debilní offtopic o debilech, konec s indama
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Od noveho roku povinnost DPF
dokážu si to představit. Předpokládám, že to je podobný pohled jako když se Ind diví, že ti vadí, že ti šahá během večeře do talíře, protože jídlo se přece sdílí, nebo když se diví, že ti vadí, že ti vleze do nově koupenejch bot a hned si je musí zkusit. A taky je dobrý, když si třeba člověk koupí něco k jídlu, přijde ind, rozbalí to, sežere to a pak se diví, že to někomu vadí.
debilní offtopic o debilech, konec s indama
debilní offtopic o debilech, konec s indama
Já tam žádnou známku nemám, to bych byl asi v (_!_)Jaris330D píše:Prostě si fotil tu známku dole v rohu.matiz píše:Vyrobni cislo skla - pan bude nejspis komik...
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
A pry volkswagen spňuje euro 6. I teď je vlastně sytem v režimu testování třeba nisan a ještě některé automobilky už vydaly prohlášení že vůbec nevadí když se objeví na emisích některé chyby v řj. Někde tě zase pustí z emisi s vyjímkou že nebylo možné se spojit s řj, jinde zase dostal technik pokutu 1500 kč za to že nevyzkoušel funkci zadního ostřikovače vím o stk kde po novém roce začal borec na emisích zjišťovat jak se vlastně děla s emisní stanicí
Psal jsem to o x stran výš.
Až dojde na první soud, tak tu metodiku spláchnou do hajzlu. Nelze spojovat chyby zapsané v ŘJ s emisemi. Buď si je museji změřit, nebo se nesmí nijak domnívat a dovozovat.
Naprosto mimo realitu pak je, když by někoho vyhodili jen proto, že se nespojí s ŘJ, nebo nenajdou nějakej readnes, či o čem se to tu psalo.
Až dojde na první soud, tak tu metodiku spláchnou do hajzlu. Nelze spojovat chyby zapsané v ŘJ s emisemi. Buď si je museji změřit, nebo se nesmí nijak domnívat a dovozovat.
Naprosto mimo realitu pak je, když by někoho vyhodili jen proto, že se nespojí s ŘJ, nebo nenajdou nějakej readnes, či o čem se to tu psalo.
-
matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Ale jdi ty, neni duvod aby se nespojili pokud je to v poradku. A pokud se opravdu nespoji, vrati ti penizky a bez si jinam. A readiness je VYSLEDEK kontrolniho mechanismu primo v ecu, takze pokud samotna ecu rekne ze je neco spatne, tak nejspis bude neco spatne a nevidim duvod k udeleni emisni zpusobilosti. To by totiz ten bordel byl tady donekonecna. A merit se samozrejme bude
Teddy píše:Psal jsem to o x stran výš.
Až dojde na první soud, tak tu metodiku spláchnou do hajzlu. Nelze spojovat chyby zapsané v ŘJ s emisemi. Buď si je museji změřit, nebo se nesmí nijak domnívat a dovozovat.
Naprosto mimo realitu pak je, když by někoho vyhodili jen proto, že se nespojí s ŘJ, nebo nenajdou nějakej readnes, či o čem se to tu psalo.
tak určiťéééééééééé Teddy
proč by to jako nešlo spojovat? Jedeš na technickou kontrolu, aby ti zkontrolovali technický stav. Je zcela racionální, že nenechají projít auta, která hlásí chyby. To samý při nespojení s řídící jednotkou. Co je na tom mimo realitu? Přijedeš na STK a auto nelze napíchnout - to ti připadá v pohodě? Takové auto by mělo dostat známku na dva roky podle tebe?
Dnes jsem absolvoval STK+EM s mou 528i rv 97.
Technik na EM vytahl diagnostiku a zacal napichovat. Tak mu hlasim jak to? u tak staryho auta?
"Kazdy elektronicky rizeny auto musim zkontrolovat"
pak vystavil protokol z EM a diagnostiky a hura na STK.
mj. stk+em zavady 0
Technik na EM vytahl diagnostiku a zacal napichovat. Tak mu hlasim jak to? u tak staryho auta?
"Kazdy elektronicky rizeny auto musim zkontrolovat"
pak vystavil protokol z EM a diagnostiky a hura na STK.
mj. stk+em zavady 0
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt Rot
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt Rot
Ta metodika funguje v Německu už víc, jak 5 letTeddy píše:...tak tu metodiku spláchnou do hajzlu...
