Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Od noveho roku povinnost DPF
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Vy jste mne nepochopili-)))) Ja stále souhlasim s tim, ze je třeba vynutit nejake rozumne dodrzovani, rozumej tomu tak aby si každý nedelal uplne co chce a aby se odstavily totalni emisni vraky, naprosto presne to popisuje Libor Fleischhans. Ja s tim panem souhlasim. A myslel jsem si v blahove nadeji ze ten cely humbuk je proto, aby se ty vraky budto opravily, nebo odstavily. Jinými slovy ze dojezdi vykuchane dpf filtry.
Nyní to vidim tak, ze cely ten kolotoc je bic na ty, kteří jsou nejpoctivejsi a nebudou chtit nechat zasahovat do sve jednotky. Ti neprojdou a budou opravovat. Nebude je to stat samozrejme tolik, budou to mnohem mensi castky.
Ale uvidíme jake to bude. Porad všichni předjímáme i když jsem cetl nynejsi metodiku mereni, porad se da zmenit a porad se to da vynutit aby kuchance neprosly. Ten kdo bude upravovat sw aby byl nezavadny na readiness ten ziska vysokou popularitu a staci tam podstrcit jedno nastrazene auto a cela "zivnost" muze skoncit ve velkych problemech. Muzou se na to zamerit pojistovny které samozrejme mají paky na to aby si to overily, stále je zasah do emisního systemu provozovanim nehomologovaného vozidla.
S tou prodejnou znamek jsem nebyl uplne presny, byla to prodejna, podle nynejsi metodiky neprojde auto přes readiness, novejsi auto které je ma k dispozici. I když i tam jsou takove male skulinky jako je nahradni mereni a třeba zaslepeny egr i přes nevygenerovany readiness by nahradni metodou projit asi prosel,protoze se ma kontrolovat změna napeti na lambdách.
Uvidíme, není vsem dnum konec -))))
Nyní to vidim tak, ze cely ten kolotoc je bic na ty, kteří jsou nejpoctivejsi a nebudou chtit nechat zasahovat do sve jednotky. Ti neprojdou a budou opravovat. Nebude je to stat samozrejme tolik, budou to mnohem mensi castky.
Ale uvidíme jake to bude. Porad všichni předjímáme i když jsem cetl nynejsi metodiku mereni, porad se da zmenit a porad se to da vynutit aby kuchance neprosly. Ten kdo bude upravovat sw aby byl nezavadny na readiness ten ziska vysokou popularitu a staci tam podstrcit jedno nastrazene auto a cela "zivnost" muze skoncit ve velkych problemech. Muzou se na to zamerit pojistovny které samozrejme mají paky na to aby si to overily, stále je zasah do emisního systemu provozovanim nehomologovaného vozidla.
S tou prodejnou znamek jsem nebyl uplne presny, byla to prodejna, podle nynejsi metodiky neprojde auto přes readiness, novejsi auto které je ma k dispozici. I když i tam jsou takove male skulinky jako je nahradni mereni a třeba zaslepeny egr i přes nevygenerovany readiness by nahradni metodou projit asi prosel,protoze se ma kontrolovat změna napeti na lambdách.
Uvidíme, není vsem dnum konec -))))
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Neprekrucuj, ja jsem psal vždy o tom pokud se dobře pamatuju ze cena za nove pristoje není zadny problém pro stanice mereni emisi, protože stanice se s nemá vybavi a prenesou to do ceny mereni. Nikde jsem nepsal ze je spravne ze to zaplati zakaznik, ale maximalne ze je logicke ze se naklady prenesou na ty, kteří službu budou využívat.
A ME není k hovnu, jen ta metodika mereni je nedokonala. Coz mozna chapes, mozna taky ne, ale je v tom maly diametralni rozdil...
A ME není k hovnu, jen ta metodika mereni je nedokonala. Coz mozna chapes, mozna taky ne, ale je v tom maly diametralni rozdil...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Hele, je to stejně jedno... píšeš to tady i ty a řekl to i ten chlapík - expert, celá "novelizace" systému ME nemá žádný přínos, jen se nabalí administrativní činnost ale efekt, tedy kladivo na rozpadající se šunky, nikde.matiz píše:
V podstate je mozne ME opravdu chapat jako skrytou dan z automobilu, jelikož je uplne a zcela k hovnu.
