Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Vyměna motoru
Myslime si, ze je to blbost. Doby vymen motoru ve dvojkovych golfech uz jsou pryc.  Nejen, ze je to financni nesmysl, ale uz i problem s legalizaci. 
Zrovna dneska jsem delal technickou na srazovym aute (jiny motor, jiny brzdy, jiny kola.......) A nebejt znamyho, tak jsem to mohl vezt na vozejku. A to je starej pekac bez OBD.
Mimochodem pri vymene motoru se nemeni POUZE motor.
Bud si zvykni, nebo to prodej.
Ja si nezvyk a proto ted shanim jinej stroj, jen ten vyber je divnej
			
			
									
						
										
						Zrovna dneska jsem delal technickou na srazovym aute (jiny motor, jiny brzdy, jiny kola.......) A nebejt znamyho, tak jsem to mohl vezt na vozejku. A to je starej pekac bez OBD.
Mimochodem pri vymene motoru se nemeni POUZE motor.
Bud si zvykni, nebo to prodej.
Ja si nezvyk a proto ted shanim jinej stroj, jen ten vyber je divnej

- 
				honzabiker1
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
Probém možná nebude do první nehody kdy si pojišťovna řekne, že nechce platit a začne se zajímatHanys42 píše:Děkuji za názory
No právě vím že s byrokracií by nebyl problém.
Jen mě právě zajímají technické věci.
Moc prosím o další názory a třeba rady.
Díky
 V dnešní době bych se do toho nepouštěl. Sice každej má na STK super kámoše a jde všechno, ale když na to přijde tak nejde nic. Stále mi lidi tvrdí jak dokážou zázraky, když tam chci vzít jedno auto, které nemá nic hrozného.... tak najednou známej na STK nemá čas, nebo je tam zrovna jinej kolega atd. Celé o možnostech na STK mi to přijde jako, já vyžral 30 piv, ale můj táta 50 a to jen na začátek, můj táta má větší auto než tvůj táta a za mlada zabíjel bejky pěstí
 V dnešní době bych se do toho nepouštěl. Sice každej má na STK super kámoše a jde všechno, ale když na to přijde tak nejde nic. Stále mi lidi tvrdí jak dokážou zázraky, když tam chci vzít jedno auto, které nemá nic hrozného.... tak najednou známej na STK nemá čas, nebo je tam zrovna jinej kolega atd. Celé o možnostech na STK mi to přijde jako, já vyžral 30 piv, ale můj táta 50 a to jen na začátek, můj táta má větší auto než tvůj táta a za mlada zabíjel bejky pěstí  Nespoléhat na řeči a přijmout fakt, že doba výměn motorů prostě, až na výjimky, skončila.
  Nespoléhat na řeči a přijmout fakt, že doba výměn motorů prostě, až na výjimky, skončila.- 
				honzabiker1
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
Tedy není problém do 525D dát motor z 535D ? Rozdíl 100k nikomu nepřijde divný ?honzabiker1 píše:Vymena motoru jde bez problemu zapsat (u BMW, musi se jednat o motor, ktery se do daneho modelu daval). V tomto pripade (vymena R6 za R6) ani neni nutne nechavat vyrazit novy vin. Cele zapsani (papir od BMW, STK, zapsani do TP) vyjde cca na 5k.
- 
				honzabiker1
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
Samozrejme je potreba vymenit i dalsi komponenty, ktere jsou u silnejsi motorizace jine (prevodovka, kardan, diferencial, poloosy, brzdy).
Moznosti legalizace vymeny motoru jsem zjistoval pred nejakou dobou u p. Stehlika - Helpreg. Nakonec jsem misto vymeny motoru koupil cele jine auto. Ale nevim o tom, ze by se neco zmenilo - pokud se jedna o motor, ktery se do daneho modelu daval, nemel by to byt problem.
			