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Zkuste si pánové představit, že na stk v souladu s metodikou vyhodí nějaké auto. Jeho majitel si v akreditované zkušebně nechá změřit emise a ono se zjistí, že odpovídají homologaci. Půjde s tím k soudu. Jak to asi dopadne? Určitě prohraje, že? 
To že ECU zaznamenala chybu ještě neznamená, že jednak je chyba trvalá a jednak, že má vliv na emise, pánové. Případně se může sejít několik chyb, které v reálu soustavu vrátí do správných hodnot.
Navíc se readness podle místních diagnostiků generuje až po nějakých km. To že není vygenerován tedy nutně nemusí znamenat, že auto není v pořádku. Přesto že je auto v pořádku, je vyhozeno. Kdo uhradí zvýšené náklady a čas?
Jo to kdyby v homologační zprávě bylo napsáno, že vozidlo se závadou v ECU, nebo bez readness nesplňuje podmínky.... to by byla jiná. No ale to tam asi nebude že?
Hromady případů jsou i tady na fóru. Lidi si stěžují, že se jim diagnostika nechce spojit s autem. Co by jim asi řekli na technický?
Každý, kdo ví něco o měření a regulaci, musí znát rizika substitučních metod. Pro vysvětlení: mám dvě veličiny. Jedna se měří blbě a druhá snadno. Mezi veličinama za normálního stavu existuje jasný vztah. Budu tedy měřit tu snadno měřitelnou veličinu a tu blbě měřitelnou z toho pak dovodim. Třeba dopočítám. Samozřejmě si ale musím být vědom rizika, že existují výjimky, kdy ten vztah neplatí.
To že ECU zaznamenala chybu ještě neznamená, že jednak je chyba trvalá a jednak, že má vliv na emise, pánové. Případně se může sejít několik chyb, které v reálu soustavu vrátí do správných hodnot.
Navíc se readness podle místních diagnostiků generuje až po nějakých km. To že není vygenerován tedy nutně nemusí znamenat, že auto není v pořádku. Přesto že je auto v pořádku, je vyhozeno. Kdo uhradí zvýšené náklady a čas?
Jo to kdyby v homologační zprávě bylo napsáno, že vozidlo se závadou v ECU, nebo bez readness nesplňuje podmínky.... to by byla jiná. No ale to tam asi nebude že?
Hromady případů jsou i tady na fóru. Lidi si stěžují, že se jim diagnostika nechce spojit s autem. Co by jim asi řekli na technický?
Každý, kdo ví něco o měření a regulaci, musí znát rizika substitučních metod. Pro vysvětlení: mám dvě veličiny. Jedna se měří blbě a druhá snadno. Mezi veličinama za normálního stavu existuje jasný vztah. Budu tedy měřit tu snadno měřitelnou veličinu a tu blbě měřitelnou z toho pak dovodim. Třeba dopočítám. Samozřejmě si ale musím být vědom rizika, že existují výjimky, kdy ten vztah neplatí.
Metodika měření je daná vyhláškou, takže akreditovaná laboratoř bude muset postupovat opět pouze v souladu s touto vyhláškouTeddy píše:Zkuste si pánové představit, že na stk v souladu s metodikou vyhodí nějaké auto. Jeho majitel si v akreditované zkušebně nechá změřit emise a ono se zjistí, že odpovídají homologaci.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Ne neprohraje, protože nebude co prohrát.Teddy píše:Zkuste si pánové představit, že na stk v souladu s metodikou vyhodí nějaké auto. Jeho majitel si v akreditované zkušebně nechá změřit emise a ono se zjistí, že odpovídají homologaci. Půjde s tím k soudu. Jak to asi dopadne? Určitě prohraje, že?![]()
O co se jako bude soudit? Že mu auto neprošlo STK v nějaké dané stanici? Pokud se to tím vůbec bude soud zabývat tak se to zasekne na posudcích. Právník STK bude suše konstatovat, že dodrželi normy a auto prostě neprošlo. Žalující strana bude tvrdit, že mělo projít, protože prošlo jinde. To, že auto ale prošlo jinde neznamená pro původní stanici VŮCEC nic, mají to u prdele. A i kdyby se museli nějak obhajovat, jakože nemusí, stačí jim zaspekulovat ve stylu - mmmm, tak to možná pán měl špatnou naftu nebo něco jiného nesmyslného.
Seš mimo Teddy, tohle je přece zcela zřejmé.
A obecně, nechápu co ti na tom připadá divné - jedná se o TECHNICKOU kontrolu. Pokud ti na technické kontrole nejde napíchnout auto tak asi nebude technicky moc v pořádku, neni co řešit.
