Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Twin / Biturbo do E39 530d
Neřekl bych, že se shodneme. Je potřeba, abys pochopil, že ani v rámci jedné značky nelze díly kombinovat. Já jsem se snažil dohnat to ad absurdum podle tvé teorie. Proto ten motor z tatry ve fíče. Ale ani v rámci automobilky. Nemůžeš vzít brzdy z litrový fobie a nacpat je na superblba. Prostě to nejde. Chápu, že jsou díly, který by i šly takto přehazovat, ale jak bys to jako vymezil? Teď to je tak, že každý díl se homologuje pro konkrétní model. Co je na tom špatnýho?
Nejde to ani v rámci jednoho modelu. Třeba brzdy podle motorizace. Na M5 by základní brzdy asi nebyly úplně bezpečný.
Nejde to ani v rámci jednoho modelu. Třeba brzdy podle motorizace. Na M5 by základní brzdy asi nebyly úplně bezpečný.

Zrovna dneska jsme o tom mluvili. Na vsi, kam jsme jezdili na víkendy už to taky není co to bylo. Prvního pincka jsem osedlal v první třídě. Ve třetí třídě jsem si už koupil 250 čízu. Kolikrát mě domu doprovázeli policajti. Bylo to většinou za domluvu, protože děda je stejně všechny znal z hospody.horan píše:Chci zpet dobu, kdy jsme jezdili na motorkach/ v autech po polnackach bez technicaku a ridicaku a bez helem. Navzdory EU vsichni vsechno prezili. Kdyz nas chytli policajti, tak to bylo za 500 a bububu.
Atd. Chybi me to. Tohle moji kluci asi nezaziji.
Chtěl jsem synovcovi dát čtyřkolku, ale zjistili jsme, že už tam s ní ani není kam jezdit. Polňačky rozorali, na lesní cestě hlídkují lesáci, na silnicích je provoz jak na václaváku apod. Co z těch dnešních kluků vyroste?
Skutečně si myslíš, že je vhodný se mnou jednat jako s debilem ? Skutečně si myslíš, že to co píšu znamená že si myslím že je normální dávat brzdy z Fabie na Superba ? Fakt ti ne vím, zda podle sebe soudíš mě, nebo co tím sleduješTeddy píše:Neřekl bych, že se shodneme. Je potřeba, abys pochopil, že ani v rámci jedné značky nelze díly kombinovat. Já jsem se snažil dohnat to ad absurdum podle tvé teorie. Proto ten motor z tatry ve fíče. Ale ani v rámci automobilky. Nemůžeš vzít brzdy z litrový fobie a nacpat je na superblba. Prostě to nejde. Chápu, že jsou díly, který by i šly takto přehazovat, ale jak bys to jako vymezil? Teď to je tak, že každý díl se homologuje pro konkrétní model. Co je na tom špatnýho?
Nejde to ani v rámci jednoho modelu. Třeba brzdy podle motorizace. Na M5 by základní brzdy asi nebyly úplně bezpečný.

Tedy, opět aby to bylo všem jasné, pokud na stejný model auta dávám lepší, díly v rámci značky a modelu, logicky by neměl být problém to zlegalizovat. Za předpokladu, že výměnu provede osoba způsobilá. Stejně tak by neměl být problém pokud použiju díly jiné, které tam pasují, budou plnit účel a budou bezpečné. Toho by mělo jít zlegalizovat. Potřeba razítka je skutečně jen na papíru. Pokud někdo může ještě dnes montovat ve výrobě bubnové brzdy, legálně... neměl by být problém nechat si schválit (zápisem do VTP) brzdy jiné, kotoučové, účinější a bezpečnější.
S tebou se neshodneme ani na tom kam teče voda, jakou barvu má slunce a kolik máš maximálně prstu na jedné ruce. Už jen proto, že proste proto, že?

