Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 ventil

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Maniak129
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: ned 13.09.2015 00:00

#1 Příspěvek od Maniak129 »

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, na co je na hlavě válcu z levé strany takový ventil? Z levé strany motoru hned nad kompresorem... Tače mi tam z něho olej stačí sundat a přilepit silikonem? Je to e39 520i. Děkuji.
assassin_89
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: pon 18.03.2013 01:00

#2 Příspěvek od assassin_89 »

Nemas namysli nad kompresorem klimatizace ale na bloku?? Pokud jo tak tam je pruzina napinaku hlavniho rozvodoveho retezu.
Maniak129
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: ned 13.09.2015 00:00

#3 Příspěvek od Maniak129 »

Ne ne je to na hlavě motoru nad tim kompresorem vypadá to skoro jako vypustak když se povoli Teče olej s toho
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od starML Člen Klubu »

V odkazech níže najdeš obrázky - ukaž nám ten "ventil" odkud to teče.
http://www.etk.cc/bmw/CS/search/selectC ... 52/ECE/11/
https://www.google.cz/search?q=Motor+M5 ... 43#imgrc=_
:D
assassin_89
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: pon 18.03.2013 01:00

#5 Příspěvek od assassin_89 »

Hele alespon vidim ze jsem se spletl. Napinak pro hlavni retez je fakt na hlave :).
Maniak129
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: ned 13.09.2015 00:00

#6 Příspěvek od Maniak129 »

Tak přidávám reakci na StarMl ty odkazy jak sem dal..

https://www.google.cz/search?q=Motor+M5 ... YeyG8mM%3A

Pod tímto odkazem je vyfocen motor z levé strany a já mám namysli ten ventil, co je hned nad tím kompresorem. Na fotce si můžete všimnout, že je na kompresoru položen nějaký zelený hadr či co je to tak hned nad ním ten poměrně velký hliníkový "šroub".. Děkuji.

Doufám, že se vám bude odkaz správně zobrazovat. :)
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#7 Příspěvek od mi00wa »

dyť to je napinák ne ?
Maniak129
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: ned 13.09.2015 00:00

#8 Příspěvek od Maniak129 »

aha tak pokud to je tedy to napínák, tak mi od něj teče olej. Z venku to tak nevypadalo :)) :)) ( Nevěděl jsem to) jak ho tedy ted mám přetěsnit? sundat a dát tam silikon nebo?
STR8
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: ned 27.12.2015 01:00

#9 Příspěvek od STR8 »

Kup si v BMW novou podložku pod ten šroub a normálně ho vyšroubuj když motor bude studenej a dej novou podložku. Vyteče ti tak decka oleje takže nic hrozného. Práce na cca 2-3min včetně očištění. Jen dávej pozor aby až ten šroub vytáhneš aby jsi neztratil pružinku co je uvnitř. Pokud jí ztratíš kup si novou v BMW není drahá.
assassin_89
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: pon 18.03.2013 01:00

#10 Příspěvek od assassin_89 »

Ja myslim ze na tohle muze pouzit i ten silikon na motory. Zavit sroubu je dlouhej cca 2cm ,takze se dovnitr silikon nedostane a dosedaci plochy a krouzek staci jen ocistit dat mali mnozstvi silikonu na krouzek a nic tam neprotece.
Maniak129
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: ned 13.09.2015 00:00

#11 Příspěvek od Maniak129 »

Tak tam jsem se koukal a není na kompresoru moc oleje spis je hodně oleje ve spodnim deklu myslite, že to muže jít z gufera na klice?? Od víka ventilů z leve strany to taky nevypadá i když z leve strany kape ten olej jako před spolujezdcem .díky za odpověď
assassin_89
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: pon 18.03.2013 01:00

#12 Příspěvek od assassin_89 »

Jestli to mas na ty strane zeblity nejak vic, ze to na 100% nepoznas ,tak to proste vypucuj a pak casem sleduj odkud to sakne.
Odpovědět