Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Renovace/výměna DPF, BMW525d E60 LCI, NX51, nájezd-200 Tkm
Zdravím,
mám problém s DPF-čištěno před rokem a půl a znova se ozývá....možná je v háji vnitřní vložka
Nechci kupovat origo za 50 tisíc ani "vykuchat"
Našel jsem tuto firmu: http://www.dpf-ftg.cz/
- má s ní někdo zkušenosti a jaké, případně kde jinde nechat zkusit vyčistit, nebo sehnat druhovýrobu (nabízí se JMJ Polsko a CP Anglie)...
Moc děkuji z odpovědi.
mám problém s DPF-čištěno před rokem a půl a znova se ozývá....možná je v háji vnitřní vložka
Nechci kupovat origo za 50 tisíc ani "vykuchat"
Našel jsem tuto firmu: http://www.dpf-ftg.cz/
- má s ní někdo zkušenosti a jaké, případně kde jinde nechat zkusit vyčistit, nebo sehnat druhovýrobu (nabízí se JMJ Polsko a CP Anglie)...
Moc děkuji z odpovědi.
Jak jsi pochodil, zkoušel jsi to? Mám stejný problém. Já zase našel http://www.vymena-fap-dpf.cz Nějaké zkušenosti?
Vse Ok. U mého modelu (ale platí asi pro všechny BMW) se hlaška objeí když je filtr zasenej nad určenou mez a regeneraci nelze spustit.harmonica píše:Jak jsi pochodil, zkoušel jsi to? Mám stejný problém. Já zase našel http://www.vymena-fap-dpf.cz Nějaké zkušenosti?
Takže doporučuji při objevení hlášky hned na diagnostiku...
Já měl pryč dvě svíčky a "horní" termostat... po výměně se regenerace vyvolala nuceně.... dálnice, cca 120-130 km/h na 5, cca 40 min .
Dpf vyčištěn.
Dle info z origo servisu BMW musí žhavení fungivat 100%..
Dàle je třeba zjistit příčinu zanesení - vadné turbo, vstřiky, EGR, nebo jenom krátké jízdy případnějsko já svíčky a termostat.
Nejhorši varianta-vnitřní keramická mřížka rozpadlá, to je dpf KO
Jinak tu firmu z linku neznám, ale co jsem zjišťoval druhovýroba Dpf z Anglie cca 25 TKč, Polsko cca 15TKč (pozor prý mají kovový vnitřek místo keram a to je špatně). Kdo ti ale zaručí že filtr z Anglie nebude náhodou z Polsko, Asie...

Moc dlouho s tím nejezdi, ucpaný filtr je schopný poslat turbo na hřbitov...

Sem zapomnēl, pokud nepomůže regenerace tak bež se provede výměna za jiný Dpf tak je miznost jej chemicky vyčistit..., taky jsem absolovoval...úspěšněpema píše:Vse Ok. U mého modelu (ale platí asi pro všechny BMW) se hlaška objeí když je filtr zasenej nad určenou mez a regeneraci nelze spustit.harmonica píše:Jak jsi pochodil, zkoušel jsi to? Mám stejný problém. Já zase našel http://www.vymena-fap-dpf.cz Nějaké zkušenosti?
Takže doporučuji při objevení hlášky hned na diagnostiku...
Já měl pryč dvě svíčky a "horní" termostat... po výměně se regenerace vyvolala nuceně.... dálnice, cca 120-130 km/h na 5, cca 40 min .
Dpf vyčištěn.
Dle info z origo servisu BMW musí žhavení fungivat 100%..
Dàle je třeba zjistit příčinu zanesení - vadné turbo, vstřiky, EGR, nebo jenom krátké jízdy případnějsko já svíčky a termostat.
Nejhorši varianta-vnitřní keramická mřížka rozpadlá, to je dpf KO
Jinak tu firmu z linku neznám, ale co jsem zjišťoval druhovýroba Dpf z Anglie cca 25 TKč, Polsko cca 15TKč (pozor prý mají kovový vnitřek místo keram a to je špatně). Kdo ti ale zaručí že filtr z Anglie nebude náhodou z Polsko, Asie...
Moc dlouho s tím nejezdi, ucpaný filtr je schopný poslat turbo na hřbitov...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem koupil přes Ebay z Německa "refurbished" DPF - originální obal je vyčištěn elektrolýzou či pískováním a je jako nový, je rozříznut dokola z obou stran a jsou vyměněny vložky za nové a keramické. Následně svařen a opatřen novou vnější izolací. Toto dle sdělení prodejce a následně i mého zjištění poté, co mi byl doručen. Koukal jsem dovnitř kamerou, je tam skutečně keramika a následně dle diagnostiky tlaky jako u nového. Mám jej v autě rok, cca 35tis km a funguje jak má. Cena 15tis včetně dopravy. Nutno zaslat zpět svůj starý vymontovaný a nepoškozený (může být ucpaný, ne propálený, vykuchaný apod) - berou si dalších 300Eur zálohu a tu hned zasílají zpět. Za mě spokojenost. Pár se jich tam stále najde a hodnocení mají ty firmy prakticky 100%.
Díky za tak rychlou odpověď. Můlj problém jsem popisoval v tomhle vlákně: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=60pema píše:Sem zapomnēl, pokud nepomůže regenerace tak bež se provede výměna za jiný Dpf tak je miznost jej chemicky vyčistit..., taky jsem absolovoval...úspěšněpema píše:Vse Ok. U mého modelu (ale platí asi pro všechny BMW) se hlaška objeí když je filtr zasenej nad určenou mez a regeneraci nelze spustit.harmonica píše:Jak jsi pochodil, zkoušel jsi to? Mám stejný problém. Já zase našel http://www.vymena-fap-dpf.cz Nějaké zkušenosti?
Takže doporučuji při objevení hlášky hned na diagnostiku...
Já měl pryč dvě svíčky a "horní" termostat... po výměně se regenerace vyvolala nuceně.... dálnice, cca 120-130 km/h na 5, cca 40 min .
Dpf vyčištěn.
Dle info z origo servisu BMW musí žhavení fungivat 100%..
Dàle je třeba zjistit příčinu zanesení - vadné turbo, vstřiky, EGR, nebo jenom krátké jízdy případnějsko já svíčky a termostat.
Nejhorši varianta-vnitřní keramická mřížka rozpadlá, to je dpf KO
Jinak tu firmu z linku neznám, ale co jsem zjišťoval druhovýroba Dpf z Anglie cca 25 TKč, Polsko cca 15TKč (pozor prý mají kovový vnitřek místo keram a to je špatně). Kdo ti ale zaručí že filtr z Anglie nebude náhodou z Polsko, Asie...
Moc dlouho s tím nejezdi, ucpaný filtr je schopný poslat turbo na hřbitov...
Kolik máš najeto? Údajně u mě je už DPF za životnosti(mám 250tis +). Čištení jako u tebe jsem udělal pomohlo ale pak se filtr zanesl znova za půl roku. Tzn. zkusím se teda svého technika zeptat zda by to nemohlo být tím co popisuješ, min. ať to zkusí. Diagnostika je jak jsem psal v druhém vlákně udělaná několikrát a nic nehlásí. Krom toho že je vadný DPF filtr a je vysoky tlak ve výfuku. Regenerace je zapnutná manuálně a stejně se DPF neregeneruje. Tzn. já už opravdu nevím

@xdentist: můžu se zeptat na link prosím? Děkuji.
Najeto 205.000, První problém s dpf byl ve 176.000....Jezdím více město což je pro DPF smrtelné, bohužel.....dle info z origo servisu se dokáže filtr v zimním období při jízdách po městě ucpat klidně za dva měsíce.harmonica píše:Díky za tak rychlou odpověď. Můlj problém jsem popisoval v tomhle vlákně: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=60pema píše:Sem zapomnēl, pokud nepomůže regenerace tak bež se provede výměna za jiný Dpf tak je miznost jej chemicky vyčistit..., taky jsem absolovoval...úspěšněpema píše: Vse Ok. U mého modelu (ale platí asi pro všechny BMW) se hlaška objeí když je filtr zasenej nad určenou mez a regeneraci nelze spustit.
Takže doporučuji při objevení hlášky hned na diagnostiku...
Já měl pryč dvě svíčky a "horní" termostat... po výměně se regenerace vyvolala nuceně.... dálnice, cca 120-130 km/h na 5, cca 40 min .
Dpf vyčištěn.
Dle info z origo servisu BMW musí žhavení fungivat 100%..
Dàle je třeba zjistit příčinu zanesení - vadné turbo, vstřiky, EGR, nebo jenom krátké jízdy případnějsko já svíčky a termostat.
Nejhorši varianta-vnitřní keramická mřížka rozpadlá, to je dpf KO
Jinak tu firmu z linku neznám, ale co jsem zjišťoval druhovýroba Dpf z Anglie cca 25 TKč, Polsko cca 15TKč (pozor prý mají kovový vnitřek místo keram a to je špatně). Kdo ti ale zaručí že filtr z Anglie nebude náhodou z Polsko, Asie...
Moc dlouho s tím nejezdi, ucpaný filtr je schopný poslat turbo na hřbitov...
Kolik máš najeto? Údajně u mě je už DPF za životnosti(mám 250tis +). Čištení jako u tebe jsem udělal pomohlo ale pak se filtr zanesl znova za půl roku. Tzn. zkusím se teda svého technika zeptat zda by to nemohlo být tím co popisuješ, min. ať to zkusí. Diagnostika je jak jsem psal v druhém vlákně udělaná několikrát a nic nehlásí. Krom toho že je vadný DPF filtr a je vysoky tlak ve výfuku. Regenerace je zapnutná manuálně a stejně se DPF neregeneruje. Tzn. já už opravdu nevím![]()
@xdentist: můžu se zeptat na link prosím? Děkuji.
250 je fakt pro DPF dost, je možné, že i když regenerace proběhne tak vyčistí filtr např. jenom na 30%, dle diagnostiky je to v pořádku, ale on se za chvíli zanese znova....
Asi jej budeš muset fakt vyměnit celý....
Pokud máš origo turbo, tak asi už nebude úplně v kondici, mrkni pod něj na spodní kryt motoru, jestli tam nemáš olej...pokud ano turbo pomalu končí (vlastní zkušenost)....a může zanášet filtr a to vcelku rychle..
Co psal surfis je pravda.
Pokud má tvůj mechanik solidní diag tak musí vadné termostaty poznat...