K samotnému slovu služba... když mi někdo s něčím pomůže prokáže mi službu, nebo když si já něco nedovedu zabezpečit sám a chci to, pak si zaplatím službu, která to provede za mě - pro mě (protože to chci/potřebuji).
Jako službu rozhodně neberu STK a ME - to je okrádačka a vynucená povinnost, která je bohužel uzákoněna. Já to ani nechci ani nepotřebuji, (činnost nemá žádnou přidanou hodnotu) je to jen důsledek nařízení, tak tam jednou za dva roky zajedu... toť vše, žádnou službu mi tím nikdo neprokazuje a mou snahou je zaplatit minimální taxu. Když budou potřebovat mašinku za milion, klidně ať si ji pořídí ale proč to mám dotovat já!!! Já, který o to nestojím!!!
Ať dotuje ten kdo to nařídil... tedy STÁT!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Ja se uz nedivim nicemu, před chvili mne volal kolega co projel ten novy systém. Emise v pohode ( opravdu v pohode, plne funkcni auto ) ale je dobře ze jsem se nesazel, protože bych projel i trenky. Veril jsem ze ho z stk vyrazi protože mu sviti airbag, mala lec podstatna zavada. Dodnes jsem mel za to, ze takove auto NEMUZE bez uplatku projit. OMYL. Muze a naprosto v pohode.
Toto je obrazek jake s odpustenim lopaty tam jsou zamestnane. Protože je to snad jedinna kontrolka s naprosto jasnym symbolem který je stejny napric vsema automobilkama a ten trotl nevi co to je. Bylo mu divne sice ze tam něco sviti, ale řekl mu ze po lince jezdil bez pasu, ze to zhasne az se pripouta... Pasy mají samozrejme zcela jiny symbol.
Toto je obrazek jake s odpustenim lopaty tam jsou zamestnane. Protože je to snad jedinna kontrolka s naprosto jasnym symbolem který je stejny napric vsema automobilkama a ten trotl nevi co to je. Bylo mu divne sice ze tam něco sviti, ale řekl mu ze po lince jezdil bez pasu, ze to zhasne az se pripouta... Pasy mají samozrejme zcela jiny symbol.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Pouze vizitka nekompetentnosti temer všude kam se podivas. Jen ti preju aby tvůj doktor nebo doktor tvých blizkych nebyl ze stejne smýšlejících a pristupujicich lidi. Protože vlastne to je jen práce, po mne potopa. A když nezdechnu ja, tak se vlastne vůbec nic nedeje. Bohuzel, nebo spis bohudik, ja takhle nepremyslim...
Dorazit mne tim nedorazis, ja nechci zmenit svet. Ale sere mne az budu muset platit zase za ty co mají v pici nejake dodrzovani, protože verim zase tomu ze pokud to nepujde vymýtit, rozumej tomu pokud ty vraky nepujde dostat z provozu, je kurwa jednoduche uzákonit spotrebni dan na sanaci za tyto "nezbedníky"... A ukaz mi politika který by pro to nezvedl ruku.
Dorazit mne tim nedorazis, ja nechci zmenit svet. Ale sere mne az budu muset platit zase za ty co mají v pici nejake dodrzovani, protože verim zase tomu ze pokud to nepujde vymýtit, rozumej tomu pokud ty vraky nepujde dostat z provozu, je kurwa jednoduche uzákonit spotrebni dan na sanaci za tyto "nezbedníky"... A ukaz mi politika který by pro to nezvedl ruku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Takže se opět dostáváme k tomu že STK (jak ji známe dnes) je naprosto zbytečná instituce.