Dál bych to nechal bejt, nemá to smysl. Abych napsal věc do jedné věty a další stránku popsal přesnou definicí, vysvětlivkami, dalšími řečmi abys tam neměl prostor něco otáčet, nebo doplňovat, to fakt nemá smysl. Myslím že další čtenáři pochopili co tím myslím a nebudou mi tvrdit že dávám něco z Trabanta na Tatru a divím se že to nejde zlegalizovat.
Homologace je něco co značí, že se smí použít v silničním provozu. Asi jako gumy, jsou homologované a jdou dát na vice vozidel, dle stanovení výrobce. nikoliv pro každé vozidlo zvlášť. V tomto smyslu se vyjadřuju, něco co má homologaci a je to bezpečnější a kvalitnější než dodává výrobce dnes (či brzy) by nemělo jít legálně nainstalovat a provozovat. To je na co nadávám

Je to marný, je to marný, je to marný

- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Klubové ID: 3968
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Teddy"]Neřekl bych, že se shodneme. Je potřeba, abys pochopil, že ani v rámci jedné značky nelze díly kombinovat. Já jsem se snažil dohnat to ad absurdum podle tvé teorie. Proto ten motor z tatry ve fíče. Ale ani v rámci automobilky. Nemůžeš vzít brzdy z litrový fobie a nacpat je na superblba. Prostě to nejde. Chápu, že jsou díly, který by i šly takto přehazovat, ale jak bys to jako vymezil? Teď to je tak, že každý díl se homologuje pro konkrétní model. Co je na tom špatnýho?
Nejde to ani v rámci jednoho modelu. Třeba brzdy podle motorizace. Na M5 by základní brzdy asi nebyly úplně bezpečný.
[/quote
Teddy
jenže on to z těma brzdama myslele asi úplně jnak...ještě jsem neviděl že by si někdo na 330 nebo 530 dával brzdy 316..nebo 520...spíše naopak..brzdy z M5 na 530.a z M3 na 330 či třeba 320.. .....Brzdy z vrcholných modelů jsou ůčinější..tedy bezpečnější...tak nech té komedie a neplet sem pořád tatry a trabanty a superby...To samo lze řešit a řeší se to u koncernů..kdy se ůčinější brzd systémy z RS předělávají do základních modelů..Přehazoval jsem to mockrát a je to o něčem jiném..a rozhodně to neni nic proti ničemu.Jen v tomhle státě jsou jedinci kteří mají pocit že čím více restrikcí tím lépe..
Neberu v potaz prznící tunnigáře co dělají z aut ohavy..tihle by měli mít útrum..ale jak bylo psáno jsou určité úpravy které by měly být otázkou jen razítka a zápisu..pokud mají hologaci...Něco jsem se po akreditech nachodil..při výměnách motorů..a vím že to je fakt kolikrát šaškárna...
Nejde to ani v rámci jednoho modelu. Třeba brzdy podle motorizace. Na M5 by základní brzdy asi nebyly úplně bezpečný.

