Jaký motor do E39
-
Foldas
- Registrovaný
- Příspěvky: 2417
- Registrován: pon 26.02.2007 01:00
-
Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
jedna věc je jedna cesta kde jede člověk ekonomik RUN a dlouhodobej pruměr....
spíše ideální je ukazovat dlouhodobý průměr. Většina 530d se pohybuje kolem 7l /100km.
stejně tak já mám 11,6l LPG na sto dlouhodobej pruměr u 7er.
Takže nějakejch 5l na sto asi jde zajet s 530d ale komu to za to stojí nulovat na benzínce a po 100-200km po cestě kde jel jak magor 80-90km/h to zase nabere a vynuluje... to mi přijde uplně mimo realitu tak nejezdí skoro nikdo tak pomalu.
Já jsem taky jel s 530xd tour automat ve 4lidech chvilku za 5,2 litru ... ale to jen pár desítek km a pouze 80km/h po rovince... to o ničem nesvědčí....když je dlouhodobej pruměr 8,3L/100km.
Dost často proměřují ty palubáky chce to jednou za čas zregulovat. A počítat jen reálné palivo a najeté kilometry a přepočítat to je mnohem reálnější ukazatel místo nějakého palubáku.
spíše ideální je ukazovat dlouhodobý průměr. Většina 530d se pohybuje kolem 7l /100km.
stejně tak já mám 11,6l LPG na sto dlouhodobej pruměr u 7er.
Takže nějakejch 5l na sto asi jde zajet s 530d ale komu to za to stojí nulovat na benzínce a po 100-200km po cestě kde jel jak magor 80-90km/h to zase nabere a vynuluje... to mi přijde uplně mimo realitu tak nejezdí skoro nikdo tak pomalu.
Já jsem taky jel s 530xd tour automat ve 4lidech chvilku za 5,2 litru ... ale to jen pár desítek km a pouze 80km/h po rovince... to o ničem nesvědčí....když je dlouhodobej pruměr 8,3L/100km.
Dost často proměřují ty palubáky chce to jednou za čas zregulovat. A počítat jen reálné palivo a najeté kilometry a přepočítat to je mnohem reálnější ukazatel místo nějakého palubáku.
-
Zdenda530d
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
A pročpak kalibrovat něco co funguje???Misanek píše:Chtělo by to zkalibrovat bcZdenda530d píše:Už jsem to sem v souvislosti s kondicí motoru a spotřebou do nějakého tématu dával. (530d, r.v. 2001, 142 kw, face)
Mám to na 18" kolech (235 a 255) a jeli jsme ve dvou po okreskách skoro podle předpisů, toto je výsledek.
Vedu si i knihu jízd (při kolika km a kolik tankuju - mimo jiné) a teď mi to od doby co auto mám vychází na 6,2 l/100 (po tankování - tedy s plnou nádrží). Těch 4.8 byla pohodička jízda, jen ukázka, že když je motor OK tak to JDE!!!
Když člověk není v módu "sport" a jede v klidu tak to jde (Ne jak imbecilové, kteří vidí 2,5 metru před sebe a slovo předvídavost neznají - viz. vidím, že se přede mnou štosují auta, sklápějí závory, svítí červená apod ... - co udělám? Odstavím nohu z plynu a dobrzdím v klídku motorem a kvaltama A NEBO do poslední vteřiny držím plnej kotel a pak mohutná brzda!!!)
-
Jaris330D
- Registrovaný
- Příspěvky: 3672
- Registrován: pát 22.04.2011 00:00
Už z principu tu spotřebu nemůžeš brát vážně. Není to 1.9 TDI. Já osobně jsem měl E46 330D 135 kw a palubák mně ukazoval 5.5, ale real byl kolem 6.5 - 7l. Ve městě klidně i 9l a motor byl v naprostém pořádku. Žádná kouřivost, závady. Dálka kolem 6l normální jízdou. Motor jsem nepodtáčel. Jinak super motor to je, dokud se nezačnou řešit vstřiky, turbo a čerpadla. Na PHM jsem za tu dobu ušetřil 40 000 oproti benzínu, ale to protože se mně nic nepodělalo. Někteří to štěstí neměli.
