Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
filtr pevných částic
otázka kde chcou lidi žít, jeslti bud
holandsko - ekologická, čistá, zelená a upravená země, ale nic se tam nesmí, vše má tisíc pravidel, za vše sou velky tresty
a nebo
srbsko, rumunsko - lidi si dělaj co chcou, u aut se řeší jeslti jedou nebo nejedou ale ne jeslti jim fungují bezpečností prvky a jeslti kouří modře nebo bíle je každymu jedno.
btw od příštího roku má začít STK kontrolovat funkčnost klimatizace, auta s nefukční klimou (pokud jí byla z výroby vybavena) neprojdou STK, spousta studují prokázala že při velkých vedrech jsou lidi v autě s klimou mnohem pozornější,
a ted co je lepší, drbat celou republiku za funkční klimu a opět je to tahání pěnez z lidí, těch nefunkčních klim je hodně, na druhou stranu se muže stát že vám v rodině někdo umře protože se řidič druhyho auta smažil ve vedru.
a pár životů to určitě ročně zachrání, otázka zní jeslti to za to stojí.
holandsko - ekologická, čistá, zelená a upravená země, ale nic se tam nesmí, vše má tisíc pravidel, za vše sou velky tresty
a nebo
srbsko, rumunsko - lidi si dělaj co chcou, u aut se řeší jeslti jedou nebo nejedou ale ne jeslti jim fungují bezpečností prvky a jeslti kouří modře nebo bíle je každymu jedno.
btw od příštího roku má začít STK kontrolovat funkčnost klimatizace, auta s nefukční klimou (pokud jí byla z výroby vybavena) neprojdou STK, spousta studují prokázala že při velkých vedrech jsou lidi v autě s klimou mnohem pozornější,
a ted co je lepší, drbat celou republiku za funkční klimu a opět je to tahání pěnez z lidí, těch nefunkčních klim je hodně, na druhou stranu se muže stát že vám v rodině někdo umře protože se řidič druhyho auta smažil ve vedru.
a pár životů to určitě ročně zachrání, otázka zní jeslti to za to stojí.
Hezkyyy. Tak uz mame studii na to, kolik lidi a kolik akvarijnich rybicek zabije nefunkcni klima, tak uz by se nekdo mohl kopnout do prdele a udelat studii kolik lidi prumerne zabije jeden negramotnej ovcomrd.
Ja uz se nedivim fakt nicemu. Chci mit moc tem kurvam rict, co si o nich myslim, ale tuhle sanci nemam.

Ja uz se nedivim fakt nicemu. Chci mit moc tem kurvam rict, co si o nich myslim, ale tuhle sanci nemam.

