dozvim, ze se mi urvaly kola od vozovky. Kdyz bych se do te zatacky naklonil, v sedacce lital jak nudle v bandasce, tak bych jezdil do te zatacky treba pomaleji a pak bych ten system vlastne nepotreboval 
Ale kdyz se jezdi "predpis", tak je to prijemna featura.
Najdi si treba v bazaru auto bez toho,zkus si ho projet a holt uvidis, jestli ti to tam chybi


Ale kdyz se jezdi "predpis", tak je to prijemna featura.
Najdi si treba v bazaru auto bez toho,zkus si ho projet a holt uvidis, jestli ti to tam chybi

ja už bych si bez adaptive drive nekoupil, pokud jezdíš svižně tak to posouva hranice toho auta jinam, navíc to podstatně líp tlumí nerovnosti když si muže nastavit tuhost tlumičů, pokud jsi defenzivní řidič tak to ho naopak oceníš v krizové situaci,
adaptive nejen zvyšuje přilnavost auta přenášením těžiště ale také zkracuje brzdnou dráhu redukci odskakování kol a možností přenášet váhu
https://www.youtube.com/results?search_ ... tive+drive
svýho času nám dali z BMW 2x 650i na testování, jedna měla adaptive drive a druhá ne, na slalomu to byl neskutečnej rozdíl, auto s adaptive drive jede jako po kolejích,
osobně doporučuju kupovat jen plně vybavené podvozky, tzn adaptive drive, active steering, rear axle steering, ta jízda je prostě uplně někde jinde.
adaptive nejen zvyšuje přilnavost auta přenášením těžiště ale také zkracuje brzdnou dráhu redukci odskakování kol a možností přenášet váhu
https://www.youtube.com/results?search_ ... tive+drive
svýho času nám dali z BMW 2x 650i na testování, jedna měla adaptive drive a druhá ne, na slalomu to byl neskutečnej rozdíl, auto s adaptive drive jede jako po kolejích,
osobně doporučuju kupovat jen plně vybavené podvozky, tzn adaptive drive, active steering, rear axle steering, ta jízda je prostě uplně někde jinde.
rachot33: nekupuj to bez Adaptive Drive. Podle mě to vůbec není o tom, že by ses měl později dozvědět, že se ti urvaly kola nebo tak něco, to vůbec tak není. Je to o komfortu jak na rozbitých cestách, tak v zatáčkách. Já mám starší káru, kde Adaptive Drive je ještě Dynamic Drive + EDC tlumiče a o urvání kol se dozvídám včas.
A když to urvu omylem (např. na Baranďáku, když je kolem nuly) tak to asistent krásně srovná.
Nevím jak moc jsi pacient co se týče výbavy - zda potřebuješ mít full full individual, nebo ti stačí hadrový sedačky a je ti to buřt. Podle mě v obou případech bys neměl kupovat bez Adaptive Drive
Jde o komfort a budoucí prodej auta.

Nevím jak moc jsi pacient co se týče výbavy - zda potřebuješ mít full full individual, nebo ti stačí hadrový sedačky a je ti to buřt. Podle mě v obou případech bys neměl kupovat bez Adaptive Drive

dynamic drive je duležitej, dyt už to maj dneska aji kombajny 
ty záběry sou masakr
https://www.youtube.com/watch?v=Xkbhenu7kBo
https://www.youtube.com/watch?v=vO2-qLgjcjo

ty záběry sou masakr
https://www.youtube.com/watch?v=Xkbhenu7kBo
https://www.youtube.com/watch?v=vO2-qLgjcjo
Kluci díky moc za rady... kombajn ale nechci. Nemám pro to využití. Potřebuju něco na ježdění do práce a tak trochu pro radost
Pole nemám
Když se dívám na ty GT, tak pěkný GT s malým nájezdem a s přiměřenou výbavou jde koupit za nějakých 700 - 800k. To co je kolem 600k je docela bída. Asi se na to vykašlu a radši si koupím libovou 750 li za 400 - 500k s max. výbavou.. Jakej na to máte názor ? 