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Asi tak. Vše důležité řekl jaris a filozof
tohle není žádná vypovídající spotřeba a hlavně - vůbec teda nechápu proč by si někdo pořizoval třílitr aby s tím jezdil osmdesátkou po rovině a pade do kopce, aby se na bc náhodou nezvedla spotřeba
pokud někdo chce jezdit za čtyři, tak to chce pořídit si Polo 1.0 mpi
Chápu, že dotyčný chtěl pouze demonstrovat "že to jde", ale i tak je vypovídající hodnota tohoto údaje naprosto nulová, jelikož za tyhle prachy ten motor prostě dlouhodobě nejde používat. A jestli ho takhle někdo používá, tak je blbec
Chápu, že dotyčný chtěl pouze demonstrovat "že to jde", ale i tak je vypovídající hodnota tohoto údaje naprosto nulová, jelikož za tyhle prachy ten motor prostě dlouhodobě nejde používat. A jestli ho takhle někdo používá, tak je blbec
-
LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
- Klubové ID: 3901
Jestli se mohu zapojit do debaty, tak se zdravým rozumem souhlasím s posledníma příspěvkama v plném rozsahu 
Musím říct, že než jsem koupil E39, (měl jsem dřív 325i E30), tak jsem měl v prvé řadě jasno v tom, že čím víc pojedu pro ni na západ tím líp.
Asi rok jsem přebíral na stránkách autoscout.de nebo mobile.de.
No dovezl jsem nakonec od Němce Touring 520i. Ne od Turka.
Vydal jsem se tedy z domu přes tisíc km až do krásného Dortmundu s tím že už jsem ji měl zabukovanou a že mi pomůžou s papírama, abych odjel po vlastní ose. Zaujaly mě fotky, který jsem si zvětšoval z monitoru na TV,
Najeto 150tis. sport.sedačky, ne kůže, tempomat, multif.volant, rok 2001, digiklima, automat, to všechno mi stačilo za ty prachy
Co mě neohromilo je ten motor, chtěl jsem 530i no je to jen 520i se 125kW.
Výkon je vlažnej, ale šlo to hned na přestavbu na LPG a jak píše kolega výše, dlouhodobou spotřebu mám od září 2015 kolem 11,5l/100km plynu. Ale ten stav je skoro jako u novýho auta, zkrátka hodně muziky za málo peněz. Co z toho plyne, že u nás v CZ bych nekoupil ani kolo.
Včera jsem dělal komplet brzdy, první větší investice, za materiál necelých 5tis.Kč od Bosch. Krásná práce za sobotu na pohodu a mám z toho radost.
Musím říct, že než jsem koupil E39, (měl jsem dřív 325i E30), tak jsem měl v prvé řadě jasno v tom, že čím víc pojedu pro ni na západ tím líp.
Asi rok jsem přebíral na stránkách autoscout.de nebo mobile.de.
No dovezl jsem nakonec od Němce Touring 520i. Ne od Turka.
Vydal jsem se tedy z domu přes tisíc km až do krásného Dortmundu s tím že už jsem ji měl zabukovanou a že mi pomůžou s papírama, abych odjel po vlastní ose. Zaujaly mě fotky, který jsem si zvětšoval z monitoru na TV,
Najeto 150tis. sport.sedačky, ne kůže, tempomat, multif.volant, rok 2001, digiklima, automat, to všechno mi stačilo za ty prachy
Co mě neohromilo je ten motor, chtěl jsem 530i no je to jen 520i se 125kW.
Výkon je vlažnej, ale šlo to hned na přestavbu na LPG a jak píše kolega výše, dlouhodobou spotřebu mám od září 2015 kolem 11,5l/100km plynu. Ale ten stav je skoro jako u novýho auta, zkrátka hodně muziky za málo peněz. Co z toho plyne, že u nás v CZ bych nekoupil ani kolo.
Včera jsem dělal komplet brzdy, první větší investice, za materiál necelých 5tis.Kč od Bosch. Krásná práce za sobotu na pohodu a mám z toho radost.