Tak jak je tedy možné, že v položce readiness kódů je mimo jiné taky správná funkce klimatizace?
Btw proč by její funkci auto poznat nedovedlo? Neříkám, že dokáže otestovat a rozpoznat její účinnost, nicméně má k dispozici dostatek čidel a vstupních údajů, na základě kterých dovede rozpoznat funkčnost/nefunkčnost klimatizace jako takové
Btw proč by její funkci auto poznat nedovedlo? Neříkám, že dokáže otestovat a rozpoznat její účinnost, nicméně má k dispozici dostatek čidel a vstupních údajů, na základě kterých dovede rozpoznat funkčnost/nefunkčnost klimatizace jako takové
Také smekám a dopňuji, že nejen plic, to je právě ten problém absence DPF, rakovina kdekoliv v těle, čehokoliv.foxtools píše:JaraX píše:doporučuju všem příznivcům kuchání katů a DPF a příznivcům demokracie stylem dělej si co chceš aby si vyrazili na výlet do řecka, cestou pojedete přes krásné Srbsko, opravdu nádherná země, kde ale většinu cesty člověk kašle, protože to co se valí z těch aut je neuvěřitelný, všechny novější auta mají černý prdele, továrny kouř hroznej atd, ale nemusí platit čištění DPF no
jo a kdo byl v Indii by mohl vědět že se tam sere na ulice, prostě jdou 2 babky po chodníku, jedna dřepne, vytočí pierota, vstane a jdou dál, ale je to hrozně super, sice člověk chodí v hovnech ale neplatí stočné, nemusí co pár let volat instalatéra, (který je stejně jako DPF jen prostě tahání peněz z lidí)Tomu říkám příspěvek k věci. Logický, inteligentní, neuráží a je vtipný, smekám. Ona rakovina plic fakt není žádná hitparáda.
V srbsku ale asi nejezdi auta ani s euro6 ani euro4 ale jeste starsi a dozivajici popelnice. Takze to nebude uplne tim ze to ma vykuchane ekovnitrnosti?
S tou Indii to Jaraxi taky nebylo fer srovnani. To jake maji navyky neni dano tim ze jim to nikdo neprikaze ale je to proste tradice. A neni to ve vsech kastach. Na urcite urovni uz to je hodne evropske. Ale asi by se ti nelibilo se narodit do nizsi kasty a ze s tim cely zivot nic neudelas a budes pro ty z vyssich jen obycejnej povl.
Ja ty ekovychytavky v autech mam ale nejsem rad ovci. Nejsem uplne presvedcen ze dpf ma realny vliv na realnou(ne papirovou) ekozatez.
To uz ted samozrejme zjistit nelze protoze by nekdo musel udelat temer identicke auto bez a s filtry.
A to ze to jeste donedavna byl jen slusny byznys pro automobilky je fakt. Jeste nedavno vymena dpf stala desetisice a pak najednou u stejneho autorizaku stoji pulku a mene?
Ja vim ze silenejmarty me zase sezere ale cpat do nafty ty zlute sracky je mnohem vetsi zlo pro vsechny. Jen jaka je ekozatez pri pestovani,sklizni a distribuci.
S tou Indii to Jaraxi taky nebylo fer srovnani. To jake maji navyky neni dano tim ze jim to nikdo neprikaze ale je to proste tradice. A neni to ve vsech kastach. Na urcite urovni uz to je hodne evropske. Ale asi by se ti nelibilo se narodit do nizsi kasty a ze s tim cely zivot nic neudelas a budes pro ty z vyssich jen obycejnej povl.
Ja ty ekovychytavky v autech mam ale nejsem rad ovci. Nejsem uplne presvedcen ze dpf ma realny vliv na realnou(ne papirovou) ekozatez.
To uz ted samozrejme zjistit nelze protoze by nekdo musel udelat temer identicke auto bez a s filtry.
A to ze to jeste donedavna byl jen slusny byznys pro automobilky je fakt. Jeste nedavno vymena dpf stala desetisice a pak najednou u stejneho autorizaku stoji pulku a mene?
Ja vim ze silenejmarty me zase sezere ale cpat do nafty ty zlute sracky je mnohem vetsi zlo pro vsechny. Jen jaka je ekozatez pri pestovani,sklizni a distribuci.
Nesežerurhinos píše:V srbsku ale asi nejezdi auta ani s euro6 ani euro4 ale jeste starsi a dozivajici popelnice. Takze to nebude uplne tim ze to ma vykuchane ekovnitrnosti?
S tou Indii to Jaraxi taky nebylo fer srovnani. To jake maji navyky neni dano tim ze jim to nikdo neprikaze ale je to proste tradice. A neni to ve vsech kastach. Na urcite urovni uz to je hodne evropske. Ale asi by se ti nelibilo se narodit do nizsi kasty a ze s tim cely zivot nic neudelas a budes pro ty z vyssich jen obycejnej povl.
Ja ty ekovychytavky v autech mam ale nejsem rad ovci. Nejsem uplne presvedcen ze dpf ma realny vliv na realnou(ne papirovou) ekozatez.
To uz ted samozrejme zjistit nelze protoze by nekdo musel udelat temer identicke auto bez a s filtry.
A to ze to jeste donedavna byl jen slusny byznys pro automobilky je fakt. Jeste nedavno vymena dpf stala desetisice a pak najednou u stejneho autorizaku stoji pulku a mene?
Ja vim ze silenejmarty me zase sezere ale cpat do nafty ty zlute sracky je mnohem vetsi zlo pro vsechny. Jen jaka je ekozatez pri pestovani,sklizni a distribuci.

Mnoho lidí řekne, že jedy jsou všude. Protože je plno pedofilů mám někomu z vás znásilnit dítě a říct, vy naděláte takovejch je... Blbý přirovnání zvláště pro ty kteří děti mají. Bohužel v tomto principu se mnoho lidí chová. Další skupina řekne, ale vždyť se jim nic nestalo, není přece jasný že ta psychická porucha je z toho, je mnoho jiných dětí které znásilněné nebyly a stejně nějakou psychickou poruchu mají.
Omlouvám se všem rodičům, i státním orgánům, za toto přirovnání, ale snad to konečně někomu dojde.
Jinak zde padlo, že stejný motot Euro 3 a 4 má jiné komponenty. Většinou vstřiky, řídící jednotku, nebo SW, turbo, sání, katy atd. (krom DPF). Spalování tam nastaveno jinak.
Cena DPF možná poklesla, protože se mohl zaplatit vývoj, nebo jiné náklady, nebo změnili výrobce, který je levnější. Ale řekněme si kdo z nás by dělal hospodu tak, aby nevydělal. Nezapomínejme že jsme v kapitalismu, který jsme tak chtěli