tak hlavně ty Fka sou spotřebák, výdrž Fkové řady proti Ečkové řadě je ani ne poloviční, nedávno jsem tu měl 530d GT, ve 150tkm se totálně zadřela na klice (první majitel se servisem jak má být),
ted tu mám 535i, ta už vydržela 210tkm, něco se v motoru vydřelo a po celém motoru sou špony, takže taky motor na výměnu.
ted tu mám 535i, ta už vydržela 210tkm, něco se v motoru vydřelo a po celém motoru sou špony, takže taky motor na výměnu.
Názor na to máme všichni stejnej - ano, udělej to tak. Nechtěl jsem s tim začínat, ale speciálně u 5GT je ta volba jasná. 750 Li bude levnější a dá ti mnohem víc než bůr v GT. V8 v benálu tě taky bude bavit trošičku víc než dýzl.rachot33 píše:Když se dívám na ty GT, tak pěkný GT s malým nájezdem a s přiměřenou výbavou jde koupit za nějakých 700 - 800k. To co je kolem 600k je docela bída. Asi se na to vykašlu a radši si koupím libovou 750 li za 400 - 500k s max. výbavou.. Jakej na to máte názor ?
S tvym rozpočtem bych šel do co nejnovější E65. Svezení maximální, náklady přiměřený a ještě máš V8 atmosféru v autě s duší. Navíc 750 ve výbavě stárne jinak než nějakej bůr v GT, ze sedmy bude celkem brzo top youngtimer a pak top oldtimer, pětky sou tuctovka

Zní to divně, ale já sám sem jeden z těch, kdo si sem na fórum přišel pro rady ohledně nákupu pětky v dýzlu. JaraX a spol mi to vysvětlili že co a jak a taky jezdím 745i....

OK, díky. Já chtěl sedmu už pred rokem... měl jsem ji i vybranou. Ale než jsem se rozhoupal, tak mi jí někdo vyfouk. Potom jsem na čas dal s autem pokoj... měl jsem jiné investice. Na jaře jsem se nechal ukecat do GT, ale doteď se neukázalo nic co by mi úplně zaujalo. NAŠTĚSTÍ. Budu shánět nějakou libovou E65 nebo E66... Kdyby jste někdo něco potkal, budu rád za jakýkoliv tip. Pokud někdo něco dohodí, odměna ho nemine ! 

nebudeš litovat... když sem přemýšlel kam se ze sedmy posunout tak sem prostě nenašel nic co by
A) nešlo s dílčí kvalitou dolu (2 tuny bezpečí, výkon, soundsystem, pohodlí, atd) a/nebo
B) nebylo mnohem dražší než E65....
Hodně lidí si myslí, že lidi co mají sedmičku jsou bohatý, ale mně připadá, že u E65 je to spíš naopak
E65 v dnešní době je auto pro toho, kdo chce maximum komfortu, bezpečí a radosti z jízdy, ale nechce se mu za to moc utratit
Nemyslím to zle vůči nikomu z vás co to sedláte
Prostě - nejsem tak bohatý, abych mohl jezdit 530d, musím se holt smířit s levnější 745i
Na libovou E65/E65 se celkem čeká, ale s tvým rozpočtem si myslim nebudeš mít problém najít něco poměrně rychle.
A) nešlo s dílčí kvalitou dolu (2 tuny bezpečí, výkon, soundsystem, pohodlí, atd) a/nebo
B) nebylo mnohem dražší než E65....
Hodně lidí si myslí, že lidi co mají sedmičku jsou bohatý, ale mně připadá, že u E65 je to spíš naopak




Na libovou E65/E65 se celkem čeká, ale s tvým rozpočtem si myslim nebudeš mít problém najít něco poměrně rychle.