Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

F10/F11 vrzání palubovky

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
tomasmedek
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: pon 10.11.2008 01:00

#1 Příspěvek od tomasmedek »

Necelých 150 tisíc a teď toto:

https://www.youtube.com/watch?v=uL97UnQdImM

Dělá to při sebemenším pohybu auta. Nemusí jít ani o nerovnosti na silnici, stačí jen zatočit. Jinými slovy kromě dálnice nonstop :x

Poradíte kam v Praze zajít? V oficiálním servisu to bude za raketu a výsledek nejistý.

Díky všem!

PS: Zlatá E60 (a už ta nestála za moc).
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

no jo, to sou ty pětky a lidi si stejně nedaj říct a furt to kupujou, ty auta sou šity horkou jehlou všecko je jen na přichytkach, narozdil od 7er kde je všecko přišroubovany.

nevrže palubka o tu dřevěnou lištu? zkus ju sundat.

jinak doporučuju nějakej servis co se zabývá pouze BMW a maj mechanika s šikovnyma ručičkama.
tomasmedek
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: pon 10.11.2008 01:00

#3 Příspěvek od tomasmedek »

Na sedmičku nemám :D

Ale budu rád za tip na někoho, kdo to odstraní. Já bych se bál už jen demontovat tu lištu...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

ojeté sedmičky vetšinou stojí méně než stejně ojeté pětky :)

zkus hledat kolem sebe, někde je tu i soupis lidí co dělají bmw.


http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=122811
avana
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 26.07.2010 00:00
Bydliště: okr. Strakonice

#5 Příspěvek od avana »

tomasmedek píše:Na sedmičku nemám :D

Ale budu rád za tip na někoho, kdo to odstraní. Já bych se bál už jen demontovat tu lištu...
Koukal jsem na video a asi to mám stejný, taky mi to při potlačení na palubovku před spolujezdcem povrzává, ale je zajímavý, že teď o víkendu, jsem ho nechal stát na slunci a zkusil zatlačit a ouhle - skoro to zmizelo. Každopádně mě to neskutečně sere :( Natočil jsem si takjy video a poslal do Inveltu Plzeň, tak uvidíme, co mi napíšou.....
tomasmedek
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: pon 10.11.2008 01:00

#6 Příspěvek od tomasmedek »

Tak to jsem upřímně zvědavý na jejich odpověď. Já se domnívám (ale je to jen domněnka), že vyskočil/utrhnnul se nějaký plastový nacvakávací hajzlík a teď to vibruje. Díl za 1Kč, oprava nebude pod 3000...
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

#7 Příspěvek od m.deejay »

To je teda kvalita ty nové modely...
Jakpak na tom bude tedy novější řada 7 kolem roku 2010?
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

f01 je uplně jinak děláná než F10, vše v interieru je provedeno kvalitěji i když to vypadá stejně, zkuste si proklikat jen ETK jak sou které věci přidělané, ale samozřejmě E65 už to není, ono se to šidí celkem dost, nedávno jsem měl pujčenou G11, měla najeto 4000km, zadní držák napojů šel otvírat tak na 5tej pokus a vepředu lišta co kryje držák napoju projistotu upadla uplně.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Snejk »

i f01 vrže jak prokopla. z asi 20ti aut co prijelo vrzou skoro všechny. i f02 2013 v uplne plny, a vrze tam kde co, i ty zadni monitory :) f11 je ale sluśnej mrdnik taky.. i když třeba e70 vrze vic..
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Snejk »

ja jel v te g11 co mela asi 1000km a tam porad něco lupalo pod palubkou... ale dost nahlas... jak kdyby preskakovala klapka topeni nebo tak.. o tom silenym dvoustupnovym lacinym drevenym deklu na napojak kterej skripe a mas pocit ze ti zustane v ruce asi za 10 minut i s tim dvoustupnovym zacvakem kterej asi doroka upadne (jako aretace ruznejch prihradek v f10/11)... no je to paradni :)
oco1
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: pon 16.05.2016 00:00

#11 Příspěvek od oco1 »

Pánové mám F10 520D, najeto cca 100tis km a vrže mi to stejně, už tak od cca 85tis. km, nechal jsem palubku vymontovat v servise (včetně středového tunelu), podlepili mi to nějakou tlumící páskou, utáhli nějaké šroubky vydrželo to asi 4 měsíce nevrzat... teď už to vrže zase, nejspíš neřešitelný problém....
Bohužel mi v tom autě vrže snad všechno, když zmáčknu na jakoukoliv dekorační lištu - vrže/praská... sedadla povrzávají.
K tomu mi ještě auto, dokud není zahřáté cvaká, něco v motoru... už mi jeden zdejší kolega poradil, jestli není zakarbonové sání, nebo vadný vstřik (jezdil jsem cca rok skoro každý den trasy 5km do práce a zpět - možná tím), tak uvidíme.
Každopádně kvalita provedení žalostná... ty prahové chromované pásky nebo co to je, mají taky úžasnou tendenci se odlepovat. Předtím jsem měl Superba, myslel jsem, že si polepším... aspoň, že to jakžtakž dobře jezdí :-)
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#12 Příspěvek od Zdenda530d »

:( to je smutné čtení... tím spíš, že se jedná (mělo by se jednat) o top řadu...