Pro mě je relevantní:
Pane vám nesvítí levé brzdové světlo, nefunguje ruční brzda, urzel Vám pravý podběh, a jen za tu chvilku co tu stojíte je pod vaším autem olejová louže - BOHUŽEL - NEPROŠEL JSTE
A NE
Nemůžeme tu načíst jakýsí readiness kód, nebo nejde navázat spojení s řj pro identifikaci auta - takže jste NEPROŠEL - To je totálně a naprosto zcestný a do jakékoli kontroly faktického stavu auta to má na míle daleko!!!
Pro mě je relevantní:
Pane vám nesvítí levé brzdové světlo, nefunguje ruční brzda, urzel Vám pravý podběh, a jen za tu chvilku co tu stojíte je pod vaším autem olejová louže - BOHUŽEL - NEPROŠEL JSTE
A NE
Nemůžeme tu načíst jakýsí readiness kód, nebo nejde navázat spojení s řj pro identifikaci auta - takže jste NEPROŠEL - To je totálně a naprosto zcestný a do jakékoli kontroly faktického stavu auta to má na míle daleko!!!
problem je ze ja temto eko nesmyslum neverim.
Neverim ze to ma vliv na ekozatez pokud nejedu v klimatizovane homologacni mistnosti na valcich a ustalenou rychlosti.
Neverim ze velke saze neskodi a telo se jich zbavi...
Neverim ze kdyz tomu nalozim ze to k necemu je...
A taky myslim na budoucnost svych prozatim dvou deti...ale tohle ekosilenstvi podle me nema zadny efekt.
je to jen system ktery se zivi z ruznych nesmyslnych grantu...
Neverim ze to ma vliv na ekozatez pokud nejedu v klimatizovane homologacni mistnosti na valcich a ustalenou rychlosti.
Neverim ze velke saze neskodi a telo se jich zbavi...
Neverim ze kdyz tomu nalozim ze to k necemu je...
A taky myslim na budoucnost svych prozatim dvou deti...ale tohle ekosilenstvi podle me nema zadny efekt.
je to jen system ktery se zivi z ruznych nesmyslnych grantu...
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Tak záleží pánové kam jedete na STK.
Jsou STK kam přijede známej Franty a řekne nazdar ty stará vojno jak to jde ? A on hele super ale koukej něco ti svítí na budících a tady ručka blbne ti to na jednom kole ...no a dole máš olej na motoru a docela to kape ...tak to oprav ale ze staré známosti tady máš nálepku ...vždyt to svití a houká ...a brzdí ..no tak není problém.
Tak to vidím u některých kamarádů na STK většinou ti co jezdí s dosti auty a protahují tam desítky aut ročně...
Nebo dojedete na STK a řeknou vám. Pane ale vy máte prošlou lékarničku a tady je trochu mastnej motor ... tak do příště dopořádku bohužel jste neprošel.
Takže i takovéto STK fungují ..je to jen buzerace ... pokud mám kravinu co jde lehce opravit a zásadní věci jako je karoserie a brzdy a světla a základní funkce auto nesmrdí ani nekouří nemělo by to přeci ničemu vadit.
Pokud mám auto co smrdí jak 4kamiony pod plynem a černou prdel od sazí ....takové by opravdu projít nemělo ...ale bohužel 10procent aut furt po ČR jezdí a kouří jak lokomotiva.
Takže STK ano ale řešit opravdové problémy a ne řešit kraviny.
Do protokolu stačí zapsat byl uvědoměn a chybu odstraní do 14dní ...pokud to bude blbost... a normálně STK dostane. Tak by to mělo vypadat.
Jsou STK kam přijede známej Franty a řekne nazdar ty stará vojno jak to jde ? A on hele super ale koukej něco ti svítí na budících a tady ručka blbne ti to na jednom kole ...no a dole máš olej na motoru a docela to kape ...tak to oprav ale ze staré známosti tady máš nálepku ...vždyt to svití a houká ...a brzdí ..no tak není problém.
Tak to vidím u některých kamarádů na STK většinou ti co jezdí s dosti auty a protahují tam desítky aut ročně...
Nebo dojedete na STK a řeknou vám. Pane ale vy máte prošlou lékarničku a tady je trochu mastnej motor ... tak do příště dopořádku bohužel jste neprošel.