Sousedce koupili rodiče BMW, to malinké pro holky s 18D, najede max 10tis km ročně, ani to ne. Proč D ? Protože otec je milionář a chce šetřit za PHM. Servis prý řešit nebude, do 4 let prodá a koupí nové auto. Úspora, ne ? Mimo to je to přece in, ta nafta. Takový krásný příklad o té naší mentalitě.
pierot mě poslal do kolen, tleskámJaraX píše:doporučuju všem příznivcům kuchání katů a DPF a příznivcům demokracie stylem dělej si co chceš aby si vyrazili na výlet do řecka, cestou pojedete přes krásné Srbsko, opravdu nádherná země, kde ale většinu cesty člověk kašle, protože to co se valí z těch aut je neuvěřitelný, všechny novější auta mají černý prdele, továrny kouř hroznej atd, ale nemusí platit čištění DPF no
jo a kdo byl v Indii by mohl vědět že se tam sere na ulice, prostě jdou 2 babky po chodníku, jedna dřepne, vytočí pierota, vstane a jdou dál, ale je to hrozně super, sice člověk chodí v hovnech ale neplatí stočné, nemusí co pár let volat instalatéra, (který je stejně jako DPF jen prostě tahání peněz z lidí)

Ano, je to přesné, na co mít u baráku drahou ČOVku, která je jen výmyslem ekozmrů.
Doufám, že tohle vysvětlení je pro Zdendu již dostatečně jednoduchý pro pochopení, ale pochybuju.
Já třeba nejsem nijak přecitlivělý, žiju od dětství ve městě, ale stalo se mi opakovaně, že jsem při vyjíždění z podzemní garáře jel za autem, který mělo evidentně vykuchaný filtry a okamžitě mě začalo pálit v krku. Tohle prostě člověk cítí okamžitě, že ten kouř je toxickej.
@Zdenda: nechci se tě dotknout nebo tě urazit, ale proč seš proboha tak zebedněnej hlupák? Je tak těžké si to přečíst na internetu z nezávislého zdroje? Už ti to tu napsalo několik lidí - dokážeš pochopit, že ten čoud z TDi není stejnej čoud jako když zapálíš třeba špalek dubu?
Kouř z nových TDi obsahuje částečky, které nejen, že jsou tak malé, že je řasinky v průduškách nemají šanci chytit, ale které především, jak zde bylo správně napsáno, prochází buněčnou stěnou! Dokážeš tohle pochopit, že co vdechneš se ti dostane kamokoli do těla a klidně to projde i tou nejužší kapilárou a pak dál přímo do buňky, kde začně rakovinně bujet? U tebe je to jedno, ty sis DPF vykuchal, abys ušetřil za servis, ale proč si mají na rakovinu za 10 deset let zadělávat lidi co vdechují kouř z tvého auta?
Naopak čemu je ten kouř hodně podobnej je azbestovej prach. Azbest zabíjí úplně stejně jako kouř z TDi. Ale to ti asi těžko někdo vysvětlí, pro tebe je za odazbestováváním všech budov v Evropě nějaká silná lobby nebo korporace, která si z azbestu udělala byznys, že?
Tvoje vlastní citace Zdendo: "DPF nemá cenu znova a znova řešit - kdo chce pochopí, kdo nechce nepochopí."
Má to cenu řešit, protože ty jsi to doteď nepochopil. Takže asi podle svých slov nechceš pochopit. Je jednodušší dělat chytrýho s "ekokurvítkem" , že? Vtipné je, že o tom filtru víš jen kvůli tomu, že se musí měnit, což stojí peníze, což ti vadí. Autem jezdit chceš, ale servisovat nechceš. To je ten problém. Tohle je typické, člověk nechce servisovat jak by měl tak DPF vykuchá, ale nechce být za škrta, který šetří na svym autě, tak to zahraje ne anti-eko pózu. Jakože to jde o princip, že si nenechal vnutit "ojebávku". Takže škrt je ve finále vlastně vítěz nad Bildenbergem, ekozmrdy a vrahy z wólstrýtu. Smutné.

A kde prosím tě??Kail píše:Racionálně uvažující člověk vidí že silniční doprava je jen špička ledovce a že problém znečištění ovzduší je někde uplně jinde.

