
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Pneu Nexen N8000 - Zkusenosti
Mel jsem v oku radu n8000. Kvuli recenzim, ze maji mekke bocnice, jsem koupil radu Nfera RU1, ktere jsou dle stranek vyrobce pro SUV. Mam je 18" na e38 predek. Jizda takova divne plavna, nahodou jsem zkotroloval tlaky a servis mi je prehustil 3,5 ATM. Srazil jsem to na 2,8 a uz dobry, jsem spokojen na suchu i na vode. A jak nekdo psal, vzorek uplne na kraji je melci, vypadaj jak sjety. Ale prostredek gumy ma samozrejme vzorek v poradku. Nebal bych se je koupit znova. Na Wanli apod. jsem odvahu nemel 

Teddy, nápravu mám v perfektním stavu, bez vůlí a geometrii v pořádku.
U geometrie dávám kvůli 19 snížit odklony, mám cca -1,5 stupně místo -2 stupňů.
U předchozích pneu se mi vnitřky sjížděly jen když jsem měl tlaky pod 2,5 baru a to už se sjížděly spíše bočnice než vnitřky, protože ty vnitřky byly hodně zmáčknuté. Proto pneu foukám raději k horní hranici.
Ale čistě teoreticky - čím více nafoukám, tím méně by měly plavat do stran, ne? Opačně mi to nedává smysl. Zkusím ještě trochu ubrat a uvidím. Při normální jízdě to není až tak znát, ale při ostřejším pohybu volantem to je opravdu cítit. S dynamic drive to musí být motokára a ne parník
U geometrie dávám kvůli 19 snížit odklony, mám cca -1,5 stupně místo -2 stupňů.
U předchozích pneu se mi vnitřky sjížděly jen když jsem měl tlaky pod 2,5 baru a to už se sjížděly spíše bočnice než vnitřky, protože ty vnitřky byly hodně zmáčknuté. Proto pneu foukám raději k horní hranici.
Ale čistě teoreticky - čím více nafoukám, tím méně by měly plavat do stran, ne? Opačně mi to nedává smysl. Zkusím ještě trochu ubrat a uvidím. Při normální jízdě to není až tak znát, ale při ostřejším pohybu volantem to je opravdu cítit. S dynamic drive to musí být motokára a ne parník

- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Nova pneu si musi taky sednout,takze bych tomu dal jeste delsi cas a najel s nimi nejaky ten kilometr a pak se uvidi.
Ja momentalne prozivam neco podobneho s pneu kumo ecta sport ktera ma jeste narozdil od nexenu vystuzenou bocnici.Pri normalni jizde neni nic poznat,ve vyssich rychlostech a utahlejsich zatackach to lehky plavani moc prijemny neni.Zatim laboruji s tlaky v pneu ale jak pisu nahore,chce to najet nejaky ten km,me osobne se to se 6er posledni dobou moc nedari.
Ja momentalne prozivam neco podobneho s pneu kumo ecta sport ktera ma jeste narozdil od nexenu vystuzenou bocnici.Pri normalni jizde neni nic poznat,ve vyssich rychlostech a utahlejsich zatackach to lehky plavani moc prijemny neni.Zatim laboruji s tlaky v pneu ale jak pisu nahore,chce to najet nejaky ten km,me osobne se to se 6er posledni dobou moc nedari.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Ja sem vedle sebe postavil nexen a goodyear, polozil jsem na ne vodovahu a vyfotil. Poslal prodejci anapsal k tomu dopis co to dela a tak. Takto podlozeny a nebyl peoblem s reklamaci (rajpneu.cz).maxmin píše:Dnes přezuto na Continental Conti Sport Contact 5P 275/30R19 Z XL FR Rear - rozdíl je jasně patrný, auto je zase krásně pevné.
Mám nějakou šanci ty nexeny reklamovat? A co bych na nich vlastně mohl reklamovat?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Jen jestli to nebude autem, Cintinentaly jsou pravidelne na prednich mistech. Mam zimaky TS850 a musim napsat ze spickova pneu.Teddy píše:Continentaly mam teď na služebním superbu. Horší gumy jsem na autě ještě neměl. Na mokru to prakticky vůbec nedrží. V pondělí jsem přejel křižovatku, protože jsem to nedobrzdil. Hladkej asfalt ještě podtrhl to jak jsou ty gumy na hovno. Přitom jsem jel celkem na pohodu.
Tak auto na tom má samozřejmě taky svůj díl. Ten podvozek je úplně tupej. Na dírách to odskakuje do stran, v zatáčkách to nedrží. Houpe se to ze strany na stranu a je to děsně těžký na čumák.
Vždycky říkám, že to je jak řídit cihlu na ledě.
Nicméně zimáky takhle neklouzaly. Vzpomněl jsem si hned na to jak jsem na ty gumy nadával vloni. Nejen že nedrží na mokru, ale jsou i náchylný na aquaplaining. Jednou v rakousku na dálnici začalo pršet. Sundal jsem nohu z plynu, že uberu. Chvilku na to začalo auto nekontrolovaně přejíždět z levýho pruhu do pravýho. Na pravý krajnici jsem maličko přidal plyn, tak se to chytlo. Všichni okolo na mě blikali a troubili. Asi si mysleli, že jsem usnul a vesele to valili dál. Já už jen max. stovkou. To měly ty gumy cca 6 tis. najeto.
Vždycky říkám, že to je jak řídit cihlu na ledě.
Nicméně zimáky takhle neklouzaly. Vzpomněl jsem si hned na to jak jsem na ty gumy nadával vloni. Nejen že nedrží na mokru, ale jsou i náchylný na aquaplaining. Jednou v rakousku na dálnici začalo pršet. Sundal jsem nohu z plynu, že uberu. Chvilku na to začalo auto nekontrolovaně přejíždět z levýho pruhu do pravýho. Na pravý krajnici jsem maličko přidal plyn, tak se to chytlo. Všichni okolo na mě blikali a troubili. Asi si mysleli, že jsem usnul a vesele to valili dál. Já už jen max. stovkou. To měly ty gumy cca 6 tis. najeto.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
- Klubové ID: 4072
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Kolik tam je hodnota treadwear natištěná na pneu Nexen vs. Conti5? Podle toho se dá očekávat výdrž a nájezd. Co jsem na němky sahal byly měkký jak žvýkačky. 
Jinak podle štítku by ani Korejky neměly být na mokru nejhorší "C", ale spíš hlučné.. No realita je asi různá taky podle rozměru: http://www.rajpneu.cz/pneumatika/245-40 ... -MFS-NEXEN

Jinak podle štítku by ani Korejky neměly být na mokru nejhorší "C", ale spíš hlučné.. No realita je asi různá taky podle rozměru: http://www.rajpneu.cz/pneumatika/245-40 ... -MFS-NEXEN