Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
startér E61 530d
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 61
- Registrován: čtv 10.05.2012 00:00
- Bydliště: Velké Meziříčí
- Klubové ID: 3661
Ahoj, řešili jste už někdo startér? Velmi špatně to startuje za studena, když je motor zahřátý tak ještě hůř. Vyměnil jsem baterku, ale touto není. Diagnostika ukazuje žhaviče, ty vyměním, ale divím se, že to startuje blbě i zahřáté.
Startér točí tak 2-4s. Za tepla musím klíček aji držet, jinak to nenastartuje.
Můžou to dělat žhaviče nebo je v háji i startér?
Díky
Startér točí tak 2-4s. Za tepla musím klíček aji držet, jinak to nenastartuje.
Můžou to dělat žhaviče nebo je v háji i startér?
Díky
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
A jak se toci ten starter ? Jako protaci pomalu, nebo to proste jenom dlouho startuje ? Pac to nemusi byt starterem, ale treba neco s dodavkou paliva. Starter totiz budto netoci vubec, nebo toci naprazdno, kdyz nefacha kotva, ale malokdy jsem ho videl, ze by byl nejak pridreny. On se zase tak casto nepouziva, aby se opostreboval timhle zpusobem. Ale tak pamatuju i repase uhliku a cisteni drazek jeste na skole, ale v principu je to primitivni zarizeni, takze pokud toci motorem, tak bych spis sazel na neco jineho, nez je starter.
To samé jsem měl já. Na podzim auto líně startovalo. Přisuzoval jsem to baterce. Sice jsem ji změřil, ale pouhým napětím toho moc nepoznám. Takže jsem ji vyměnil a motor na první brnknutí, ale jen jednou potom už ne. Baterku jsem průběžně dobíjel aby netrpěla špatným dobíjením v autě. S tím, že se pak mrknu na dobíjení. Alternátor dával správné napětí, proto jsem usoudil nabíjecí modul.Dohny píše:Ahoj, no když startuju, tak to jde hodně ztěžka a pomalu se otáčí až se zastaví a musím dát startovat znovu. Původně jsem to přisuzoval baterce, ale tu jsem dal teď novou
Nedávno když se oteplilo auto startovalo hůř a hůř. Než jsem dojel domu, tak jsem po jedné zastávce už nenastartoval. Otočím cvak a vše zhaslo. Hm... baterka. Doplácal jsem se domu jinak, dojel tam druhým autem že to nastartuju přes kabely, brambora chytla, ovšem točila líně. Říkám, no baterka se nechala odpočinout a trochu ze sebe dostala. Doma jsem ji plně dobil a druhy den ráno nastartuju, točilo to líně, ale chytlo ok. Jedu pryč a po prvním chcípnutí motoru jsem už nenastartoval. Už jsem měl sebou startovací kabely. Takže jsem jednoho hodného účastníka silničního provozu poprosil a zkusili jsme nastartovat. Když jsem startoval bez kabelů, tak cvak a vše zhaslo. Když jsme dali kabely tak startér cvak a nic, kouřilo se z ně.
Takže ať nedopadneš jako já. Startér jsem dal potom nový, jednak pro rychlost a dle kouře z cívky jsem ani repasi neřešil.
První nastartování jsem čuměl jako puk, myslel jsem že motor vylítne ven jak rychle to s ním točilo. Chytá to zcela parádně a baterkou to nebylo.
Za mě tedy řeknu, aby ses podíval na startér, dřív než tě to někde nechá. Jen odtahovka mě vyšla na 2200 Kč. Špatná "diagnostika" závady a je to hned

Tohle asi nechceš slyšet, ale když ani nevíš kde najít na motoru startér, tak to svěř nějakýmu mechanikovy, kterej se v tom vyzná a všechno ti udělá a zařídí repas toho startéru.
Tady teda aspon video jak na to: https://www.youtube.com/watch?v=IuHHwYO72iA
Tady teda aspon video jak na to: https://www.youtube.com/watch?v=IuHHwYO72iA
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Mas stejny motor jako ja, meli bychom tam mit tohle.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=12_1200
Pocet zubu se uvadi oba, tak nevim... o.O
Mozna jeden pro automat a druhy pro manual ? Prevodovku jsem jeste nerepasoval, takze jsem se timhle smerem jeste nevydal.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=12_1200
Pocet zubu se uvadi oba, tak nevim... o.O
Mozna jeden pro automat a druhy pro manual ? Prevodovku jsem jeste nerepasoval, takze jsem se timhle smerem jeste nevydal.