Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

V8 e39 vs. e60

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
sonyk02
Registrovaný
Příspěvky: 486
Registrován: stř 16.11.2011 01:00
Bydliště: Vysočina

#41 Příspěvek od sonyk02 »

jozin7 píše:Jen se zeptam ,nema tady nikdo pod kapotou v e60 model 535i??Benzin,R6,22Okw myslim?Jen vim ze jich je strasne maol,obcas nejakou potkam v BY nebo rusku,ale to bude asi nejaky ind.dovoz z USA myslim.
E60 535i se v Evropě neprodávala, takto bude nejspíš jak píšeš nějakej dovoz.
Pajk85 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2873
Registrován: úte 26.04.2016 00:00

#42 Příspěvek od Pajk85 Člen Klubu »

Jo jo, je to s mílema. Na bazoši jsou dva kousky.

https://auto.bazos.cz/inzerat/63813078/ ... UTOMAT.php

https://auto.bazos.cz/inzerat/62781061/ ... iturbo.php

Alá Alpina je bastl. Byl jsem se dívat.
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#43 Příspěvek od jozin7 »

Ta prvni mi nejde otevrit,ta Alpina mi staci cist velmi vysoka vybava,a kouknout na sedacky a dal to ani ne ctu...Dalsi FULL 8O
madmarty
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: stř 03.12.2014 01:00

#44 Příspěvek od madmarty »

Pajk85 píše:Jo jo, je to s mílema. Na bazoši jsou dva kousky.

https://auto.bazos.cz/inzerat/63813078/ ... UTOMAT.php

https://auto.bazos.cz/inzerat/62781061/ ... iturbo.php

Alá Alpina je bastl. Byl jsem se dívat.
Na prvním odkazu je 4x4 a automatická uzávěrka diferenciálu. Má to skutečně uzávěrku diferenciálu ? :) Řekl, bych že nemá. Pokud to je 4x4, kolik to vlastně má těch imaginárních uzávěrek diferenciálu ? Já jsem vždy žil v tom, že 4x4 není to co AWD.
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#45 Příspěvek od mi00wa »

https://auto.bazos.cz/inzerat/62781061/ ... iturbo.php škoda te chudé výbavy, jinak je to USA verze.
A Xdrive taky zrovna nepotřebuju :-(
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#46 Příspěvek od Jaris330D »

Automatem neumí hodně lidí jezdit. Když jsem si pořídil automat, tak mě chvilku trvalo, než jsem se naučil pomocí plynu podřazovat před předjížděním. Navíc automaty v E60 a E66 jsou jinde než E46 a E39. Já jsem si na něj hodně zvykl. Jo a musí být v pořádku. Teď jsem od Jaraxe přivezl E66, kde jsem měl automat na výměně oleje a přetěsnění a je to jiná jízda. Neřadí zmateně a víc je citlivější. Zbytečně nepodřazuje a pokud chceš opravdu rychle něco předjet, tak tam mrskneš kickdown a vystřelíš. Automat sám ví, jaké otáčky má hodit v nejlepším krouťáku a neměl by motor podtáčet.

Chce to prostě pořádně vyzkoušet, co ti sedne. Ne že jedno auto řadí na prd a hned je automat k ničemu. Takové zácpě, je to super, rozjezdy do kopce atd. Ale určitě to není na plný korek při výjezdu z křižovatky a dým z pneu. Já se rozjíždím plynule a pak mu třeba na dvojku přišlápnu.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od Joshuax »

To s tim autometem vysvetli tomu Lexusu :)

https://www.youtube.com/watch?v=STY7RaWQ5Z4

https://www.youtube.com/watch?v=XYwkkHGADWk

Projekt nazvany Drift Taxi, z tech aut co tam meli vydrzelo asi nejvic vcetne pozdejsi prestavby na twin turbo :D

To neni o tom, jestli mas manual, nebo automat, snesou nesmysl, kdyz se o ne staras, ale to je prave ten problem. Koupit si novy automat a delat na nem pravidelne udrzbu je fajn, ale koupit si stary automat o kterem nic nevim, to je proste o tom, byt neustale pripraveny na full repas, protoze nikdy nevis, kdy to prijde...

