já měnil disu na motoře, kde to nikterak nerachtalo a přitom byla úplně KO a blomcala na prázdno. Asi bych ji vytáhl a zkontroloval, než věřil, že nic neslyším a doufal, že se nevydá na výlet do spalovacího prostoru. Venku ji máš hnedAngelos píše:Většinou se začne ozývat, že to rachtá v sání.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jaký motor do E39
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
- Klubové ID: 3901
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
- Klubové ID: 3901
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
- Klubové ID: 3901
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
bud bych dal LMI nebo Meyle HD což je zesílená varianta a o něco levnější jako LMI. No těžko říci kolik co vydrží. Nejlepší jsou origo ale taky nejdražší. Naše silnice jsou šílené a tady to vydrží 3x méně jak bylo zamýšleno ve výrobě.
Normálně u BMW musí 3kila vydržet podvozek ...ale v ČR vydrží tak 100-150tis km a mužeš dělat znovu. Myslím tím hlavně ty nejnamáhanější ramena a čepy.
v servisu když jsem se snimi bavil řekli že je to jedno že to tam mění vše jak na běžícím páse mimo LMI či origo to dává málokdo ale asi budou nejlepší s nejdelší životností ...hlavně u e39.
Normálně u BMW musí 3kila vydržet podvozek ...ale v ČR vydrží tak 100-150tis km a mužeš dělat znovu. Myslím tím hlavně ty nejnamáhanější ramena a čepy.
v servisu když jsem se snimi bavil řekli že je to jedno že to tam mění vše jak na běžícím páse mimo LMI či origo to dává málokdo ale asi budou nejlepší s nejdelší životností ...hlavně u e39.
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
- Klubové ID: 3901
No jak to bude potřeba, udělat se to musí, 10tyček se dá, horší je, jak se ozve něco dalšího, jako zákon schválnostiMisanek píše:otázka je, co je pro tebe šlehaPodle mě se do 10 tyček půjde vejít s lmi dílama - zase tolik tma toho neni. A když už jsem u toho, co silentbloky zadní nápravy? To je věčná bolest e39 a popravdě já jsem mám solidně v prdeli...
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
- Klubové ID: 3901
Jojo potvrzuje se mi to z více zdrojů, že na e39 je to dobrá volba Meyle HDFilozof píše:bud bych dal LMI nebo Meyle HD což je zesílená varianta a o něco levnější jako LMI. No těžko říci kolik co vydrží. Nejlepší jsou origo ale taky nejdražší. Naše silnice jsou šílené a tady to vydrží 3x méně jak bylo zamýšleno ve výrobě.
Normálně u BMW musí 3kila vydržet podvozek ...ale v ČR vydrží tak 100-150tis km a mužeš dělat znovu. Myslím tím hlavně ty nejnamáhanější ramena a čepy.
v servisu když jsem se snimi bavil řekli že je to jedno že to tam mění vše jak na běžícím páse mimo LMI či origo to dává málokdo ale asi budou nejlepší s nejdelší životností ...hlavně u e39.
-
jezda
- Registrovaný
- Příspěvky: 165
- Registrován: pon 02.01.2006 01:00
- Bydliště: Žebětín
- Klubové ID: 886
Nebude lepší lemforder než meyle? Není o moc dražší
http://mlparts.cz/vyhledavani?search=33+31+1+094+036
http://mlparts.cz/vyhledavani?search=33+31+1+094+036
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
- Klubové ID: 3901
Bavili jsme se meyle hd - veškeré uložení přední nápravy.jezda píše:Nebude lepší lemforder než meyle? Není o moc dražší
http://mlparts.cz/vyhledavani?search=33+31+1+094+036
U sb nevím, jestli tady dražší je lepší? V čem?
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
- Klubové ID: 3901
-
patriot
- Registrovaný
- Příspěvky: 8903
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
- Klubové ID: 1556
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj.
zítra pravdepodobně koupím svoje 1 naftové BMW a to e39 525d v automatu.
Jak moc se sere automat u tohohle typu ? Co ten motor ?
Je pravda , že sem chtěl 530d v manuálu, tech 142 kw, ale nejsou .
Bud šroty a nebo předraženy.
Tahle 525d je vybavena a splňuje vse co od auto chci, tedy co do výbavy.
Na automat si budu muset zvyknout.
Děkuji všem
zítra pravdepodobně koupím svoje 1 naftové BMW a to e39 525d v automatu.
Jak moc se sere automat u tohohle typu ? Co ten motor ?
Je pravda , že sem chtěl 530d v manuálu, tech 142 kw, ale nejsou .
Bud šroty a nebo předraženy.
Tahle 525d je vybavena a splňuje vse co od auto chci, tedy co do výbavy.
Na automat si budu muset zvyknout.
Děkuji všem
Patriot: Ahoj no ja o nafte nikdy neuvazoval ale v ramci procitani o benzinovych verzi bmw E39 jsem toho cetl hodne i o tom ze 3.0 nafta ma automat od GM poddimenzovanej vuci kroutaku. Jak na tom bude 525 nevim protoze o ni nic moc nebylo ale mozna ze je to naopak dobre.
Kdyz jsem se ptal na automaty pro benzin E39 bylo mi z vice stran receno ze kdyz nekope pri razeni a funguje hladce tak se toho nemusim bat
Co se tyce automatu mel jsem ho v E34 525tds od ZF, auto melo najeto 360000km kdyz jsem ho prodaval a bez problemu, jezdil pekne. Zalezi u nej holt jak s nim kdo jezdil ale stejne je potreba pocitat s repasi hydromenice atd...
Jinak ja vybiral E39 v nemecku a schvalne kdyz jsem se na nafty podival tak se mi zdalo ze jich tam bylo dost peknych ale ja byl ochoten koupit E39 i za 200k takze zalezi jaky ma clovek cenove rozpeti.
Nakonec jem koupil 530i touringa za 160t kc a nelituju.
Kdyz jsem se ptal na automaty pro benzin E39 bylo mi z vice stran receno ze kdyz nekope pri razeni a funguje hladce tak se toho nemusim bat
Co se tyce automatu mel jsem ho v E34 525tds od ZF, auto melo najeto 360000km kdyz jsem ho prodaval a bez problemu, jezdil pekne. Zalezi u nej holt jak s nim kdo jezdil ale stejne je potreba pocitat s repasi hydromenice atd...
Jinak ja vybiral E39 v nemecku a schvalne kdyz jsem se na nafty podival tak se mi zdalo ze jich tam bylo dost peknych ale ja byl ochoten koupit E39 i za 200k takze zalezi jaky ma clovek cenove rozpeti.
Nakonec jem koupil 530i touringa za 160t kc a nelituju.
