Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
550i GT versus 535i GT ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 57
- Registrován: pát 11.01.2013 01:00
Zdravím chlapi,
Jelikož čekáme malou opičku, potrebuju druhé auto do rodiny.
Po neúspěšném lovu 7er koukám na 5 GT (mě se líbí)pro ženu a absolutně nevim do jaké motorizace jít. Určitě benzin na spotřebu vůbec nekoukám spíše mi jde oto, aby to nestalo jen v servisu. Absolutně neznám nikoho kdo GT vlastní.
Ještě jsem přemýšlel o X5 nebo Range Rover Sport od roku 2011.
Jaké mate prosím zkušenosti s těmito auty a jestli se tam vejdou všechny věci co ty prckové potrebujou? Kočárek apod?
Předem dekuju moc za odpovědi
Jelikož čekáme malou opičku, potrebuju druhé auto do rodiny.
Po neúspěšném lovu 7er koukám na 5 GT (mě se líbí)pro ženu a absolutně nevim do jaké motorizace jít. Určitě benzin na spotřebu vůbec nekoukám spíše mi jde oto, aby to nestalo jen v servisu. Absolutně neznám nikoho kdo GT vlastní.
Ještě jsem přemýšlel o X5 nebo Range Rover Sport od roku 2011.
Jaké mate prosím zkušenosti s těmito auty a jestli se tam vejdou všechny věci co ty prckové potrebujou? Kočárek apod?
Předem dekuju moc za odpovědi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 57
- Registrován: pát 11.01.2013 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 57
- Registrován: pát 11.01.2013 01:00
Audi ani není konkurence, možná Mercedes, ale Audi?
to GTčko není špatny, bud kup za levno a nech si větší rezervu na servis nebo kup něco do kila,
sem tam budeš měnit měch, sem tam stahovačku okna a sem tam převodovku, ale nic co by tě u konkurence netrapilo, např ve srovnani s Rklasse je GTčko podstatně spolehlivější, ale je to Fko, todle už není E65, těch závad je prostě víc, hlavně závady drivetrainu a u GTčka konkrétně navíc ještě stahovačky
to GTčko není špatny, bud kup za levno a nech si větší rezervu na servis nebo kup něco do kila,
sem tam budeš měnit měch, sem tam stahovačku okna a sem tam převodovku, ale nic co by tě u konkurence netrapilo, např ve srovnani s Rklasse je GTčko podstatně spolehlivější, ale je to Fko, todle už není E65, těch závad je prostě víc, hlavně závady drivetrainu a u GTčka konkrétně navíc ještě stahovačky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 57
- Registrován: pát 11.01.2013 01:00
Range je pěknej,relativně pohodlnej,vzadu nemá žádný místo na nohy. Co se týče servisu, tak je to poměrně nespolehlivý auto - převodovka,pohony náprav,elektrika,měchy atd. Díly dost drahý. A až zjistíš,že se kvůli každý pitomosti musí demontovat kastle z rámu, tak to nebudeš chtít a budeš radši každých 200-250tis.km servisovat převodovku na GTčku.
O Audi bych moc nepřemýšlel..
O Audi bych moc nepřemýšlel..
Mu rovnou řekněte at si koupí 760Li v plné palbě ( co nejvyšší ) a ještě uspoří 3kila které muže schovat na servis.
Za 800kil dnes BMW no nevim vše se dneska sere jak MB tak AUDI. U nás mají už faktury za 380tis jen na servisu jedna audi a6 2008 jedna je 2010 3litr má novej motor....a dvě A8 2014 které jsou ještě v pohodě protože mají jen 80tis najeto a jsou v záruce Ale taky základní servis stojí 30tis.
já bych koupil do 500k nějakou luxusní 760Li e66 to tě nejvíce potěší ...případně 750iL e66 bude hodně pohodlná a ušetříš ještě prachy.
Případně Alpinku za 8kil ale ta bude dokonalá.
Mrkni co stojí servis GTčka nebo Fka 7er či staršího modelu e65 - e66.
Trochu se ti protočí panenky až budeš dávat 80tis za servis .... pokud nevěříš zeptej se kohokoliv kdo dělá v servisu v renocaru nebo zde Jarax i Snejk ti poví své kolik stojí servis na novější auta.
Za 800kil dnes BMW no nevim vše se dneska sere jak MB tak AUDI. U nás mají už faktury za 380tis jen na servisu jedna audi a6 2008 jedna je 2010 3litr má novej motor....a dvě A8 2014 které jsou ještě v pohodě protože mají jen 80tis najeto a jsou v záruce Ale taky základní servis stojí 30tis.

