Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

nestartuje bmw E60 530D

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Soulich
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 12.09.2012 00:00

#1 Příspěvek od Soulich »

Čau mám E60 530 D r.v.:2004 dnes jsem přijel domů a po 20 minutách jsem se vrátil do auta že nastartuju a nic startér se ani nepohne . Otočím klíčkem všechno nabehne jen když chci nastartovat tak se ozve cvaknutí u pod volantem ale nic se nestane. Nevíte čím to může být ? Startér?nebo imobilizér? nebo něco jiného? Díky za radu
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

#2 Příspěvek od mr_nitroz »

Mno, prvne bych zkusil baterku, nastartovat pres kable, potom diag a pripadne starter zkontrolovat.
Soulich
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 12.09.2012 00:00

#3 Příspěvek od Soulich »

baterka je v pořádku pro jistotu jsem to vzal i přes kabely a nic , jen sepne asi relé co je vlevo pod volantem a nic
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

#4 Příspěvek od mr_nitroz »

Mno starter jde pres rele, ktere ovlada cas. Muze byt spatny kontakt na motorove kostre, spatny starter, spatne rele... Dej si do googlu bmw wds, najde ti to schemata. Pak bud ty nebo tvuj elektrikar bude schopen diagnostikovat problem. Tezko takhle vzdalene radit, kde muze byt problem. Bmw neni skodovka a takovy problem se vyskytuje vyjimecne. Nikdo ti asi tady nerekne, udelej to a to a budes mit po problemu.
Polish
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: ned 01.06.2014 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 3427

#5 Příspěvek od Polish »

Teď jsem řešit asi to samé, zadřené uhlíky ve startéru. Bylo slyšet jen relé a nic se nehlo, kontrolky vše naběhlo ale prostě se tomu nechtělo. Zkus ukostřit motor startovacím kabelem, pokud ani to nepomůže, tak je to startér. Ještě se koukni na ten odpojovák baterky v kufru. někdy se stane že tam je taky špatnej kontakt. Snad alespoň maličko pomůže... Hodně štěstí
Soulich
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 12.09.2012 00:00

#6 Příspěvek od Soulich »

Čau, tak je to startérem zkoušel jsem ho ukostřit a pořád stejné. Tak jsem ho poklepal kladívkem a nastartoval jsem. chci ho zítra sundat a vyčistit, vyměnit uhlíky a komplet prověřit . Dostanu ho ven aniž bych musel sundat sání ?
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

#7 Příspěvek od horan »

Na e83 3.0d to jde, tak predpokladam, ze tam nebudes mit min mista.
Soulich
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 12.09.2012 00:00

#8 Příspěvek od Soulich »

čau tak jsem startér vyndal ven sundal jsem i sání rovnou jsem udělal výřivé klapky , na startéru jsou špatné uhlíky a byl docela dost zasranej. Díky všem za rady :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

jj ty startery u nafty umí docela potrápit, většinou vydrží kolem 200tkm, pokud tam nateče oleje ze sání tak i míň, pokud jezdíte delší trasy tak doporučuju starter i altík udělat preventivně. u benzína je starter prakticky večnej, ten doporučuju nechat zkontrolovat jen když je venku z nějakyho duvodu. altíky u obou motorízací vydrží kolem 250-350tkm
Odpovědět