Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
528i e39 Škube
Ahoj,
potřebuji radu,nebo nějaký nápad už jsem bezradny.. jedná se o e39 528i rok 98,prostě za jízdy šíleně škube a má nepravidelny volnoběh.Měl sem podezření na čidlo vačky,po výměně žadna změna..tak jsem vymenil čidlo na klice volnoběh se uklidnil,za jízdy ani škubnutí zdálo se to jako vyřešené,ale po dvou dnech se to zase začalo projevovat až to bylo to samé.Akorat to čidlo kliky nebylo originál,myslim že to bylo VDO,tak jsem zkusil koupit origo čidlo,dal jsem ho tam a zase to fungovalo asi tři dny,pak to začalo poškubávat,stupnovalo se to až je to stejné...nesetkal jste se někdo s něčím podobný??? Jinak je tam nová váha vzduchu,potenciometr škrtící klapky,snímač teploty vzduchu i volnoběžný ventil...na žadnou z těhle věci to nereaguje,jen když dám novy ten snímač kliky tak je to chvilku dobré. A diagnostika nepiše žadnou zavadu v motoru...
neměl jste někdo nějaky podobný problém,nebo nějakou radu??
Děkuji za každý nápad
potřebuji radu,nebo nějaký nápad už jsem bezradny.. jedná se o e39 528i rok 98,prostě za jízdy šíleně škube a má nepravidelny volnoběh.Měl sem podezření na čidlo vačky,po výměně žadna změna..tak jsem vymenil čidlo na klice volnoběh se uklidnil,za jízdy ani škubnutí zdálo se to jako vyřešené,ale po dvou dnech se to zase začalo projevovat až to bylo to samé.Akorat to čidlo kliky nebylo originál,myslim že to bylo VDO,tak jsem zkusil koupit origo čidlo,dal jsem ho tam a zase to fungovalo asi tři dny,pak to začalo poškubávat,stupnovalo se to až je to stejné...nesetkal jste se někdo s něčím podobný??? Jinak je tam nová váha vzduchu,potenciometr škrtící klapky,snímač teploty vzduchu i volnoběžný ventil...na žadnou z těhle věci to nereaguje,jen když dám novy ten snímač kliky tak je to chvilku dobré. A diagnostika nepiše žadnou zavadu v motoru...
neměl jste někdo nějaky podobný problém,nebo nějakou radu??
Děkuji za každý nápad
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Co palivová pumpa ? Mě škube třeba LPG když dochází plyn ale muže to dělat i bordel v nádrži ...voda v benzínu ,,, nebo palivový filtr ucpanej...ten taky dělá paseku....
Svíčky jsi kontroloval zda jsou ok nebo jsou špatné ?
Ale sám tipuji z 90procent to bude někde v palivovém systému nebo svíčky , cívky ...
Mě takto škubalo auto když jsem vzal špatnej benzín na SHELL a byla tam voda ... čerpadlo muže dělat paseku když odchází ... to samé ...A pokud je palivový fitr plnej muže tam lítat tlak a takto škubat ...
Svíčky jsi kontroloval zda jsou ok nebo jsou špatné ?
Ale sám tipuji z 90procent to bude někde v palivovém systému nebo svíčky , cívky ...
Mě takto škubalo auto když jsem vzal špatnej benzín na SHELL a byla tam voda ... čerpadlo muže dělat paseku když odchází ... to samé ...A pokud je palivový fitr plnej muže tam lítat tlak a takto škubat ...
- abcent500
- Registrovaný
- Příspěvky: 365
- Registrován: sob 13.02.2016 01:00
- Bydliště: Graz
- Klubové ID: 3807
Zdravim,
dnes jsem projizdel mestem a zda se mi, ze treti prevodovy stupen pri plynulem klidnem rozjizdeni radil na ctyrku ve vysokych otackach, az skoro 2,5 tis. Na najezdu na dalnici jsem se rozjel a auto dvakrat, trikrat za sebou zaskubalo. Potom uz to nedelalo. Nahodou nejaky tip, cim to mohlo byt?
Diky
530 xd, E61, 173 kW, r.v.2007
dnes jsem projizdel mestem a zda se mi, ze treti prevodovy stupen pri plynulem klidnem rozjizdeni radil na ctyrku ve vysokych otackach, az skoro 2,5 tis. Na najezdu na dalnici jsem se rozjel a auto dvakrat, trikrat za sebou zaskubalo. Potom uz to nedelalo. Nahodou nejaky tip, cim to mohlo byt?
Diky
530 xd, E61, 173 kW, r.v.2007