já bych koupil do 500k nějakou luxusní 760Li e66 to tě nejvíce potěší ...případně 750iL e66 bude hodně pohodlná a ušetříš ještě prachy.
Případně Alpinku za 8kil ale ta bude dokonalá.
Mrkni co stojí servis GTčka nebo Fka 7er či staršího modelu e65 - e66.
Trochu se ti protočí panenky až budeš dávat 80tis za servis .... pokud nevěříš zeptej se kohokoliv kdo dělá v servisu v renocaru nebo zde Jarax i Snejk ti poví své kolik stojí servis na novější auta.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 57
- Registrován: pát 11.01.2013 01:00
Chvili jsem tu nebyl.. Dekuju za poznatky a zkušenosti.
od RR jsem upustil ptal jsem se snad vsude a každej nadává že se to moc sere. Od elektriky po mechy apodobně a ceny servisu jsou hodně vysoký.
Docela začínám bejt nervózní jelikož co se dneska nabízí za "tOp ultra všechno full" bych blil . chtějí za všechno moc peněz kdyz už to má "alespoň trochu" výbavu.
Z toho GT mam hodně smíšený pocity a každej nad tim lomí rukama jako by to bylo začarovaný auto. Nikdo nic moc neřekne
No nevim jak by žena jezdila s 760i potrebuju tam dat kočár a podobný příslušenství
s tim že řídí jak želva
Prece nekoupim nakonec kombik ty Fkový X5 stoji taky za vyližprd*l....
od RR jsem upustil ptal jsem se snad vsude a každej nadává že se to moc sere. Od elektriky po mechy apodobně a ceny servisu jsou hodně vysoký.
Docela začínám bejt nervózní jelikož co se dneska nabízí za "tOp ultra všechno full" bych blil . chtějí za všechno moc peněz kdyz už to má "alespoň trochu" výbavu.
Z toho GT mam hodně smíšený pocity a každej nad tim lomí rukama jako by to bylo začarovaný auto. Nikdo nic moc neřekne

No nevim jak by žena jezdila s 760i potrebuju tam dat kočár a podobný příslušenství


Prece nekoupim nakonec kombik ty Fkový X5 stoji taky za vyližprd*l....
jestli chceš auto pro ženu kolem 600k tak určitě to GTčko 535i
jak jsem psal, u GTčka se serou stahovačky oken, měchy, motor je celkem ok pokud nekoupíš nějakou vylítanou past, ten osmikvalt má životnost cca 200tkm,
u Range Roveru, X5ky a Rka sou náklady uplně jinde, zaprvé s X5 nejde jezdit za 8-9 jak s GTčkem, tam počítej spíše tak 13-15l, u RR je to 15-20 litru, a prostě na spotřebě u SUVček projedeš gatě proti GTčku, navíc gumy, brzdy atd stojí na GTčko mín,
GTčko prostě není vůbec špatny auto, jen to není ani sedmička ani spolehlivá E90, E65 ktery sou prostě držáky, to už je nová doba. já vidím co u mě zákaznici narvou např do servisu F01 proti E65, to sou velky masakry.
jak jsem psal, u GTčka se serou stahovačky oken, měchy, motor je celkem ok pokud nekoupíš nějakou vylítanou past, ten osmikvalt má životnost cca 200tkm,
u Range Roveru, X5ky a Rka sou náklady uplně jinde, zaprvé s X5 nejde jezdit za 8-9 jak s GTčkem, tam počítej spíše tak 13-15l, u RR je to 15-20 litru, a prostě na spotřebě u SUVček projedeš gatě proti GTčku, navíc gumy, brzdy atd stojí na GTčko mín,
GTčko prostě není vůbec špatny auto, jen to není ani sedmička ani spolehlivá E90, E65 ktery sou prostě držáky, to už je nová doba. já vidím co u mě zákaznici narvou např do servisu F01 proti E65, to sou velky masakry.