Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW F11 520D x 525D x 530D

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Zungi
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: stř 02.05.2012 00:00
Bydliště: Jihlava

#1 Příspěvek od Zungi »

Zdravím, zvažuji koupě F11 v automatu byl jsem rozhodutej pro 525D říkal jsem si zlatá střední cesta, pak časem třeba nechat chipnout, pár lidi mi říkalo ať hledám spíše 530D, pročítal jsem pár recenzí a hodně lidí vychvaluje i tu 520D. Tak teď nevím :D. Chci se zeptat po čem by jste se ohlíželi vy, co doporučujete.

Dále bych se chtěl zeptat jaké máte zkušenosti s tímto modelem po každodením užívání a na co si dávat pozor.

Auto používám každý den nájezd cca 100km, jednou za měsíc cca 500km
madmarty
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: stř 03.12.2014 01:00

#2 Příspěvek od madmarty »

Zungi píše:Zdravím, zvažuji koupě F11 v automatu byl jsem rozhodutej pro 525D říkal jsem si zlatá střední cesta, pak časem třeba nechat chipnout, pár lidi mi říkalo ať hledám spíše 530D, pročítal jsem pár recenzí a hodně lidí vychvaluje i tu 520D. Tak teď nevím :D. Chci se zeptat po čem by jste se ohlíželi vy, co doporučujete.

Dále bych se chtěl zeptat jaké máte zkušenosti s tímto modelem po každodením užívání a na co si dávat pozor.

Auto používám každý den nájezd cca 100km za den, jednou za měsíc cca 500km
Jednoznačně bych řekl že volit 6-ti válec je správně. Oni dnes cpou ty 4válce místo 6-8 válců. Poplatky za emise jsou pro výrobce nižší, spotřeba se Bruselu také bude líbit, sic jen papírově...ale jaká je životnost motoru.... 4válec 2.0 nafta přes 200k... Auto něco váží a motor je potřeba nakrmit. Vznětové motory doposud nepředělali, jen zvyšují výkony a přímou úměrou snižují životnost.

Další věc jsou reference, všude slyším od lidí jak do jedno/až/dvou-litrů (různých značek) sypou peníze a stále něco řeší. Od BMW mám první auto E61 s 2.5D, motor má cca 400tis km ( pokud někdo neutočil) z toho mojich 90tis km. Nic kromě běžného servisu. Měl jsem celou řadu 4válců různých značek. EGR, turba, vstřiky, čidla, snímače, sračičky pořád něco. Nutno uvést že roční nájezd 80-100tis km. Na benzínech V8 jsem vyměnil max svíčky a olej. Až vyměním E61 za F11 tak vím stoprocentně že předem vylučuju I4, tedy čtyřválec. Ta nižší spotřeba bude draze vykoupená, ať servisem, nebo životností, možná obojím.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#3 Příspěvek od horan »

Zrovna pred par dny jsem jezdil v 525d a musim rict, ze me to auto dost zklamalo. Byl to sice tour , x-drive , automat , obuty vzadu na 275gumach a slusna vybava, takze nic co by tomu motoru ulehcilo praci, ale papirove to melo vykonu dost. Ovsem na silnici uz to tak fajn nebylo. Ten steroidovej ctyrvalec na to je fakt malo. A jeste kdyz prijede krasny 5er bmw a pod kapotou kasle stejnej pocet valcu jako v Polu, tak to taky na tom pocitu neprida. :roll:
Odpovědět