to se omlouvam,
budu dbát Vašich rad a za dva týdny zkusim zase diag.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 nebrzdí, netáhne, svítí motor -Vyřešeno
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
To Misanek:
Já se ve svých příspěvcích snažím vysvětlit hloubku problému a vyextrahovat možné příčiny nesprávné činnosti, pokud je z čeho čerpat. A když k tomu přidám nějaké schéma, obrázek nebo citaci z WDS, vzniká z toho román, jehož zpracování nějakou dobu zabere. Že si moje příspěvky čte hodně lidí vím. Jeden kolega na Slovensku si to ukládá do nějakého textového souboru jako almanach - mám skoro strach, až si někdo přečte, co jsem za 10 let vypublikoval. Osobní přínos ten příspěvek pro mne měl v tom, že z těch diagnostických protokolů jsem jasně vydedukoval chybu toho brzdového spínače a majitel to následně potvrdil.
To soukupadam:
Jáký je současný stav? Už to brzdí normálně a posilovač posiluje? Nebo stále brzdí špatně a motor netáhne?
Porucha toho spínače brzdového světla způsobila nejednoznačnost v elektronice motoru, protože nevěděla, jestli chceš jet nebo brzdit. Po sešlápnutí pedálu tato nejednoznačnost zmizela (auto se rozjelo) a brzdilo až při pořádným sešlápnutí brzdy (takže neposiluje?). Takže podtlak (vakuum) ze sacího potrubí, který se používá pro posilovač vzduchu někde saje falešný vzduch a ten únik se uzavře až při stlačení brzdového pedálu - rozumím tomu dobře?

Já se ve svých příspěvcích snažím vysvětlit hloubku problému a vyextrahovat možné příčiny nesprávné činnosti, pokud je z čeho čerpat. A když k tomu přidám nějaké schéma, obrázek nebo citaci z WDS, vzniká z toho román, jehož zpracování nějakou dobu zabere. Že si moje příspěvky čte hodně lidí vím. Jeden kolega na Slovensku si to ukládá do nějakého textového souboru jako almanach - mám skoro strach, až si někdo přečte, co jsem za 10 let vypublikoval. Osobní přínos ten příspěvek pro mne měl v tom, že z těch diagnostických protokolů jsem jasně vydedukoval chybu toho brzdového spínače a majitel to následně potvrdil.
To soukupadam:
Jáký je současný stav? Už to brzdí normálně a posilovač posiluje? Nebo stále brzdí špatně a motor netáhne?
Porucha toho spínače brzdového světla způsobila nejednoznačnost v elektronice motoru, protože nevěděla, jestli chceš jet nebo brzdit. Po sešlápnutí pedálu tato nejednoznačnost zmizela (auto se rozjelo) a brzdilo až při pořádným sešlápnutí brzdy (takže neposiluje?). Takže podtlak (vakuum) ze sacího potrubí, který se používá pro posilovač vzduchu někde saje falešný vzduch a ten únik se uzavře až při stlačení brzdového pedálu - rozumím tomu dobře?

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2213
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
OK, beru na vědomí, i když nemám rád závady, která se samy odstraňují. Z důvodů v příspěvcích výše uvedených se odhlašuji ze sledování tohoto tématu, v případě problémů se ozvi přes SZ. Pokud je tímto vlákno ukončeno, bylo by dobré do předmětu tohoto příspěvku uvést "- VYŘEŠENO". To může udělat jen jeho autor "soukupadam".soukupadam píše:Teď to funguje všechno normálně, auto jede i brzdí, žádný kontrolky nesvítí. Samo od sebe
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2213
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec