Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E 39 525i - prosím radu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon 11.07.2016 00:00
Zdravím. Před týdnem mi začal jít motor na pět válců, lekl jsem se, že mám podpálený ventil a že mě čeká repase hlavy, přinejmenším zčásti. Nakonec se problém ukázal jako banalita v podobě povolené svíčky. Nakonec jsem zjistil, že jsou povolené uplně všechny a jedná uplně odpálené elektrody. Dlouhou dobu to prskalo u svodů, myslel jsem, že odešlo těsnění pod svody, ale i toto se odstranilo touto závadou a je ticho. Otázka zní, proč ? Svíčky byly měněny v březnu a mechanik je utáhl předepsaným momentem, Boshky, které jsem koupil v kelly, na tento model, vždy vybírám zlatou střední cestu. Může to být tím, že to není org. model svíček pro 525i ? Díky za odpověď. Michal
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Podle ETK je možné oboje, jak NGK BKR6EQUP tak Bosch FGR7DQP.
Předepsaný moment leckdy nestačí, zejména pokud není čistý závit a nejde zlehka. Já kašlu na předepsaný moment a utahuju tak dlouho, dokud se deformuje plechová podložka.
Předepsaný moment leckdy nestačí, zejména pokud není čistý závit a nejde zlehka. Já kašlu na předepsaný moment a utahuju tak dlouho, dokud se deformuje plechová podložka.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition