Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Teleskopická trubka na vodu u motoru N62

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#1 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

Zdravím lidi.
Díky všem za rady v jiném tématu. Nakonec mi záhadu všeho vyřešil Snejk z Prahy, kde mohu jen pochválit, že je to opravdu odborník s PC v ruce a citem v uchu.

Nicméně mě nepotěšil tím, že motor musí ven a teď když koukám na ebay, tak mě zarazila vodovodní trubka na vodu a našel jsem teleskopickou a nebo normální, ale kovovou.
Jaký je v nich rozdíl, kromě ceny? Která je lepší, co se týče výdrže apod.?

Teleskopická:
http://www.ebay.com/itm/BMW-545I-550I-6 ... Sx&vxp=mtr


Normální:
http://www.ebay.com/itm/Coolant-Water-T ... -m&vxp=mtr

Dále jsem se všiml, že u té normální je pouze jedno těsnění, než u té teleskopické, důvod?

Díky
mobilman Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 220
Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Bydliště: Ostrava / E60 545i
Klubové ID: 900

#2 Příspěvek od mobilman Člen Klubu »

Zdravím: také mně to čeká. http://www.nexes.cz šroubovací trubka.
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#3 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

mobilman píše:Zdravím: také mně to čeká. http://www.nexes.cz šroubovací trubka.

Zbytecne draha si myslím, kdyz v USA i se clem vyjde na cca 3500-3800
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#4 Příspěvek od Teddy »

Jestli ti to bude dělat snejk, tak mu dej volnou ruku. Mě se to vždycky osvědčilo. On ví nejlíp, co dělá. Dá ti tam to, co opravdu vydrží.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

#5 Příspěvek od TANN3R »

Teleskopicka se pouziva jen jako nouzovka, aby nemusel motor ven. Pokud pujde motor ven, urcite origo..
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#6 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

TANN3R píše:Teleskopicka se pouziva jen jako nouzovka, aby nemusel motor ven. Pokud pujde motor ven, urcite origo..
Proc jako nouzovka? Original je plastova a zadny plast neni nesmrtelny, takze urcite je navěky a ta neteleskopicka je jako origo, ale je kovova, takze taky naveky. Jen nechapu proc je tesneni na jednom konci a na druhem uz ne
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

#7 Příspěvek od TANN3R »

Je to nouzovka, protože je nasobne drazsi nez origo, navic je to bastl a vyresis za relativne dost penez jen trubku, tzn v budoucnu je predpoklad ze bude motor stejne muset ven kvuli tesneni altiku, pod prsama, guferum atd. Pro toho, kdo si chce auto nechat par let je rozhodne vyhodnejsi motor ven a udelat to poradne a vse za 30tis nez to ted bastlit za 10 a mit jen novou trubku...
Kdo vi, ze auto bude brzo prodavat, je pro nej vyhodnejsi to "nejak" opravit.

Edit: tady se to resilo:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#8 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

Tak to bylo luxusni tema na vyrobu trubky
Jako rozhodně to bude dělat Snejk, jen se ptam co vse okolo toho je za praci apod. Tam jsem cetl, ze spodni kryt rozvodoveho mechanismu je pripevnen tesnenim zespoda hlavy? Koukal jsem na obrazky a nepripads mi to tak. Vidim spodni kryt, nad nim prilehly horni kryt levy a pravy a ventildekle.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

- teleskopicka trubka je nejvějští prasárna
- origo řešení je nejlepší, a pokud se je nutny opravit unik provizorně na autě tak sou i lepší řešení než teleskopická trubka
- ta truba origo je hlinikova, nevím jaks přišel na to že je plastová, na konci trubky je z vyrobi tesnění, na druhem konci je v bloku motoru zastrčený těsnící kroužek,
- dones Snejkovi teleskopickou trubkou, celkem na jistotu tě vyhodí a ještě tě s ní přetáhne :)
- spodní kryt řetězu je přišroubován zepředu, zespodu přes vanu a zhora přes hlavy,
mobilman Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 220
Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Bydliště: Ostrava / E60 545i
Klubové ID: 900

#10 Příspěvek od mobilman Člen Klubu »

