Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E61 530d po výměně rozvodů nestartuje
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: pon 01.09.2014 00:00
Zdar pánové.
Nesetkal se někdy někdo s tím, že když dělal motor, že mu poté auto jednoduše nenastartovalo? Píšu záměrně, že jsem dělal rozvody, ale tam by chyba být neměla. Vše je udělané s nejvyšší pečlivostí dle dílenské příručky. Za to dám ruku do ohně. Jediné co mě napadá je to, jestli to nemůže být tím, že jsem měl delší dobu odpojenou baterii. Není v nejlepší kondici, na přístrojovce to také píše nízké napětí baterie. I tak auto točí, ale ani neškytne. Než jsem to začal dělat auto jezdilo a startovalo v pohodě i v mrazivém počasí než se vysypala vodní pumpa, která odstartovala sérii oprav včetně preventivní výměny rozvodů na 270000km. Auto bylo z místa závady odtažené. To jen pro info k chybě voliče na konci. Diagnostika (čína - jinou nemám) téměř žádné chyby neukazuje. Motor bez chyby, převodovka bez chyby, Jen nějaké drobnosti - 9C54 snímač AUC na klimě a pak na imobilizéru (CAS) A0B1 něco s voličem...
Díky za každé info k prověření
Nesetkal se někdy někdo s tím, že když dělal motor, že mu poté auto jednoduše nenastartovalo? Píšu záměrně, že jsem dělal rozvody, ale tam by chyba být neměla. Vše je udělané s nejvyšší pečlivostí dle dílenské příručky. Za to dám ruku do ohně. Jediné co mě napadá je to, jestli to nemůže být tím, že jsem měl delší dobu odpojenou baterii. Není v nejlepší kondici, na přístrojovce to také píše nízké napětí baterie. I tak auto točí, ale ani neškytne. Než jsem to začal dělat auto jezdilo a startovalo v pohodě i v mrazivém počasí než se vysypala vodní pumpa, která odstartovala sérii oprav včetně preventivní výměny rozvodů na 270000km. Auto bylo z místa závady odtažené. To jen pro info k chybě voliče na konci. Diagnostika (čína - jinou nemám) téměř žádné chyby neukazuje. Motor bez chyby, převodovka bez chyby, Jen nějaké drobnosti - 9C54 snímač AUC na klimě a pak na imobilizéru (CAS) A0B1 něco s voličem...
Díky za každé info k prověření
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: pon 01.09.2014 00:00
Cr systém se odvzdušní sám. Stačí nechat otočený klíček na kontrolky (nebo teda stisknout tlačítko) a středotlaká pumpa by měla tlačit naftu (tuším až nějakých 40 sekund jede) a tím odvzdušnit systém. Žádné jiné odvzdušnění se u cr nedělá.
Při startování jsi schopen číst s tou tvou diagnostikou live data? Jestli ano, tak bych v první řadě mrknul na tlak paliva v railu a případně za podávacím čerpadlem na středotlaku. Tím buď potvrdíš nebo vyloučíš problém s dodávkou paliva
Při startování jsi schopen číst s tou tvou diagnostikou live data? Jestli ano, tak bych v první řadě mrknul na tlak paliva v railu a případně za podávacím čerpadlem na středotlaku. Tím buď potvrdíš nebo vyloučíš problém s dodávkou paliva
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Klubové ID: 3968
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: pon 01.09.2014 00:00