
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
jaký zlatý střed na brzdy e39
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
LampionakE39 píše:Prosím o info ke zkušenosti k brzd. kotoučům a deskám, chystám se ke koupi. Je to 520i 125kw Touring
Mé zkušenosti s ATE Power kotouče a "keramický" brzdy jsou zde:
(ten dlouhý příspěvek s fotkama)
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... r&start=15
Koncem týdne doplním další info, tak jak roste nájezd.... Ale už teď při aktuálním stavu cca 4-5tis km nájezdu můžu doporučit. Pokud mrkneš po eshopech, lze to celý sehnat za slušný peníze. Lidi co měli více BMW mi ale říkají, že originální brzdy brzdí nejlíp, sám tu zkušenost nemám. ATE Power... brzdí dobře a jsou za cca 1/2 ceny orig. BMW.
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
Taky velice zajímavý ohlas, ovšem někdy je ta cena v porovnání s origo BMW a hlavně ten rozdíl v ceně markantní. A proč něco neušetřit, vždyt náhrad je dost i německých a kvalitních. Já nemluvím přece o kotoučí za 500,- nebo desky za 300,-z Číny apod.Darkstar96 píše:Lidi co šetří na brzdách a gumách jsou vrazi!

Mám ještě E30 srdcovku no té jsem dopřál origo brzdy, byla to palba, ale to je auto na neděli

E39 jezdí denně....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Napíšu ti to takhle. Mám tam origo kotouče 110 tis. km, ani neťuknou do volantu a ještě velmi dlouho vydrží. Destičky originál BMW tam jsou 50 tis. km a zdaleka nejsou na konci. Brzdy stály cca 11 tis. Je to nejlevnější fungující řešení. Nejlepší ATE, co jsem měl, stálo polovinu a po 10 tis. začlo kopat do volantu a letělo. Jiný značky byly ještě horší. Fakt drahá zkušenost... Reference typu mám najeto 5 tis. a zatím dobrý jsou sice asi pravdivý, ale bohužel zavádějící, mně se chleba lámal vždycky okolo 10 tis. Čili, jestli sem někdo napíše, že tam má nějaký aftermarket brzdy 50 tis. a dobrý, tak to asi má cenu. Jinak jsou to vyhozený peníze...
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Když si prohledáš/pročteš forum na téma "brzdy E39", zjistíš, že za běžnou cenu nic jiného krom originálu nefunguje spolehlivě a dlouho.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Psal jsem uz nekolikrat co me pomohlo po tom, co jsem vyhodil 2x Ate, 1x originaly a 1x strachline (ty uz jsem bral potom na pokusy, protoze jsou za pusu a hlavne jdou vyreklamovat, coz originaly nejdou). Posledni strachline zkousim ted od prosince, maji najeto 15000km, desky jsem k nim dal Juridy, nekolikrat jsem je poslal do modry barvy a porad jsou ok a nekopou. Vsechny z tech jmenovanych vydrzely max 5000km. Pak lehky vibrace pri brzdeni, ktery se zhorsovaly, az se auto trepalo i pri jizde. Ty Ate vydrzely jen cestu dolu do chorvatska. Pri navratu zacaly lehce vibrovat.
Po tom, co jsem udelal vsechny ramena , loziska (2x), tlumice, rizeni (prevodku) a cepy, tehlice......a spoustu dalsiho, tak pomohlo vymenit ty posrany tesnici gumicky trmenu (pistku). I kdyz kola se tocily volne, kotouce se nijak nehraly a ani nemenily barvu. Rozdil v teplote dobry/spatny trmen byl par stupnu. Meril jsem to nekolik dni infrateplomerem po zastaveni. Po brzdeni i po dojeti setrvacnosti.
Ale nikoho to nezajima, protoze jak tu Francis nebo Foldas (nevim kterej to byl, oba maji cervenej avatar
, tomu co to nepsal se omlouvam) napsal, tak jsme vsichni lemplove z panelaku, co neumi vymenit kotouce jako on.
Po tom, co jsem udelal vsechny ramena , loziska (2x), tlumice, rizeni (prevodku) a cepy, tehlice......a spoustu dalsiho, tak pomohlo vymenit ty posrany tesnici gumicky trmenu (pistku). I kdyz kola se tocily volne, kotouce se nijak nehraly a ani nemenily barvu. Rozdil v teplote dobry/spatny trmen byl par stupnu. Meril jsem to nekolik dni infrateplomerem po zastaveni. Po brzdeni i po dojeti setrvacnosti.
Ale nikoho to nezajima, protoze jak tu Francis nebo Foldas (nevim kterej to byl, oba maji cervenej avatar

Ja to hazel na kotouce, protoze uz jsem netusil cim to je. Ten pistek sel i pred vymenou gumicky fakt lehce.
Navic neco i na tech kotoucich bude, kdyz tam spouste lidem ty origo brzdy drzi. Takze o neco lepsi jsou nez kotouce z obchodu.
To bylo zrovna obdobi kdy se nam sralo fakt vsechno. Brzdy, telefony, tv, mycka, pracka, kotel. A vse bylo tesne po zaruce
Navic neco i na tech kotoucich bude, kdyz tam spouste lidem ty origo brzdy drzi. Takze o neco lepsi jsou nez kotouce z obchodu.
To bylo zrovna obdobi kdy se nam sralo fakt vsechno. Brzdy, telefony, tv, mycka, pracka, kotel. A vse bylo tesne po zaruce

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Omluva přijata 
Pokud budete kupovat originál v Cartecu, objednejte v Praze na bmwklub.cz a dostanete velmi zajímavou slevu, brzdy jsou v nejvyšší skupině.

Pokud budete kupovat originál v Cartecu, objednejte v Praze na bmwklub.cz a dostanete velmi zajímavou slevu, brzdy jsou v nejvyšší skupině.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
vždycky je origo díl lepší než někde od překupníka o tom žádná. Kolikrát lidi stresují řeší předek a mají problém třeba na zadních brzdach. Nedávno byl za mnou klučina z e46 kvůli problémům s elektrikou a ten měl ve předu kotouče se silou stěny necelé dva milimetry a brzdy nekopali akorát jsem měl hodně blbý pocit když jsem zkusil šlapnout ve 120 na brzdy
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW