Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 530d nebo jiné? Pomoc s výběrem po špatných zkušenostech

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
hadice
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: úte 25.12.2007 01:00

#41 Příspěvek od hadice »

...530D manuál.....
...starý auto...
1.automat začne "cosi" dělat...blbě řadí studenej např...nebo "kopne"..semtam se zničeho nic rozvítí "převodovka nemá program"..i když jede normálně...
..filtr s olejem výměna....cca 4-5..tis...kč..
..když začnou neduhy...větší prokluz vydrbanýho měniče (mimochodem právě na skříních GM..je ménič to co odejde prvně..a je to ten poddymenzovaný článek celýho traktu).tak jediná první a kloudná cesta k opravě je nespočet diagnostickejch pokusů a obráždění servisků a spousty známejch...
..nehledě na to že ta převodovka taky někdy kamufluje a maskuje neduhy motoru...pak jsou závady hůř zjistitelné kde je porucha ..kde je příčina...buď motor blbě táhne...nebo cuká...a.nebo měnič...či halmara?.....to je jenom příklad....
..doma sám nic bez diagu nezjistíš a ani diag ti nic chytrýho neřekne když nevíš jaký hodnoty kdy kde co a jak....
..2..manuál....táhnoucí/netáhnoucí motor poznáš.díky manuálu dobře...
...spojku klouzací pozná.i blbec bez diagu....
..nebo ložisko spojkový rachtací taky...
..přinejhoršim setrvák teda dvouhmotovej...taky se dá poznat že se to chvěje....
..s.ložiskem hlučným..a setrvákem se.dá jezdit... (u aut je i ruční brzda....taky mimochodem aby se používala oproti nechávání stojíciího auta na kvaltu a tím pádem zašponovanej dvohmotovej setrvák)
...olej si vyměníš doma sám....
..hardy spojku nepočítám
....

...kup to v čechách....vyhlídni si auto a jeď....vem někoho s diag...a nech si vyjet.jen registr závad...motor..atd..celý auto....a hned uvidíš co kde a jak....
..takhle.jsem.v září vobhlížel jednu x5 ..po domluvě jsem si ji napíchl... (mimochodem to dneska.snad umožní každej...vrámci slušnýho obchodu) a byla čistá komplet...tak jsem mu řekl.že ji napojim ještě až se vrátíme z projížďky (někdo před prodejem v bazaru vymazal komplet.registry chyb a po projetí to doskákalo zpět)....tak jsem mu to všechno vokázal..co a jak.....žhavení...čidlo vačky....špatnej tlak v sání.....klima nízkej tlak...webasto čerpadlo vody a paliva....něco se signálem abs......tak jsem mu poděkoval..pochválil že to má.hezkou barvu a 11let starý gumy....a.jel o dům dál.....diag sebou je základ...a nebo v místě někoho zmermomocnit ať to napíchne....
...zadalší...u nás máš aspoň trochu šanci vyjednat něco jako reklamaci....za hranicema?...když turkovi zavolás do berlína za tejden že ti vodešel robot...nebo CR čerpadlo tak uslyšís jen položenej telefon... a zase takovej cenovej rozdíl u nás a v cizině takovej nejni aby se.to vyplatilo.....akorát že je tam výběr...je tam holt víc aut...a když se teda zadaří a narazíš na sokrom handlerra...tak je to dobrý......projet auto tam a napichovat na diagy...no.nevim....tady se aspoň česky.domluvíš....
..taď sou na Sautu pěkný 530d..je tam takkvá modrá....v Mpaketu....ta docela.voní....
Jergus
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 17.11.2011 01:00

#42 Příspěvek od Jergus »

Ta http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
má nějak málo najeto na měněný turbo... :-) Že by chybka tachometru?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#43 Příspěvek od Filozof »

Já furt nechápu jednu věc ...hledáte auta všude možně ale je tady pár stovek lidí v BMWKLUBU a 7er.cz foru...případně e46 klubu atd. A tam jsou fandové a prodávají auto co má historii několika let a většinou se ti fandové starají.
A pak na bazaru prodávají ...to si myslím je ta nejlepší cesta ...hledat v bazarech na klubech od lidí co mají svoji historii u vozu. Případně jsou tam tak dlouho že si nedovolí pošpinit své jméno ikdyž vyjimky se najdou.

