Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Pomoc s adaptací a nastavením rozsah valvetronicu
Zdravím lidi, byl by tu ochotný někdo mi poradit, jak nastavit adaptaci a pak rozsah valvetronicu? Klučina mi přetěsnil celej motor a tohle jediné přes tu diagnostiku neumí, jelikož jí má chvíli a je hlavně anglicky (neumí). Poradil by někdo, jak to nastavit? Anglicky umím, ale neznám tu diag.
Díky moc
Díky moc
Zatím nic, zítra bude dávat motor zpět a nakonec valvetronické motory a prý se tam musí u nich něco nastavit, než se nastartuje, tak proto se ptám. Já se tomu volovi nemohu dovolat. A v té INPĚ je to pod jakou sekcí? Motor?JaraX píše:a to auto něco dělá špatně ted?
v inpě v aktivaci je VVT tam se dá "learn start stop"
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
v inpa musis vojst cez e60 do kontroleru pre n62 motor.
Nastavuje sa tam viac veci. Koncove polohy VVT motorov. Ale nastavuje sa aj minimalny zdvih. Implicitne je 0.8mm ale zvykne sa to prestavovat na 0.3mm, podla toho ako bezi motor na volnobeh.
Nastartovat mozes bez problemov aj bez toho. Ak bude motor zle nastaveny, vyhodi kontrolku motora a prejde na nudzovy rezim s klapkou, VVT sa otvori na maximal. Vtedy vyhodi chybu ohladne nespravne nastavenych VVT motorov.
Nastavuje sa tam viac veci. Koncove polohy VVT motorov. Ale nastavuje sa aj minimalny zdvih. Implicitne je 0.8mm ale zvykne sa to prestavovat na 0.3mm, podla toho ako bezi motor na volnobeh.
Nastartovat mozes bez problemov aj bez toho. Ak bude motor zle nastaveny, vyhodi kontrolku motora a prejde na nudzovy rezim s klapkou, VVT sa otvori na maximal. Vtedy vyhodi chybu ohladne nespravne nastavenych VVT motorov.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
tak to nevím teda, tak je to možná tak u 5er, aby měli další závadu do seznamu, ale stejně o tom pochybuju,
sedma i pokud se neudělá nic a motor se poskládá, tak si pamatuje předchozí nastavení zvdivhu (0,2mm), velký zdvíh (0,8) se dává pro motory co už něco zažili. a pokud se neudělá nastaveni koncoveho polohy tak ten motor akorat trošku jinak reaguje, ma malinko jiny chod, ale VVT se použije, motory normálně jedou,
sedma i pokud se neudělá nic a motor se poskládá, tak si pamatuje předchozí nastavení zvdivhu (0,2mm), velký zdvíh (0,8) se dává pro motory co už něco zažili. a pokud se neudělá nastaveni koncoveho polohy tak ten motor akorat trošku jinak reaguje, ma malinko jiny chod, ale VVT se použije, motory normálně jedou,
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Na 0.2 mi to uz hrozne klepkalo pri volnobehu a zatahu. Ale hovoril som o tom, ze defaultne je nastavenie 0.8 a aj ked vyresetujes adaptacie motora komplet, nastavi sa furt na 0.8 , takze treba to potom hodit na 0.3.JaraX píše:je nesmysl nechávat minimální zdvih 0,8 u aut kde bez problémů funguje 0,2, motor na 0,8 má horší reakce a vyšší spotřebu.
Ja som menil raz aj VVT jednotku, stara padala do nudzaku - bol v nej odpaleny teplotny senzor ktory monitoruje jej vnutornu teplotu. Zakazdym ked sa trochu prehriala (hlavne v lete ked bolo horko), snimac dal nejaky zmatocny signal a VVT padlo stale do nudzaku. Potom to okrem ineho hlasilo aj internu chybu teplotneho senzoru VVT jednotky. S druhou jednotkou som potom som robil komplet nastavenie vsetko odznova, aj programming tej jednotky pre oba "banky" lebo bol v nej starsi sw.
V jednej pouzitej co som kupil bol taktiez odpalena jedna strana ovladanie pre vvt motor, takze sa nedal ani skalibrovat, az druhy pokus s inou jednotkou vysiel.
Tak isto dokaze narobit problem aj odpaleny ventilator v e-boxe. Jednotka ked dosiahne kriticku teplotu, hodin VVT do nudzaku.
To len tak mimo misu, na margo VVT, ak by niekto mal obdobny problem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
je to 0,3 a to je default. 0,8 už je naprosto nepovolená hodnota kterou bmw dokonce zakazuje používat v provozu. ono na 0,8 už ma motor děsně hrubej chod a při akceleraci dost divně vrčí. Jestli to není schopne běžet normalně na 0,3-0,5 max tak je valvetronic v hajzlu a musí se vymenit. jina cesta neexistuje a není normalni. děje se to velmi často co se s osmiválcema dělám. já sem rád že mě to i v 600tkm funguje stále i na 0,3.. ono většinou čim větší popelnice tim víc to funguje... ale na spoustě 545,550,750,x5 e70 se to musí měnit i když to ma najeto 150 :/ prostě to tak někdy vyjde. blbý je že jak to ma tyhle tolerance v desetinách milimetru tak sem si doted neodnesl moc zadny ponauceni co s tim delat. na vacce ani zdvihátkách toho clovek moc nenameri když opotrebeni 0,2mm posle valec uplne dohajzlu... a to 0,2 se rozmělni mezi 4 komponenty VVT... fakt mam asi 15 chciplejch VVT jednotek který vypadaj jak novy ale v autě už neběží... a ještě sem nenašel odvahu si za 40tisic koupit dily a zkusit to opravit :/