
je mozna diagnostika NIVO nejak? potreboval by som precitat chyby ci tam nieco nieje v pameti ohladom toho "blbnutia"
Ahoj,velmi zajímavé čtení,pžesně tohle jsem hledal.Chtěl bych se tě zeptat na pár detailů.Můžeš mi na tebe dát tel.kontakt?(třeba přez SZ) zavolal bych ti...předem díky moc.ras11 píše:tak som to dnes dokoncil, dopredu k vodicovi prisiel spinac (podobny ako na okna), hore-dole, dozadu do kufra este balans lava vs. prava strana, chodi to ok. Momentalne to mam prepnute iba cisto na manualne nastavenie vysky vzadu.
Meral som aj pokles auta za urcity cas, zaujimalo ma kolko klesne ked stoji odstavene a necham na manual prepnute, od soboty do stredy (5 dni) to urobilo nemeratelnu zmenu - mozno cca 1 mm, ak by niekoho zaujimala taka info, to znamena ze nic nehrozi ani pri dlhsom odstaveni a nepouzivani auta aj ked to bude prepnute na manual.
Informacne som aj skumal ked to nastavim podla predstav (vrch pneu zarovno s falcom blatnika) kolko to ma pokles az po koncovu polohu - vela tam nieje- cca 5 cm, ale s tym podvozkom co tam je (tlmice KONI) to pri zatlaceni na spodok kufra prepruzi tak 1cm - proste tvrde, nema sancu ho pustit k dorazom ani ked manualne nastavim vysku tak ze falc blatnika prekryva pneu cca 1,5 cm...
Debata o ničem. Místo aby lidi přemýšleli když na něco nemají, jak si na to legálně vydělat, tak přemýšlí jak to co nejlevněji očůrat.Tompo píše:Aspoň nejsem jediný kdo si myslí, že je blbost co tady kolega vymýšlí. Další věc je, že na 90% aut bohatě E39 k tahání postačí a že si jednorázově upravím výšku kvůli podvalu je trestné? Tak nejsem trotl a světla si nechám seřídit ne??? Se taky prober! Hoši to je zas debata...