Zdravím: Jen takové upozornění pro majitele V8. Když jsem auto koupil trubka netekla, nedoplnňoval jsem vůbec vodu do chladiče - ale auto skoro netopilo, motor se ohříval dle skrytého menu pouze na 70C. Nechal jsem v autorizáku vyměnit termostat a hned šla teplota motoru asi na 113C a auto topilo fajn, ale zvýšenou teplotou chladící kapaliny se projevil "O" kroužek na vodní trubce a začala ukapávat náhodně chladící kapalina. Pokud je motor aspoň trochu teplý tak to ani nekápne - únik je pouze když to stojí studené déle a ještě náhodně, takže žádná tragédie, ale opravit to musím. Takže jeden problém jsem vyřešil a na drudý si zadělal. :D [/i]
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

a upozornuješ na co? to jsem trochu nepochopil,
trubka skoro vždy teče jen když auto pak "chládne"
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#12 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

JaraX píše:- teleskopicka trubka je nejvějští prasárna
- origo řešení je nejlepší, a pokud se je nutny opravit unik provizorně na autě tak sou i lepší řešení než teleskopická trubka
- ta truba origo je hlinikova, nevím jaks přišel na to že je plastová, na konci trubky je z vyrobi tesnění, na druhem konci je v bloku motoru zastrčený těsnící kroužek,
- dones Snejkovi teleskopickou trubkou, celkem na jistotu tě vyhodí a ještě tě s ní přetáhne :)
- spodní kryt řetězu je přišroubován zepředu, zespodu přes vanu a zhora přes hlavy,

Určitě jí kupovat nebudu, to nechám na Snejkovi. Jen se ptám co je okolo za sraní a co je asi nejlepší. Já koukal na realoem.cz a tam je ta trubka a těsnění a těsnící kroužek k tomu uvedený není. Spíše to tam asi nepíšou, že?
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#13 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

mobilman píše:Zdravím: Jen takové upozornění pro majitele V8. Když jsem auto koupil trubka netekla, nedoplnňoval jsem vůbec vodu do chladiče - ale auto skoro netopilo, motor se ohříval dle skrytého menu pouze na 70C. Nechal jsem v autorizáku vyměnit termostat a hned šla teplota motoru asi na 113C a auto topilo fajn, ale zvýšenou teplotou chladící kapaliny se projevil "O" kroužek na vodní trubce a začala ukapávat náhodně chladící kapalina. Pokud je motor aspoň trochu teplý tak to ani nekápne - únik je pouze když to stojí studené déle a ještě náhodně, takže žádná tragédie, ale opravit to musím. Takže jeden problém jsem vyřešil a na drudý si zadělal. :D [/i]
Taky nevím na co upozorňuje, protože to je problém V8 vždy. Jen to řeším, protože motor půjde ven a neudělat vše, co je potřebné, když je motor venku, tak to bych byl hlupák. Práce nejde pod 20tis a řešit pak opět demontáž motoru ven kvůli vlastní blbosti, tak to bych si hodil krk pod trám. Proč platit tolik peněz a neudělat vše, byť o pár stovek či tisícovek víc, než platit pak znovu za práci.
mobilman Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 220
Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Bydliště: Ostrava / E60 545i
Klubové ID: 900

#14 Příspěvek od mobilman Člen Klubu »

Omlouvám se - jen jsem chtěl říci, že banální výměnou termostatu se objeví větší zlo.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6218
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#15 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Pořád nechápu :-) jakože kdybys neměnil KO termostat a jezdil s podchlazeným, netopícím autem v beranici, bylo by to cajk? Taky můžeš počkat na léto nebo ... Prostě to oprav .-)
“Ability is what you're capable of doing.”
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

tak ono u té N62 špatnej termostat ani nepoznáš, jen to hodí něco navíc na spotřebě, nic to nekurví, ale samozřejmě nejsem vůbec zastáncem to neměnit, ale není to takovej průser jak u nafty kde jezdit par měsíců se špatnym termostatem je fatalní pro DPF.
mobilman Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 220
Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Bydliště: Ostrava / E60 545i
Klubové ID: 900

#17 Příspěvek od mobilman Člen Klubu »

No topilo to málo - v porovnání s koncernovým VW, ale že bych zmrznul to ne.
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#18 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

Tak jsem měl hned jako první po koupi KO termostat. Vyměnil jsem si ho a pohoda.
Jarax: když ta původní je teda hliníková a odchází ten těsnící kroužek, tak to se nedá koupit ten kroužek, když ta trubka vlastně není ten hlavní problém?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

ten kroužek koupit nejde, asi z duvodu technologickeho přichyceni kroužku k trubce, a trubka stojí 1500 to mi nepřijde zas tak strašná investice.
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#20 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

Už to chápu. On hliník vypadá po těch letech s tím těsněním povrchové už naprd. Rozhodně půjde nová, jen mě to teď tak napadlo. Díky pane
Odpovědět