Teddy
jenže on to z těma brzdama myslele asi úplně jnak...ještě jsem neviděl že by si někdo na 330 nebo 530 dával brzdy 316..nebo 520...spíše naopak..brzdy z M5 na 530.a z M3 na 330 či třeba 320.. .....Brzdy z vrcholných modelů jsou ůčinější..tedy bezpečnější...tak nech té komedie a neplet sem pořád tatry a trabanty a superby...To samo lze řešit a řeší se to u koncernů..kdy se ůčinější brzd systémy z RS předělávají do základních modelů..Přehazoval jsem to mockrát a je to o něčem jiném..a rozhodně to neni nic proti ničemu.Jen v tomhle státě jsou jedinci kteří mají pocit že čím více restrikcí tím lépe..
Neberu v potaz prznící tunnigáře co dělají z aut ohavy..tihle by měli mít útrum..ale jak bylo psáno jsou určité úpravy které by měly být otázkou jen razítka a zápisu..pokud mají hologaci...Něco jsem se po akreditech nachodil..při výměnách motorů..a vím že to je fakt kolikrát šaškárna...
Já přece vím jak to myslíš. Ale na jasně debilním příkladu jsem se ti snažil vysvětlit, proč to nemůžou uvolnit. Překvapuje mě, že ani tohle jsi nepochopil.
Jak byste jako chtěli definovat zlepšení jízdních vlastností? Jak definujete lepší díl? Závodní brzdy jsou taky bez pochyby lepší, než seriový. ALE za předpokladu, že se s nima správně zachází. Jinak brzdí výrazně hůř.
Navíc pořád je tu to riziko, které nejste schopni pochopit. NE každý chce vylepšovat vlastnosti. CHÁPEŠ to vůbec???
Nikdo přece nezpochybňuje, že jsou příklady, kdy to omezení nemá smysl. Třeba když dám větší kotouče s brzdiči z vyšší motorizace... asi nikdo nepochybuje, že to bude líp brzdit. Pak jsou ale sporný díly.... Když tam dám 20" salámy. Bude to mít lepší, nebo horší jízdní vlastnosti? No a když tam tupec narve větší motor (i ze stejného modelu), ale nechá původní díly nápravy.... to bude panečku kára co?
Čumákem to bude rejt a v zatáčkách to pojede jak cihla.
S univerzálními díly je to tak, že musí mít definované vlastnosti a pak naopak výrobce schvaluje použití na svém autě. Udělej si v tom pořádek. Motáš dohromady různý věci.
Lámu nad tebou hůl. Ty to nikdy nepochopíš.
Jak byste jako chtěli definovat zlepšení jízdních vlastností? Jak definujete lepší díl? Závodní brzdy jsou taky bez pochyby lepší, než seriový. ALE za předpokladu, že se s nima správně zachází. Jinak brzdí výrazně hůř.
Navíc pořád je tu to riziko, které nejste schopni pochopit. NE každý chce vylepšovat vlastnosti. CHÁPEŠ to vůbec???
Nikdo přece nezpochybňuje, že jsou příklady, kdy to omezení nemá smysl. Třeba když dám větší kotouče s brzdiči z vyšší motorizace... asi nikdo nepochybuje, že to bude líp brzdit. Pak jsou ale sporný díly.... Když tam dám 20" salámy. Bude to mít lepší, nebo horší jízdní vlastnosti? No a když tam tupec narve větší motor (i ze stejného modelu), ale nechá původní díly nápravy.... to bude panečku kára co?

S univerzálními díly je to tak, že musí mít definované vlastnosti a pak naopak výrobce schvaluje použití na svém autě. Udělej si v tom pořádek. Motáš dohromady různý věci.
Lámu nad tebou hůl. Ty to nikdy nepochopíš.
A jak jim to útrum asi uděláš? že by restrikcemi kolem homologací?Giovany1971 píše:Teddy
jenže on to z těma brzdama myslele asi úplně jnak...ještě jsem neviděl že by si někdo na 330 nebo 530 dával brzdy 316..nebo 520...spíše naopak..brzdy z M5 na 530.a z M3 na 330 či třeba 320.. .....Brzdy z vrcholných modelů jsou ůčinější..tedy bezpečnější...tak nech té komedie a neplet sem pořád tatry a trabanty a superby...To samo lze řešit a řeší se to u koncernů..kdy se ůčinější brzd systémy z RS předělávají do základních modelů..Přehazoval jsem to mockrát a je to o něčem jiném..a rozhodně to neni nic proti ničemu.Jen v tomhle státě jsou jedinci kteří mají pocit že čím více restrikcí tím lépe..
Neberu v potaz prznící tunnigáře co dělají z aut ohavy..tihle by měli mít útrum..

A jak zajistíš, že to nějakej kokot neudělá opačně? Že nedá brzdy z 520d na M5? To je oč tu běží.

To tak přece dneska je ne?Giovany1971 píše:..ale jak bylo psáno jsou určité úpravy které by měly být otázkou jen razítka a zápisu..pokud mají hologaci...Něco jsem se po akreditech nachodil..při výměnách motorů..a vím že to je fakt kolikrát šaškárna...