Mám teda pouze 5tku (e39), která už něco pamatuje, neříkám, že si sem tam něco nepovrzne v zatáčce, ale aby mi tam permanentně při jízdě něco vibrovalo/vrzalo, to ne. Bavíme se o 15 let starém autě, které má přes 270tis km v kolech. (je fakt, že bylo ježděno v Německu, uvidíme po pár desítkách tisíc na silnicích v ČR a 18" kolech)

A teď mě třeba všichni skalní BMW fans zabte!!!
ALE
Měl jsem Golfa III r.v. 92 (chrochtu 1.9 - auto z x-té ruky) kterej měl přes půl milionu kilometrů a sjížděl jsem s ním NAŠE dálnice (tedy panelky a dostával co proto) a nikde nic nevrzalo a nevrže (vzal si ho ode mě táta a jezdí s ním na chatu)

Přítelkyni jsem přenechal svou bývalou Octavii 1 2.0i (naj. přes 300tis, r.v. 2001) - také dálniční (tedy panelové auto) a stejné jako Golf - nikde nic nevrže. Čím to?

Jen mě to utvrzuje v tom co jsem si myslel a myslím o směru, kterým se dnes ubírá automobilový "průmysl". Je to .... velebnosti.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od JaraX »

poslední fakt dobrá pětka byla E34, už E39 měla svoje mouchy i když malé, které po facu ještě zhoršily, např uchycení lišty spolujezdce atd, ale furt to bylo nic proti E60 tam ukázali že zkurvit se toho dá fakt hodně, zajimavy že E65 ani E63 netrpí většinou problému E60, stejně tak E90 a F30 mi přijdou kvalitnější než E60 a F10 a to nejsem sám kdo to říká, hold na pětká BMW vydělává na servisu a daří se jim to.
už i F01 šla do sraček což teprve F10, ale to jedno, lidi to budou stejně furt kupovat, nikdo si nechce nechat poradit.
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#14 Příspěvek od Zdenda530d »

Jde spíš o to, že ty auta při testech stráví x set hodin na "vytřásácích", x tisíckrát tam robot práskne dveřma, kufrem, kapotou... tak to na to páni inženýři nepříjdou? Nebo je jim to jedno? Nebo (a to doufám, že ne) se už tyto zrychlené zkoušky odolnosti/spolehlivosti nedělají?

Jak je možný, že lidová auta nižší třídy z roku 1-2 jsou v tomto ohledu 1000x lepší než noblesní vlajkové lodě přední automobilky? Hlava mi to nějak nebere...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od JaraX »

a tak o těch lidových autech bych to zase tolik netvrdil, až najedou tolik km na tak velkých kolech tak to bude ještě horší, navíc v nějaké OII je asi 10x takovej hluk jak v F10 takže málo co postřehneš :D
Jindriseek1
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Haná

#16 Příspěvek od Jindriseek1 »

No tak já nevím teda, ale mám e60 s 485tkm+ kdoví kdo co stáhnul, ale nepozoruju, že by tam něco vrzalo, nebo klepalo, že by to byl nějakej odfláknutej krám mě nepřijde. Když jsem měnil e39 měl jsem z toho větší strach pod dojmem Jaraxovejch poznámek k e60. Je teda pravda, že ta 39 na mě působila tak jako festovnějc. Ale nemám nic,co by mě sralo na tom autě. Všechno i funguje a to je tam výbavy fakt hodně.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#17 Příspěvek od Misanek »

Naprostý souhlas se Zdendou. Vůbec nechápu jak nějaká takováhle mrdka může od prémiové značky vůbec na trh. A to jsme se ještě ani nezačali bavit o tom motoru s označením x50i (nebyl jaký je to typ motoru) co nevydrží ani 100000 km jak je tu už několikrát zmíněno...

Jaraxi, e34 jsem měl si nedávna poměrně dlouho a používanou denně jako prostředek k podnikání,ale e39 bohužel sahá sotva po kotníky. Do té doby, než jsem měl e34 jsem i považoval za poměrně velké, prostorné a pohodlné auto, které mi na moje delší trasy naprosto vyhovovalo, ale teď jak se vozím v e39, a jednou jsem si na chvíli zpátky sedl do e34, tak jsem si připadal jak v pravěku :D auto je to moc fajn, ale v dnešní době na denní používání už asi trochu přežitek...
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#18 Příspěvek od Zdenda530d »

Tak v e34 jsem se parkrát vezl (nikdy neřídil) a interiér je už trochu obstarožní, ale to se dá dnes říct o e39 taky. Ale stejně jak u e39 tak v e34 na mě dýchala taková, těžko se to popisuje; robustnost, kvalita, pevnost.

V e60 co jsem jel, tak jsem nějak neregistroval skřípání, vrzání, ale prostě to auto na mě tak dobře nepůsobilo. Jak je to s novějšími modely nemohu posoudit...


pozn. teď jsem si vzpoměl co mě v mé e39 děsně vrže a vysírá - když stahuju okno řidiče, je to jako když se umývají okna gumovou stěrkou (ještě jsem to teda neřešil, ale štve mě to) :)
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#19 Příspěvek od Misanek »

Zdenda530d píše:

pozn. teď jsem si vzpoměl co mě v mé e39 děsně vrže a vysírá - když stahuju okno řidiče, je to jako když se umývají okna gumovou stěrkou (ještě jsem to teda neřešil, ale štve mě to) :)
Tak přesně tohle mi e39 dělá taky a taky mě to sere :lol: dokonce i spolujezdcovo to dělá. Ale vypozoroval jsem, že to dělá jenom v závislosti na teplotě - čím se auto víc ohřeje v teplém počasí, tím víc to dělá tenhle zvuk.
Ještě jsem to neřešil, ale taky by se mi hodil nějaký tip po čem přesně jít, abych nemusel pátrat, když už bych to rozebíral
Darkstar96
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
Bydliště: Brno - Starý Lískovec

#20 Příspěvek od Darkstar96 »

kupte si nový těsnění u okýnka a zbruste trochu ty okraje, vrzání přestane :)
Odpovědět