Takže i takovéto STK fungují ..je to jen buzerace ... pokud mám kravinu co jde lehce opravit a zásadní věci jako je karoserie a brzdy a světla a základní funkce auto nesmrdí ani nekouří nemělo by to přeci ničemu vadit.
Pokud mám auto co smrdí jak 4kamiony pod plynem a černou prdel od sazí ....takové by opravdu projít nemělo ...ale bohužel 10procent aut furt po ČR jezdí a kouří jak lokomotiva.
Takže STK ano ale řešit opravdové problémy a ne řešit kraviny.
Do protokolu stačí zapsat byl uvědoměn a chybu odstraní do 14dní ...pokud to bude blbost... a normálně STK dostane. Tak by to mělo vypadat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
MDČR je tvořeno úředníčky, kteří mají (možná) vystudovanou nějakou ekonomku ale ani neví jak vypadá ozubený kolo a pojem předlohový hřídel přiřazují nějakému elementu pro Enterprise ze Startreku... Od takových se řešení technických problémů čekat nedá... nebo vlastně dá ale pak to dopadá tak, jak to všichni vidíme dnes...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
To Filozof:
Přesně. Já jsem z těch co když na autě něco drnčí, vibruje, hned opravuju. Nesnesl bych mít pod autem loužičku, nebo černou prdel od sazí. To že mám mozek v hlavě a nevěřím kdejakýmu blábolu a když už někdo něco zaručenýho plkne, tak si to ověřím, je věc jiná...
Co se týče opravdového stavu auta jsem neskutečný puňťa, až mě to někdy samotnýho sere.
Přesně. Já jsem z těch co když na autě něco drnčí, vibruje, hned opravuju. Nesnesl bych mít pod autem loužičku, nebo černou prdel od sazí. To že mám mozek v hlavě a nevěřím kdejakýmu blábolu a když už někdo něco zaručenýho plkne, tak si to ověřím, je věc jiná...
Co se týče opravdového stavu auta jsem neskutečný puňťa, až mě to někdy samotnýho sere.
Já bych stk úplně zrušil. Jak je vidět, tak je to jen zbytečná instituce. Evidentně to nedokáže zajistit řádnej stav aut.
Podle mě by bylo vhodnější koupit pár kamionů, jako má německej tuším adac. Pak jen dělat náhodné kontroly na silnici. Sice bych taky remcal kvůli zdržení, ale při správné výši pokut by si lidi sakra hodně hleděli stavu auta.
Podle mě by bylo vhodnější koupit pár kamionů, jako má německej tuším adac. Pak jen dělat náhodné kontroly na silnici. Sice bych taky remcal kvůli zdržení, ale při správné výši pokut by si lidi sakra hodně hleděli stavu auta.

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3940
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Takže chlopi, zprávy z první ruky:
STK a ME v Rožnově p. R. - neska tam kolega byl s VW Caddy 2.0TDI MY2012 (blbec tam šel 6 týdnů před vypršením technické, hned sem ho za to pořádně zyebal):
ME trvá skoro půlhodinu, napíchnou to OBD a testujou ve všemožných řežimech, mj. také i opravdu načítají tu readiness tabulku.
Takže asitak. ME za 750, no nekup to.
Btw, kolega dostal vysvědčení "schopen, odveden" (caddík je bez jakýchkoli úprav, má roční nájezd cca 40tis km a semtam jezdí i velmi dlouhé štreky po dálnicích - ref DPF)
STK a ME v Rožnově p. R. - neska tam kolega byl s VW Caddy 2.0TDI MY2012 (blbec tam šel 6 týdnů před vypršením technické, hned sem ho za to pořádně zyebal):
ME trvá skoro půlhodinu, napíchnou to OBD a testujou ve všemožných řežimech, mj. také i opravdu načítají tu readiness tabulku.
Takže asitak. ME za 750, no nekup to.
Btw, kolega dostal vysvědčení "schopen, odveden" (caddík je bez jakýchkoli úprav, má roční nájezd cca 40tis km a semtam jezdí i velmi dlouhé štreky po dálnicích - ref DPF)