Pánové, já taky nesnášim byrokracii. Pro uvolnění obecně jsem všema deseti.
Ale tam kde to má smysl.
Nerad bych se dočkal toho, že mě převálcuje 3,5 tunovej vlek jenom proto, že si nějakej machr v garáži na auto blbě svařil tažný a ono se mu to na dálnici utrhlo.
Musíte si uvědomit, že jsme národ kutilů a všeználků. Každej je přesvědčenej, že všechno ví nejlíp, že třeba pevnostní výpočty jsou vyhozený peníze apod. Kdekdo by byl schopnej si v garáži svařit ochrannej rám, ale přišroubovat ho čtyřmi vruty do nárazníku.
Kdysi jsem dával do auta jinej motor. Místo 1.6 jsem si do Hondy dal 2.0i z Type R. Vzal jsem papíry, dojel si na importéra značky. Ten mi dal papír, že se ten motor do té kastle standardně montoval, že je to kompatibilní a že další díly náprav a pohonu jsou shodné. Pak jsem zajel na stk, kde mi dali papír o správné montáži. Pak už jen na dopravák a tam mi vystavili nový techničák, kde zapsali hodnoty novýho motoru a nové hmotnosti. Největší problém byl s importérem, ale nakonec jsem je ukecal.
Neřešitelný to nebylo.
Ale tam kde to má smysl.
Nerad bych se dočkal toho, že mě převálcuje 3,5 tunovej vlek jenom proto, že si nějakej machr v garáži na auto blbě svařil tažný a ono se mu to na dálnici utrhlo.
Musíte si uvědomit, že jsme národ kutilů a všeználků. Každej je přesvědčenej, že všechno ví nejlíp, že třeba pevnostní výpočty jsou vyhozený peníze apod. Kdekdo by byl schopnej si v garáži svařit ochrannej rám, ale přišroubovat ho čtyřmi vruty do nárazníku.
Kdysi jsem dával do auta jinej motor. Místo 1.6 jsem si do Hondy dal 2.0i z Type R. Vzal jsem papíry, dojel si na importéra značky. Ten mi dal papír, že se ten motor do té kastle standardně montoval, že je to kompatibilní a že další díly náprav a pohonu jsou shodné. Pak jsem zajel na stk, kde mi dali papír o správné montáži. Pak už jen na dopravák a tam mi vystavili nový techničák, kde zapsali hodnoty novýho motoru a nové hmotnosti. Největší problém byl s importérem, ale nakonec jsem je ukecal.

Neřešitelný to nebylo.
Teddy píše:Pánové, já taky nesnášim byrokracii. Pro uvolnění obecně jsem všema deseti.
Ale tam kde to má smysl.
Nerad bych se dočkal toho, že mě převálcuje 3,5 tunovej vlek jenom proto, že si nějakej machr v garáži na auto blbě svařil tažný a ono se mu to na dálnici utrhlo.
Musíte si uvědomit, že jsme národ kutilů a všeználků. Každej je přesvědčenej, že všechno ví nejlíp, že třeba pevnostní výpočty jsou vyhozený peníze apod. Kdekdo by byl schopnej si v garáži svařit ochrannej rám, ale přišroubovat ho čtyřmi vruty do nárazníku.
Kdysi jsem dával do auta jinej motor. Místo 1.6 jsem si do Hondy dal 2.0i z Type R. Vzal jsem papíry, dojel si na importéra značky. Ten mi dal papír, že se ten motor do té kastle standardně montoval, že je to kompatibilní a že další díly náprav a pohonu jsou shodné. Pak jsem zajel na stk, kde mi dali papír o správné montáži. Pak už jen na dopravák a tam mi vystavili nový techničák, kde zapsali hodnoty novýho motoru a nové hmotnosti. Největší problém byl s importérem, ale nakonec jsem je ukecal.
Neřešitelný to nebylo.
Je to marný, je to marný, je to marný. Výrobce taky montuje 5.7 HEMI do Wranglera, zkus to v CZ.
A tažný ? Nějaký výpočty ? Blbost, svařuju si jej z jedničky plechu a jak je to krásně vytuněný...
Proč bych si nedal tažný z auta, která na něm má 3,5t do auta, která má slabší motor a na dávalo se slabší tažný na menší hmotnost. Tedy budu mít silnější tažný, víc vydrží, ale vzhledem k motoru bude na stejnou hmotnost jako tažný které by tam dal jinak výrobce. Ani to nelze, když už tak velmi složitě to šlo, teď už to jít nemá. Pro některé lidi, musím napsat že samozřejmě píšu o stejném auto, stejného modelu, stejného podvozku. Mám dvě stejná auta, jedno má evropské tažné na 3500kg a druhé má USA tažné na 3380kg, ale v USA dle přepočtu má cca 3500kg. Proč ne u nás ?