Co se jizdnich vlastnosti tyce, tak je potreba zvazit, na co dane auto chci pouzivat. Na blbnuti si koupim manual. Kdyz chci mit rekneme vice racing feel, chci to trosku potunit, snizit, pridat nejake to kridlo, m5 zrcatka ci podobne, ten automat v tom pak vypada trochu smesne.
Naopak, kdyz chci urcity komfort, nemam na tom 20tky slicky a travim dost casu vylozene pracovnim jezdenim, nebo mam v aute potomstvo, ktere si neustale vyzaduje pozoronost, tak ta jedna starost mene a volna ruka docela prijde vhod.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od JaraX »

s tím předchozím majitelem uplně nesouhlasím, jelikož to platí uplně stejně pro manual, pokud ti ojezdí větší porci km s vadnou dvouhmotou tak ten manuál totiž mužeš vyhodit, typickým příkladem sou manualy v E60 530d kde už prostě nechrasticí skřín dnes prostě neseženeš.
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#49 Příspěvek od Perunwit »

... no on manuál v mojí 530i byl tedy taky zklamání.... asi nejhorší komponenta celého jinak perfektního auta. Nejen, že by třílitr zasloužil i 6ti kvalt, ale řazení je celkem nepřesné. Olej i silonové pouzdro jsem měnil a nestalo se nic... u E34 to bylo dost podobné. Bývalá Vectra při podobném nájezdu řadila líp :oops: Ale na druhou stranu, to auto má 300tkm.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od Joshuax »

Dobre, ale vadna dvouhmota je vadna dvouhmota. To uz je vec, se kterou clovek pri provozovani manualu pocita a ze ji nevymeni, je proste prasarna, ale kdyz ti u automatu bmw rekne, ze napln je dozivotni a ty na to 300k nesahnes, tak ten co si to po tobe koupi s tim najezdem, bude mit o zabavu postarano... To neni umyslne zanedbani pece o auto, spis neinformovanost.

Edit Perunwit: neni to tenhle problem ? Udajne dost casty a stjeny, jako na 39tce co ted kupuju :) Oprava za 100Kc, ale musi se shodit prevodovka, takze to majitele nechavaji az na vymenu spojky a pak na to samozreme zapomenou.

http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... highlight=
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: V8 e39 vs. e60

#51 Příspěvek od horan »

Tak vyreseno. Poridil jsem e66. :lol:
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

Re: V8 e39 vs. e60

#52 Příspěvek od ACDC »

Ono se to na dvojku rozjíždí běžně vždy. Mě 39 teda jo. Když to umí v pohodě i na čtyřku.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: V8 e39 vs. e60

#53 Příspěvek od JaraX »

a jaké jsou dojmy přechodu z E39 do E66?
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: V8 e39 vs. e60

#54 Příspěvek od horan »

Tak zatim jsem jezdil dva dny (mam to na prevozkach, tak neprovokuju), ale je to navykovy. Hlavne mam ted problem zavirat dvere na e39 :lol:
Jinak se ty auta nedaji rovnat. Ta e39 je na sport podvozku a proti tomu autobusu je to proste jiny. Kazdy ma svoje.
Co me hrozne bavi je ten najezd do zatacky jak se ta 7 nenaklani. Je to takovy neprirozeny, ale dobry.
No a potreboval bych se zavrit na par dni v aute, protoze tech moznosti, co tam jde delat je neskutecny.
Jinak malej (6let) se zamiloval do zadnich komfortu a idrivu. Dokonce se mu nejak povedlo nastavit bufika. Rano jsem vylezl pred barak a auto funelo. Jsem si vecer rikal proc sviti ten cervenej ventilatorek.
Ale to bych tu mohl psat do rana.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: V8 e39 vs. e60

#55 Příspěvek od Misanek »

horan píše: Hlavne mam ted problem zavirat dvere na e39 :lol:
Tak přesně s tímhle mám při přechodu se sedmy do pětky taky problém :D Už jsem i přemýšlel nad tím, jestli by existovala nějaká možnost softclose do e39 nějak implantovat :) Přecejenom to zase tak komplikovaný mechanismus neni
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: V8 e39 vs. e60

#56 Příspěvek od JaraX »

ale ten softclose zámek je tak 2x tak větší než cely E39 dveře.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: V8 e39 vs. e60

#57 Příspěvek od Misanek »

Nepřeháněj zase... :twisted:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: V8 e39 vs. e60

#58 Příspěvek od JaraX »

viděls ten zámek někdy?

E39 je velkej jak pěst, E65 je jak hlava
https://i.ytimg.com/vi/UTX-VViNhxM/maxresdefault.jpg
Uživatelský avatar
El_Fuego Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 422
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Praha 4

Re: V8 e39 vs. e60

#59 Příspěvek od El_Fuego Člen Klubu »

Misanek píše:
horan píše: Hlavne mam ted problem zavirat dvere na e39 :lol:
Tak přesně s tímhle mám při přechodu se sedmy do pětky taky problém :D Už jsem i přemýšlel nad tím, jestli by existovala nějaká možnost softclose do e39 nějak implantovat :) Přecejenom to zase tak komplikovaný mechanismus neni
Ono si na ten sfotclose člověk hodně rychle zvykne. Já už standardně zavírám všude krom své E63 dveře na dvakrát (prostě s tím málo praštím) a naopak trpím, když někdo mlátí dveřma u mě, nebo nedej bože si myslí že ty dveře zabouchnul málo a v okamžiku kdy si softclose dveře přitahuje je znovu otevře
Odpovědět