Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
problém s topením (IHKA) E39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Ono tu klimu navrhoval nějaký zhulenec, mně někdy přijde. Motor studený a rve to vzduch naplno, na AUT všude. Místo aby to foukalo jen na přední okno a to piánko, kdy je už znát vlažný vzduch, ten vichr to ochladí. Nuceně si to umím pustit naplno sám. Vůbec to někdy dělá vyložený píčoviny. (ventilátorek OK, diag bez závad).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
Nemyslim si ze by ta jednotka byla spatne navrzena. Mel jsem nekolik e38/e39 a pokazde to topilo/chladilo podle meho nastaveni. Pokazde mam na AUTO, nastaveno 22. Jen co ladim je kolecko cervena/modra uprostred vydechu. To stejny plati, pokud je topeni vzadu. Cervena/modra funguje.
V tom pripade tam mas neco spatne, bud ventily topeni nebo pomocne vodni cerpadlo, nebo nejakou klapku proudeni vzduchu. Co bych zkusil tak pres poradnou diagnostiku, provedl init tech klapek. Nektere e39 meli jeste solarni sensor, kterej, kdyz sviti slunko tak preferuje foukani klimy na predni sklo.
Horsi je to pokud mas manualni sporak IHKR, kde si otacky ventilatoru ladis rucne. Ale jinak to taky funguje dobre, natocis ze chces 22 mas cca 22. Jedina nevyhoda je ta, ze teplotni cidlo je v prostoru ridicovych nohou a proudeni vzduchu na cidlo je z podtlaku motoru.
V tom pripade tam mas neco spatne, bud ventily topeni nebo pomocne vodni cerpadlo, nebo nejakou klapku proudeni vzduchu. Co bych zkusil tak pres poradnou diagnostiku, provedl init tech klapek. Nektere e39 meli jeste solarni sensor, kterej, kdyz sviti slunko tak preferuje foukani klimy na predni sklo.
Horsi je to pokud mas manualni sporak IHKR, kde si otacky ventilatoru ladis rucne. Ale jinak to taky funguje dobre, natocis ze chces 22 mas cca 22. Jedina nevyhoda je ta, ze teplotni cidlo je v prostoru ridicovych nohou a proudeni vzduchu na cidlo je z podtlaku motoru.