Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Renovace/výměna DPF, BMW525d E60 LCI, NX51, nájezd-200 Tkm

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
pema
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 28.01.2016 01:00

#1 Příspěvek od pema »

Zdravím,

mám problém s DPF-čištěno před rokem a půl a znova se ozývá....možná je v háji vnitřní vložka
Nechci kupovat origo za 50 tisíc ani "vykuchat"

Našel jsem tuto firmu: http://www.dpf-ftg.cz/
- má s ní někdo zkušenosti a jaké, případně kde jinde nechat zkusit vyčistit, nebo sehnat druhovýrobu (nabízí se JMJ Polsko a CP Anglie)...

Moc děkuji z odpovědi.
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#2 Příspěvek od mi00wa »

i vyčištění je v pořádku, takže to tam můžeš hodit,
a stím zanesením rychle DPF má vliv jaké ložiska vnitřní ložiska ?
rhinos
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: pon 16.03.2015 01:00

#3 Příspěvek od rhinos »

no a na kolik vyjde ta renovace?

aha uz to vidim...
harmonica
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 04.02.2013 01:00
Bydliště: Ostrava

#4 Příspěvek od harmonica »

Jak jsi pochodil, zkoušel jsi to? Mám stejný problém. Já zase našel http://www.vymena-fap-dpf.cz Nějaké zkušenosti?
pema
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 28.01.2016 01:00

#5 Příspěvek od pema »

harmonica píše:Jak jsi pochodil, zkoušel jsi to? Mám stejný problém. Já zase našel http://www.vymena-fap-dpf.cz Nějaké zkušenosti?
Vse Ok. U mého modelu (ale platí asi pro všechny BMW) se hlaška objeí když je filtr zasenej nad určenou mez a regeneraci nelze spustit.
Takže doporučuji při objevení hlášky hned na diagnostiku...
Já měl pryč dvě svíčky a "horní" termostat... po výměně se regenerace vyvolala nuceně.... dálnice, cca 120-130 km/h na 5, cca 40 min .
Dpf vyčištěn.
Dle info z origo servisu BMW musí žhavení fungivat 100%..
Dàle je třeba zjistit příčinu zanesení - vadné turbo, vstřiky, EGR, nebo jenom krátké jízdy případnějsko já svíčky a termostat.
Nejhorši varianta-vnitřní keramická mřížka rozpadlá, to je dpf KO
Jinak tu firmu z linku neznám, ale co jsem zjišťoval druhovýroba Dpf z Anglie cca 25 TKč, Polsko cca 15TKč (pozor prý mají kovový vnitřek místo keram a to je špatně). Kdo ti ale zaručí že filtr z Anglie nebude náhodou z Polsko, Asie...;-)

Moc dlouho s tím nejezdi, ucpaný filtr je schopný poslat turbo na hřbitov...;-)
pema
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 28.01.2016 01:00

#6 Příspěvek od pema »

pema píše:
harmonica píše:Jak jsi pochodil, zkoušel jsi to? Mám stejný problém. Já zase našel http://www.vymena-fap-dpf.cz Nějaké zkušenosti?
Vse Ok. U mého modelu (ale platí asi pro všechny BMW) se hlaška objeí když je filtr zasenej nad určenou mez a regeneraci nelze spustit.
Takže doporučuji při objevení hlášky hned na diagnostiku...
Já měl pryč dvě svíčky a "horní" termostat... po výměně se regenerace vyvolala nuceně.... dálnice, cca 120-130 km/h na 5, cca 40 min .
Dpf vyčištěn.
Dle info z origo servisu BMW musí žhavení fungivat 100%..
Dàle je třeba zjistit příčinu zanesení - vadné turbo, vstřiky, EGR, nebo jenom krátké jízdy případnějsko já svíčky a termostat.
Nejhorši varianta-vnitřní keramická mřížka rozpadlá, to je dpf KO
Jinak tu firmu z linku neznám, ale co jsem zjišťoval druhovýroba Dpf z Anglie cca 25 TKč, Polsko cca 15TKč (pozor prý mají kovový vnitřek místo keram a to je špatně). Kdo ti ale zaručí že filtr z Anglie nebude náhodou z Polsko, Asie...;-)

Moc dlouho s tím nejezdi, ucpaný filtr je schopný poslat turbo na hřbitov...;-)
Sem zapomnēl, pokud nepomůže regenerace tak bež se provede výměna za jiný Dpf tak je miznost jej chemicky vyčistit..., taky jsem absolovoval...úspěšně
spencer
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: ned 27.01.2008 01:00

#7 Příspěvek od spencer »

xdentist
Registrovaný
Příspěvky: 721
Registrován: stř 20.04.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od xdentist »

Já jsem koupil přes Ebay z Německa "refurbished" DPF - originální obal je vyčištěn elektrolýzou či pískováním a je jako nový, je rozříznut dokola z obou stran a jsou vyměněny vložky za nové a keramické. Následně svařen a opatřen novou vnější izolací. Toto dle sdělení prodejce a následně i mého zjištění poté, co mi byl doručen. Koukal jsem dovnitř kamerou, je tam skutečně keramika a následně dle diagnostiky tlaky jako u nového. Mám jej v autě rok, cca 35tis km a funguje jak má. Cena 15tis včetně dopravy. Nutno zaslat zpět svůj starý vymontovaný a nepoškozený (může být ucpaný, ne propálený, vykuchaný apod) - berou si dalších 300Eur zálohu a tu hned zasílají zpět. Za mě spokojenost. Pár se jich tam stále najde a hodnocení mají ty firmy prakticky 100%.
harmonica
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 04.02.2013 01:00
Bydliště: Ostrava

#9 Příspěvek od harmonica »

pema píše:
pema píše:
harmonica píše:Jak jsi pochodil, zkoušel jsi to? Mám stejný problém. Já zase našel http://www.vymena-fap-dpf.cz Nějaké zkušenosti?
Vse Ok. U mého modelu (ale platí asi pro všechny BMW) se hlaška objeí když je filtr zasenej nad určenou mez a regeneraci nelze spustit.
Takže doporučuji při objevení hlášky hned na diagnostiku...
Já měl pryč dvě svíčky a "horní" termostat... po výměně se regenerace vyvolala nuceně.... dálnice, cca 120-130 km/h na 5, cca 40 min .
Dpf vyčištěn.
Dle info z origo servisu BMW musí žhavení fungivat 100%..
Dàle je třeba zjistit příčinu zanesení - vadné turbo, vstřiky, EGR, nebo jenom krátké jízdy případnějsko já svíčky a termostat.
Nejhorši varianta-vnitřní keramická mřížka rozpadlá, to je dpf KO
Jinak tu firmu z linku neznám, ale co jsem zjišťoval druhovýroba Dpf z Anglie cca 25 TKč, Polsko cca 15TKč (pozor prý mají kovový vnitřek místo keram a to je špatně). Kdo ti ale zaručí že filtr z Anglie nebude náhodou z Polsko, Asie...;-)

Moc dlouho s tím nejezdi, ucpaný filtr je schopný poslat turbo na hřbitov...;-)
Sem zapomnēl, pokud nepomůže regenerace tak bež se provede výměna za jiný Dpf tak je miznost jej chemicky vyčistit..., taky jsem absolovoval...úspěšně
Díky za tak rychlou odpověď. Můlj problém jsem popisoval v tomhle vlákně: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=60

Kolik máš najeto? Údajně u mě je už DPF za životnosti(mám 250tis +). Čištení jako u tebe jsem udělal pomohlo ale pak se filtr zanesl znova za půl roku. Tzn. zkusím se teda svého technika zeptat zda by to nemohlo být tím co popisuješ, min. ať to zkusí. Diagnostika je jak jsem psal v druhém vlákně udělaná několikrát a nic nehlásí. Krom toho že je vadný DPF filtr a je vysoky tlak ve výfuku. Regenerace je zapnutná manuálně a stejně se DPF neregeneruje. Tzn. já už opravdu nevím :(

@xdentist: můžu se zeptat na link prosím? Děkuji.
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od surfis »

Většinou to bývají vadný jeden z termostatů (nebo oba). Motor se nedostane na provozní teplotu a pokud jí nedosáhne, tak se regenerace nespustí. Tím pádem se filtr zase ucpe.
pema
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 28.01.2016 01:00

#11 Příspěvek od pema »

harmonica píše:
pema píše:
pema píše: Vse Ok. U mého modelu (ale platí asi pro všechny BMW) se hlaška objeí když je filtr zasenej nad určenou mez a regeneraci nelze spustit.
Takže doporučuji při objevení hlášky hned na diagnostiku...
Já měl pryč dvě svíčky a "horní" termostat... po výměně se regenerace vyvolala nuceně.... dálnice, cca 120-130 km/h na 5, cca 40 min .
Dpf vyčištěn.
Dle info z origo servisu BMW musí žhavení fungivat 100%..
Dàle je třeba zjistit příčinu zanesení - vadné turbo, vstřiky, EGR, nebo jenom krátké jízdy případnějsko já svíčky a termostat.
Nejhorši varianta-vnitřní keramická mřížka rozpadlá, to je dpf KO
Jinak tu firmu z linku neznám, ale co jsem zjišťoval druhovýroba Dpf z Anglie cca 25 TKč, Polsko cca 15TKč (pozor prý mají kovový vnitřek místo keram a to je špatně). Kdo ti ale zaručí že filtr z Anglie nebude náhodou z Polsko, Asie...;-)

Moc dlouho s tím nejezdi, ucpaný filtr je schopný poslat turbo na hřbitov...;-)
Sem zapomnēl, pokud nepomůže regenerace tak bež se provede výměna za jiný Dpf tak je miznost jej chemicky vyčistit..., taky jsem absolovoval...úspěšně
Díky za tak rychlou odpověď. Můlj problém jsem popisoval v tomhle vlákně: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=60

Kolik máš najeto? Údajně u mě je už DPF za životnosti(mám 250tis +). Čištení jako u tebe jsem udělal pomohlo ale pak se filtr zanesl znova za půl roku. Tzn. zkusím se teda svého technika zeptat zda by to nemohlo být tím co popisuješ, min. ať to zkusí. Diagnostika je jak jsem psal v druhém vlákně udělaná několikrát a nic nehlásí. Krom toho že je vadný DPF filtr a je vysoky tlak ve výfuku. Regenerace je zapnutná manuálně a stejně se DPF neregeneruje. Tzn. já už opravdu nevím :(

@xdentist: můžu se zeptat na link prosím? Děkuji.
Najeto 205.000, První problém s dpf byl ve 176.000....Jezdím více město což je pro DPF smrtelné, bohužel.....dle info z origo servisu se dokáže filtr v zimním období při jízdách po městě ucpat klidně za dva měsíce.

250 je fakt pro DPF dost, je možné, že i když regenerace proběhne tak vyčistí filtr např. jenom na 30%, dle diagnostiky je to v pořádku, ale on se za chvíli zanese znova....

Asi jej budeš muset fakt vyměnit celý....

Pokud máš origo turbo, tak asi už nebude úplně v kondici, mrkni pod něj na spodní kryt motoru, jestli tam nemáš olej...pokud ano turbo pomalu končí (vlastní zkušenost)....a může zanášet filtr a to vcelku rychle..

Co psal surfis je pravda.
Pokud má tvůj mechanik solidní diag tak musí vadné termostaty poznat...
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

#12 Příspěvek od mr_nitroz »

Ucpane DPF je ve vetsine pripadu sekundarnim projevem neceho jineho, co nefunguje jak ma. Napr. skrtici klapka, zhaveni, termostaty, turbo atd.
Dale je treba auto taky obcas trochu podrzet pod krkem a nejezdit jak holka.
Odpovědět