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
-
LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
- Klubové ID: 3901
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
-
Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
přesně to jsem chtěl napsat ...tachometr je jen číslo ..duležitej je stav auta ...
pokud bude na tacho 150 a vrak auto nebo 4kila a auto bude po velkém servise co bude mít 70procent vyměněno za nové po člověku co řešil vše poctivě a kvalitně odservisoval ...tak bude jasné které bude lepší už na první pohled.
pokud bude na tacho 150 a vrak auto nebo 4kila a auto bude po velkém servise co bude mít 70procent vyměněno za nové po člověku co řešil vše poctivě a kvalitně odservisoval ...tak bude jasné které bude lepší už na první pohled.
-
Mateo
- Registrovaný
- Příspěvky: 266
- Registrován: ned 19.09.2010 00:00
- Klubové ID: 3302
-
Angelos
- Registrovaný
- Příspěvky: 434
- Registrován: pát 13.04.2012 00:00
- Bydliště: D5 Beroun-Plzeň
-
LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
- Klubové ID: 3901
Ano máš pravdu s tím stavem km versus stavem auta, ovšem většinou u nás v ČR to platí. V D si to nikdo nedovolí stočit. Zaujaly mě prvně fotky, pak stav km a že to prodával D prodejce. Tak jsem tam jel. A stav? Přál bych Ti to vidět, jak novejMisanek píše:pro mě osobně jsou čísla na tachometru opravdu až ten poslední faktor, podle kterého bych se rozhodoval o případné koupi
-
LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
- Klubové ID: 3901
Nevím, jen co se týká vzhledu laku a kosmetických škrábanců, ten rozdíl bude asi znatelnej na autě co má 150 nebo 400tis. Od kamínků světla, lemy, kapota atd. Já teda dám hlavně na tech.stav, ale když bude dobitá kastle, sedačky po 400tis....oparkovaný kola.....To je těžký.Filozof píše:přesně to jsem chtěl napsat ...tachometr je jen číslo ..duležitej je stav auta ...
pokud bude na tacho 150 a vrak auto nebo 4kila a auto bude po velkém servise co bude mít 70procent vyměněno za nové po člověku co řešil vše poctivě a kvalitně odservisoval ...tak bude jasné které bude lepší už na první pohled.
-
Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
ale dneska všechna e39 mají přes 4kila některá ještě více ....vyjimečně nějaké co má origo 250tis. A pokud se najde vlaštovka co má 150tis proč ne ale bude to vyjimečně ...a spíše auto nějaké ženské ... 
ano máš pravdu pokud někdo měl auto poctivě servisované vypadá to auto na první pohled pěkně ...pak jsou ještě další možnosti že to auto bylo v dobrém technickém stavu ale nějakou kosmetiku moc neřešil....jinak dnes auto co má 15-20 let vypadá jak vypadá sám se podívej ...kdo dotoh sypal lopatou to za sto tisíc prodávat nebude ale spíše 150k.
za 30-70k se prodává spousta popelnic co potřebují servis za 100-150k pokud chceš aby auto vypadalo jak technicky tak vizuálně.
ano máš pravdu pokud někdo měl auto poctivě servisované vypadá to auto na první pohled pěkně ...pak jsou ještě další možnosti že to auto bylo v dobrém technickém stavu ale nějakou kosmetiku moc neřešil....jinak dnes auto co má 15-20 let vypadá jak vypadá sám se podívej ...kdo dotoh sypal lopatou to za sto tisíc prodávat nebude ale spíše 150k.
za 30-70k se prodává spousta popelnic co potřebují servis za 100-150k pokud chceš aby auto vypadalo jak technicky tak vizuálně.
-
LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
- Klubové ID: 3901
Máš recht, vlaštovka to je
No a teď už to můžu říct, chtěl za ni 3.450,-EUR. Že jsem po něm chtěl předkupní smlouvu, slevnil ještě 200,-EUR, takže za ty peníze fakt jo
No za 34tis. LPG. Je to v automatu a spotřeba dlouhodobě do 12 l /100km, auto jak víno, mrzí mě ten slabší motor 125kW na tu váhu auta, to jsem měl v 325i E30, ale to ostatní to přebilo.
Možná už takový štěstí mít nebudu, až budu shánět e60 
No za 34tis. LPG. Je to v automatu a spotřeba dlouhodobě do 12 l /100km, auto jak víno, mrzí mě ten slabší motor 125kW na tu váhu auta, to jsem měl v 325i E30, ale to ostatní to přebilo.
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1675
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