			
									
						
										
						Moznosti legalizace vymeny motoru jsem zjistoval pred nejakou dobou u p. Stehlika - Helpreg. Nakonec jsem misto vymeny motoru koupil cele jine auto. Ale nevim o tom, ze by se neco zmenilo - pokud se jedna o motor, ktery se do daneho modelu daval, nemel by to byt problem.
Takhle to je už lepšíhonzabiker1 píše:Samozrejme je potreba vymenit i dalsi komponenty, ktere jsou u silnejsi motorizace jine (prevodovka, kardan, diferencial, poloosy, brzdy).
Moznosti legalizace vymeny motoru jsem zjistoval pred nejakou dobou u p. Stehlika - Helpreg. Nakonec jsem misto vymeny motoru koupil cele jine auto. Ale nevim o tom, ze by se neco zmenilo - pokud se jedna o motor, ktery se do daneho modelu daval, nemel by to byt problem.
 Ty třeba víš co s výměnou motoru souvisí, ale někdo kdo tady čte to už vědět nemusí. Znám dost lidí co si něco přečetly někde na fóru a hned šli nakupovat, pak si drbaly hlavy s tím že to vlastně není tak jednoduchý.
 Ty třeba víš co s výměnou motoru souvisí, ale někdo kdo tady čte to už vědět nemusí. Znám dost lidí co si něco přečetly někde na fóru a hned šli nakupovat, pak si drbaly hlavy s tím že to vlastně není tak jednoduchý. Podobně jako na offech... někdo napsal, že není problém dát na určité auto pneu rozměrově o 3" větší, tedy o 3 x 2,54cm větší průměr pneu. Koupil si hned gumy
 Ale nevěděl, že musí "nazveda"t podvozek (pružiny, tlumiče, ramena, komplet vše jiné), prodloužit oba kardany. Jelikož se tím zcela rozhodí převody a auto nepojede, bude se značně ničit převodovka a rozvodka, tak se musí vyměnit převody v diferenciálech, ideálně pevnostní poloosy protože na ně budou působit jiné síly. Celkové takhle výměna pneu na daném autě v tu dobu vyšla cca 130tis Kč. Ale to už tam nikdo nepsal
 Ale nevěděl, že musí "nazveda"t podvozek (pružiny, tlumiče, ramena, komplet vše jiné), prodloužit oba kardany. Jelikož se tím zcela rozhodí převody a auto nepojede, bude se značně ničit převodovka a rozvodka, tak se musí vyměnit převody v diferenciálech, ideálně pevnostní poloosy protože na ně budou působit jiné síly. Celkové takhle výměna pneu na daném autě v tu dobu vyšla cca 130tis Kč. Ale to už tam nikdo nepsal  
 Ačkoliv ten postižený jsem nebyl já, tak mi to nějak utkvělo v paměti a snažím se vždy myslet na to, že ne každý mi vidí do hlavy. Pokud tedy něco zkráceně napíšu, tak neví že automaticky k tomu ještě něco patří
 
 Zpět k tématu, Alpine atd. Upravují motory, mění brzdy, podvozek atd. Legálně, lze to. Ale stojí to něco. V domácích podmínkách je lepší se na výměny motoru za výkonnější vybodnout a vyměnit auto. Pokud to ovšem není veterán, nebo něco co se nesežene.
- 
				honzabiker1
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
pokud budeš měnit za stejný typ motoru pouze vyšší obsah tak  počítej s výměnou - motoru s příslušenstvím (filtrbox apod),  brzd, diferáku (převodovky bývají stejné), pravděpodobně výfuk. Dále nějaké kodování aby vše fungovalo = náklady tak vysoké, že levněji vyjde prodej / koupě, ale v rámci legalizace to není až tak složité.
pokud by jsi chtěl měnit z jiný typ (např diesel, V8 apod .. tak je to u novějších aut téměř neřešitelné)
			
			
									
						
							pokud by jsi chtěl měnit z jiný typ (např diesel, V8 apod .. tak je to u novějších aut téměř neřešitelné)
 Born to be for BMW
 Born to be for BMW  
  344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d 