Pokud se bavíme o Evropě - Tankery již na mnoha místech nesmí i třeba 200km k pobřeží, elektrárny masivně investují do odsiřování a do snížení emisí. Stovky miliónů aut jen v Evropě jsou pro tebe špička ledovce. Fajn. Ale kde je prosím zbytek ledovce? Kdo znečišťuje, když ne auta. Ten černý, skoro mastný prachovitý povlak na bílých parapetech, který se mi na oknech v Praze vytvoří během chvíle je z čeho? Emerickej chemtrail, že?
kurevtore jen tě poupravím,
motory TDi vlastně moc špatny nejsou, jelikož sou to většinou motory PD pracující s velmi malým tlakem do 300bar a poměrně velkyma sazema, motory CR mají tlaky dnes už nad 3000 bar, navíc ještě více vstřiků na cyklus a to je už pak hooodně malá sazička.
automobilová doprava je celosvětově taková větší spička ledovce, ale co se týče Evropy a měst, tak je to pořádnej kusanec ledovce, a nebo co dělá smog v praze? ty statisíce běžicích aut nebo tam někde nějaká fabrika?
motory TDi vlastně moc špatny nejsou, jelikož sou to většinou motory PD pracující s velmi malým tlakem do 300bar a poměrně velkyma sazema, motory CR mají tlaky dnes už nad 3000 bar, navíc ještě více vstřiků na cyklus a to je už pak hooodně malá sazička.
automobilová doprava je celosvětově taková větší spička ledovce, ale co se týče Evropy a měst, tak je to pořádnej kusanec ledovce, a nebo co dělá smog v praze? ty statisíce běžicích aut nebo tam někde nějaká fabrika?
To TDi bych zde nerozebíral, je to zbytečné. TDi je obchodní označení, je pod tím jak TDi jako takové, tak PD a CR. Měl na mysli ta TDi kde již musí být DPF.JaraX píše:kurevtore jen tě poupravím,
motory TDi vlastně moc špatny nejsou, jelikož sou to většinou motory PD pracující s velmi malým tlakem do 300bar a poměrně velkyma sazema, motory CR mají tlaky dnes už nad 3000 bar, navíc ještě více vstřiků na cyklus a to je už pak hooodně malá sazička.
automobilová doprava je celosvětově taková větší spička ledovce, ale co se týče Evropy a měst, tak je to pořádnej kusanec ledovce, a nebo co dělá smog v praze? ty statisíce běžicích aut nebo tam někde nějaká fabrika?
A ty opalovací krémy s UV filtrem jsou taky pěkná kurvítka, takový ojeb na lidi. Proto se Zdenda nikdy nemaže a má už celoroční úžeh, což potom mnoho vysvětluje...
Ano, opravdu je nutné se vyjadřovat přesněJoshuax píše:Opalovaci kremy nejsou ku*vitka, akorat vetsina lidi ani nevi, jak se maji pouzivat (mylne zazite, cim vic pruhu, tim vic adidas) a ze na kazdy typ pokozky, je potreba dodrzovat jina pravidla (casy)... Takze tohle bych fakt nesrovnaval... A pred uzehem rozhodne neochrani




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
DOBŘE TY!!!!!! Jo a pierot je taky mazec !!! Fabrika v praze, jeste ted se rezuJaraX píše:automobilová doprava je celosvětově taková větší spička ledovce, ale co se týče Evropy a měst, tak je to pořádnej kusanec ledovce, a nebo co dělá smog v praze? ty statisíce běžicích aut nebo tam někde nějaká fabrika?

Sice se to nezdá, ale fabriky tam jsou. Ale co Zdendové apod nevidí... všechny fabriky, teplárny atd. byly nuceny udělat nemálo pro snížení exhalací z jejich provozů. Velmi těžko by se v Praze hledala fabrika která hulí jako "továrna"matiz píše:DOBŘE TY!!!!!! Jo a pierot je taky mazec !!! Fabrika v praze, jeste ted se rezuJaraX píše:automobilová doprava je celosvětově taková větší spička ledovce, ale co se týče Evropy a měst, tak je to pořádnej kusanec ledovce, a nebo co dělá smog v praze? ty statisíce běžicích aut nebo tam někde nějaká fabrika?

Auta to je jiný problém. Aut je mraky, hodně starých vraků. Dost aut bez DPF, auta mladá která vím že mají mít DPF hulí jak "fabriky", mezi největší kokoty patří uživatelé Fabii RS s chipem, celé černé prdele těch Fábek, hlavně že to jede. Staré náklaďáky, Tatry, Avie atd. Ale ty mají mnohem míň rakovinotvorných zplodin jak Euro 4 a výše.
Ale celé o čem zde debatujeme je jen o tom, že někdo jedná tak že říká: proč bych nemohl jít vykrást banku, či obchod ? Je to celé jen ojeb na lidi. H-Systém nakradl stovky miliónů, tak co, já můžu taky.
Buď budeme žít teď hned a po nás ať si planeta třeba exploduje v mončičákovo prdeli, nebo se budeme chovat tak že chceme aby tady mohli žít i naši vlastní potomci.