bmw 550d
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
thomas
- Registrovaný
- Příspěvky: 67
- Registrován: pon 21.11.2005 01:00
no vzhledem k tomu, že již ve 2 autorizácích mi řekli že aktuálně, tj. poslední modelové řady, mají výrazně vychytanější a bezporuchovější nafty než benzíny, a 535d platí za nejspolehlivější motorizaci a 550d má "pouze 1 turbo navíc" tak bych se toho absolutně nebál.
Pokud koupíš pěkný kus, ideálně premium selection, tak jseš v klidu.
Jarax si asi má přehled, ale pokud nekoupíš E65/66 750i v plynu tak nemůžeš být normální... Vlastně pár let zpátky to byla E38 740i s díravejma výfukama, a ještě předtím E36 325tds.. A k němu do servisu nejezdi nebo Tě vyhodí jako každýho s naftou.. Pak ale nevím co opravuje, snad ty bezporuchový beznzínový E65.. Tolik k jeho názorovým vývojům, uvidíme co přijde za pár let s koupí dalšího auta.
P.S. mám jak naftu tak benzín, každý používám na něco jinýho.
Pokud koupíš pěkný kus, ideálně premium selection, tak jseš v klidu.
Jarax si asi má přehled, ale pokud nekoupíš E65/66 750i v plynu tak nemůžeš být normální... Vlastně pár let zpátky to byla E38 740i s díravejma výfukama, a ještě předtím E36 325tds.. A k němu do servisu nejezdi nebo Tě vyhodí jako každýho s naftou.. Pak ale nevím co opravuje, snad ty bezporuchový beznzínový E65.. Tolik k jeho názorovým vývojům, uvidíme co přijde za pár let s koupí dalšího auta.
P.S. mám jak naftu tak benzín, každý používám na něco jinýho.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- kdybys o tom něco věděl tak bys nemlel takové bláboly, nové benzíny sou pořád méně poruchové jak nafty, je to logicky dáno i mnohem jednoduššímy motory, nafta má mnohem víc "kurvítek"
samozřejmě sou i průserové benzíny, tzn skoro všechny 4 válce a N63, naopak N55 je velmi povedený motor,
- at si každej koupí co se mu zlíbí, výhoda E65 v LPG je nizká pořizovací cena, vysoká výbava a poměrné slušný stav těch aut, prostě za 2-3 kila těžko koupí člověk lepší auto. kolikrát někdo doveze E65 třeba za půl mega a tam se jaksi kouzlo toho auta vytrácí.
- to že vyhazuju lidi s naftou je čiste moje věc, a nikdo mi nemůže nařizovat co budu a co nebudu dělat, když řeknu že budu servisovat jen modrý auta, tak budu servisovat jen modrý auta, nevím co je na tom tak špatnýho.
samozřejmě sou i průserové benzíny, tzn skoro všechny 4 válce a N63, naopak N55 je velmi povedený motor,
- at si každej koupí co se mu zlíbí, výhoda E65 v LPG je nizká pořizovací cena, vysoká výbava a poměrné slušný stav těch aut, prostě za 2-3 kila těžko koupí člověk lepší auto. kolikrát někdo doveze E65 třeba za půl mega a tam se jaksi kouzlo toho auta vytrácí.
- to že vyhazuju lidi s naftou je čiste moje věc, a nikdo mi nemůže nařizovat co budu a co nebudu dělat, když řeknu že budu servisovat jen modrý auta, tak budu servisovat jen modrý auta, nevím co je na tom tak špatnýho.
-
thomas
- Registrovaný
- Příspěvky: 67
- Registrován: pon 21.11.2005 01:00
Nebudu se znova opakovat, kazdopadne evidentne servisujes vyrazne vic aut nez v BMW a proto je tvoje statistika mnohem presnejsi. Jen ji prosim nepredkladej dal, neznali veci by si mohli udelat chybny usudek.
P.S. nejsem zastance nafty, v predchozim postu jsi ale sam potvrdil ze v benzinu neni volba, snad jen N55 a to bohuzel neni taky zadny zazrak spolehlivosti, 535d je vyrazne bezproblemovejsi. Takze 550d na tom bude stejne dobre.
P.S. nejsem zastance nafty, v predchozim postu jsi ale sam potvrdil ze v benzinu neni volba, snad jen N55 a to bohuzel neni taky zadny zazrak spolehlivosti, 535d je vyrazne bezproblemovejsi. Takze 550d na tom bude stejne dobre.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
