hele, nechápu proč se mi snažíš pořád oponovat, když spolu v zásadě souhlasíme

Ano, i já uznávám princip koupě zdravého základu a horších věcí okolo s tím, že člověk do toho pak "zahučí" ale ví, co tam má a jak to má udělané, pokud si tu práci dělá sám

S tímhle souhlasím.
Ale spíš celou tu dobu se snažím říct tolik, že jestliže má dotyčný natolik napnutý rozpočet, že má k dispozici dvě kila a pak si myslí, že následný provoz a servis bude za korunové položky, tak tak to prostě u bavoráku dle mého pohledu stále prostě neni, ať je jakkoliv starý. Je fakt, že kopec dílů je za relativně srovnatelné ceny jako na ostatní auta, ale u těch zásadních (a boužel taky spotřebních) je prostě už při výrobě potřeba víc materiálu, tak jsou, a vždycky budou zásadně dražší. Což může být při nasčítání se více závad pro určité lidi buďto likvidační - takže se na to vyserou a auto ve smrti pošlou dál, nebo se budou natolik snažit ušetřit, že na auto půjde Starline atp... A je jedno, jestli bude mít bcávo pět let staré, nebo 15 let staré. Naopak u toho auta pět let starého mu zbyde daleko míň na tyhle další výdaje. n ani provoz té "posrané staré" e39 nevyjde prostě levně, pokud tomu autu (a hlavně svému svědomí a vědomí) chce dopřát opravdu to nejlepší, co se sluší a patří a nechce pod tím ležet co sezónu a měnit neustále stejné díly, pokud auto používá denně...
A kupovat za 200 e61 s tím, že nebude mít ještě aspoň minimálně těch pade (což i to mi přijde u e61 jako taková "hraniční" částka) navíc je dle mého finanční sebevražda a dost vysoké riziko toho, že dotyčný se v tom autě bude vozit pár měsíců a pak to auto umře na zásadní věc, na kterou bude šetřit dalšího půl roku. Je to ale jen můj názor, nikomu ho nenutím