Takže lidi hledají po celé čr ale přímo pod nosem jim utíkají pěkné kousky jen se nebát někdy připlatit za stav auta.

Pak další možnost je německo - holandsko atd.... kde je velký výběr vybavených aut.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#44 Příspěvek od horan »

Jergus: proc myslis? Pokud je uzivatel dement, tak dokaze turbo zkurvit behem par mesicu.
Filozof: zrovna e46.klub bych sem netahal. To auto uz spadlo do kategorie "golf III" , a ani klub neni zaruka kvality. Navic tam snad uz neni nikdo normalni. Slavnej jerremi a jeho onanovaci to tam poslali do kopru.
Zrovna pred 14dny jsem shanel e46 pro svagra a ten buznaklub jsem z hledani vyradil.
Jergus
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 17.11.2011 01:00

#45 Příspěvek od Jergus »

horan: To měl bejt spíš takovej vtípek, aby se kupující zamyslel, proč má to auto na tacháči těsně pod 200 000 km, když jiný maj najeto 350 (já vím, po starým pánovi, v zimě nejetý atd.), a proč má v těhle km měněný turbo, když normálně vydrží přes 400 000 km (já vím, špatnej kus, majitel na to nedbal atd...). Ale říkám vtípek, může to být pravda, v tom případě se omlouvám a majiteli tu smůlu s autem nezávidím... :-)
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#46 Příspěvek od horan »

Nenapsal jsem to uplne jasne. Myslel jsem, ze zrovna turbo neni dil, podle kteryho se da urcit najezd auta. :wink:
Jergus
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 17.11.2011 01:00

#47 Příspěvek od Jergus »

Jasný. :-) Mě to nedalo, hodně chodím po různejch bazarech a nevěřil bys, co aut má najeto mezi 192 a 196 tis. To je snad nějaká norma... :-). Sorry za off topic...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#48 Příspěvek od Filozof »

by nevěřilo lidí kolik aut má 500+ ale i 600+ najeto a jezdí to tady jakože má jen 180-250tis km. :lol:
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#49 Příspěvek od Misanek »

Cert píše:Misanek: Dobře, ale vem si, že se ti z ničeho nic vysype startér (jako se to stalo mně na e34)
ok, nezbývá než souhlasit s výhodou manuálu, při takovéto krizi. Ale jak jsem již naznačil- nemám 120tku, takže praktiky z jejích dob neprovozuji. Když to lehne, sednu na vlak pro druhé auto a pak to nechám odtáhnout

Hele, mrzkou produkci odpadního tepla si hned neodvozuj ze standartní instalace webasta v každé 530D.
to nesoudím dle webasta z výroby :lol: , ale z informace, kterou jsem nasál zde na foru, že motor má vysokou účinnost

Nicméně fakt je ten, že už třeba i ze začátku léta bych asi stokrát radši už jenom kvůli té teplotě někde v buchlovských horách radši tahal 2tunový vlek s manuálem než s automatem.
zas to tvoje tahání...ok, znova souhlasím, že 530d s GM skříní, která má dost práce se samotným krouťákem a je ráda, že je ráda není na to vhodná. Taky bych to nechtěl na tahání. Na to si koupím RR. Ale já s tím nic netahám, tak proto mám automat.
Když na tohle nemáš argumenty, tak na to klidně radši nereaguj a je to :P

BTw, já teda radši pratiky z dob škody 120 budu provozovat, než se například od ukrajinsko-slovenských hranic trmácet vlakem. Ale chápu že člověk, jenž jezdí nejdál do Brna, má priority trochu jinak :wink:
Uživatelský avatar
cicibmw
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 30.01.2012 01:00

#50 Příspěvek od cicibmw »

Jak je to u 530d 142kw s rozvodoma? Řetěz se měni, natahuje, nebo něco?
Odpovědět