Nikdo se tady nebaví o výrobě vlastního tažného zařízení. Stejně jako se nebavíme o vlastní výrobě brzd nebo motorů

Ten kdo čte a chce pochopit, ví o čem píšu. Ten kdo nechce, tak tam je to marný, marný a zase marný.
Takže za mě bude lepší nechat vlákno svému původnímu účelu, tedy turbum...
O hokeji na úřadech bych mohl vyprávět. Auto které šlo z US do CZ jako nové, individuální dovoz. Jezdilo u náš a potom šlo do Řecka. Z Řecka šel majitel do Rakouska kde auto prodal obchodníkovi a ten jej prodával v Německu. Byl nehorázný problém aby toto auto u nás dostalo výjimky na světla, brzdy, pásy atd. Přestože to všechno je i na Evropské verzi, ale hlavně auto už tady registrované bylo, řádně prošlo STK. Po dvou měsících lítání z magistrátu na Dekru a zpět mi došla trpělivost, když řekli že u nás auto nepřihlásím, jedine že si zaplatím zkušebnu na každou věc zvlášť. Původní doklady které měl magistrát archivovat nebyly k nalezení, prý skartované. Zákon nařizuje 10let od exportu uchovat doklady, což úřad nesplnil. Takže návštěva vedoucího dopravního a informování, že zřejmě papíry původní byly uplacený (žádné výjimky tedy nedělali a proto náš advokát podává podmět na Policii. Stroj se rozjel, pán si vzpomněl že jeden kolega US auta umí řešit, kolega mě ani nevyslechl a už volal nějaké paní úřednici že tam přijdu. Paní úřednice se omluvila, že dnes to nestihne vystavit, ale následující den ano. To nebyl pracovní den, ale odpověděla ať přijdu. Jelikož nevěděli co jak zapsat do TP tak opsali jiné auto, tedy oprava. Druhý pokus spletli VIN a další údaje, opět oprava. Další pokus zapsali špatný výkon motoru do TP a jako bonus mi vystavili US značku, tu vysokou. Tak paní poděkuju a odvětím, že bezva ale nenarvu jí tam, protože nemám US auto, ale Kanadskou verzi a tam jsou značky jiné. Když jsem si představil, že bude další pokus a kdoví co zase bude špatně, tak jsem nechal výkon výkonem, značku vzal flexou a okraje dostříkl do barvy, ať má rámeček.Vlasta píše:Tažný zařízení bych ani nezmiňoval, v tom mají hokej i na úřadech
Kdybych měl řešit u nich tažné, nebo schválení k provozu pro rádiové ovládání vrat (u nás to máme na klíčích a amíci mají tlačítka v autě, jde to spárovat s jejich zabezpečovačkama v domě) to bych si ho rovnou urval, auto shodil ze skály a šel pást krávy, nebo jiný dobytek.
Pak mi tady nějaký ftipálek řekne že individuální úpravy si můžu nechat zapsat

Jaký individuální úpravy? Co to zase plácáš? Ty jsi chtěl výjimku na něco, co u nás normálně není schválený k provozu.
To že někdo před tebou si vyběhal stejnou výjimku pro sebe neznamená, že automaticky platí i pro všechny ostatní.
Taky jsem si timhle prošel, když jsem přihlašoval indivindy dovoz z USA. Oběhli jsme celkem 6 ouřadů a nakonec to přihlásili tam, kde to bylo nejschůdnější.
Požadavky se lišily od celkem nákladnýho přestavění auta dle evropských předpisů až po jednoduché schválení výjimky na úřadu v olmiku za jednu návštěvu.
Podobný to bylo, když jsem stavěl speciální vlek. Taky požadavky oscilovaly od konstrukční kanceláře se zkouškami stability apod. asi za 60 tis. Nakonec vlastní výkres a standardní stk za celkem tušim 2 tis.
To že někdo před tebou si vyběhal stejnou výjimku pro sebe neznamená, že automaticky platí i pro všechny ostatní.
Taky jsem si timhle prošel, když jsem přihlašoval indivindy dovoz z USA. Oběhli jsme celkem 6 ouřadů a nakonec to přihlásili tam, kde to bylo nejschůdnější.
Požadavky se lišily od celkem nákladnýho přestavění auta dle evropských předpisů až po jednoduché schválení výjimky na úřadu v olmiku za jednu návštěvu.

Podobný to bylo, když jsem stavěl speciální vlek. Taky požadavky oscilovaly od konstrukční kanceláře se zkouškami stability apod. asi za 60 tis. Nakonec vlastní výkres a standardní stk za celkem tušim 2 tis.
Krávy jsme spolu nepásli, tak se dle toho prosím chovej. Hrušky a jablka se nemíchají, tak prosím i čti mé příspěvky.Teddy píše:Jaký individuální úpravy? Co to zase plácáš? Ty jsi chtěl výjimku na něco, co u nás normálně není schválený k provozu.
To že někdo před tebou si vyběhal stejnou výjimku pro sebe neznamená, že automaticky platí i pro všechny ostatní.
Taky jsem si timhle prošel, když jsem přihlašoval indivindy dovoz z USA. Oběhli jsme celkem 6 ouřadů a nakonec to přihlásili tam, kde to bylo nejschůdnější.
Požadavky se lišily od celkem nákladnýho přestavění auta dle evropských předpisů až po jednoduché schválení výjimky na úřadu v olmiku za jednu návštěvu.
Podobný to bylo, když jsem stavěl speciální vlek. Taky požadavky oscilovaly od konstrukční kanceláře se zkouškami stability apod. asi za 60 tis. Nakonec vlastní výkres a standardní stk za celkem tušim 2 tis.
Dělat ze sebe mistra a následně ukázat, že že sotva učněm člověk je... Výjimky se "nevyběhávají" na majitel, ale na vozidlo. Pokud vozidlo jednou mělo vše vyřešené, tak mělo a bez keců

Zkus to samé, těch 6 úřadů, oběhat po 1.7.2016

Ale jak jsem psal, nemá smysl s tebou o čemkoliv diskutovat. Jsi mistr všeho a vše víš nejlíp, když nemáš argument tak zesměšňuješ.
Máš pravdu, mistře. Klidně i krávy pijou mléko, jsou fialové a z prdele jim tryská mléčná čokoláda. Amen.
Teddy píše:S tebou to je fakt o ničem. To nemá smysl. Naříkej si, buď dopředu ze všeho připosranej a dělej si co chceš. Podle mě tak maximálně znáš člověka, co slyšel o někom, že zná člověka.... nic jinýho.
Tak si to chlapče přečti všechno znovu a před začátkem tohoto úkonu se oprosti od negativních emocí, třeba na to získáš jiný pohled.
Jediný co umíš je snaha o zesměšnění, zpochybnění, ale argument není. Podle zkušeností z jedné káry a možná i jednoho dovozu auta z US, soudíš celý svět, tento i všechny jiné


Ano, shodneme se aspoň v tom, že s Tebou to je fakt o ničem. A u toho bych zůstal. Piš si dál své "příspěvky", klidně piš i do jiných vláken člověk s nickem "Teddy" má u mě svůj šuplík a v něm se bude válet už asi na věky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec