Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Pomoc! E60 třepání volantu
Potřebuji radu, mám E60 r.v. 2009 530d xDrive 173kw automat. Při brzdění od 120 km/h do 90 km/h se mi klepal volant, tak sem vyměnil kotouče i destičky a spolu snimi i komplet příčné táhla řízení. Kotouče sem zajížděl poctivě a přesto zase volant klepe a teď i při zrychlování zase od +- 90km/h do 120 až 130km/h. Kola jsou vyvážený v pořádku i gumy nový, auto bylo na stk vyzkoušet tlumiče atd a vše v pořádku. Geometrie dělaná spolu s brzdama a táhlama. Už jsem z toho dost špatnej, čím jiným by to mohlo ještě být? Díky za pomoc.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 190
- Registrován: pon 18.03.2013 01:00
Ty silace prednich ramen. Presne jak popisujes. Trepani pri brzdeni jak kbyby byli zvlneny kotouce a vybrace od 90 do 130 do volantu. Taky jsem to mel na e39. Od pohledu poskozene nebyly ale je to jen guma a ta starne. Kardan ten spis trepe do podlahy. Ale muzes zkontrolovat i jeho lozisko jestli neni urvany z ty gumy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
Tak si zkus vybrat dobreho servisaka kteremu budes verit a nechej to na nem - snake, pupici.... Dotazy na foru konkretni pricinu opravdu nenajdes, to na dalku nejde - vzdycky dostanes jen napady co by to jeste mohlo byt a porad budes ve stejne situaci. Servisak to musi videt a slyset aby mohl byt presnejsi.
No konecne - nejsi v tom sam, mam to samy auto jen slabsi motorizaci 145kW a postupoval jsem uplne stejne - novy komplet brzdy ATE, chvili byl klid, ale spis tak placebo pocit.
Jezdim sice ostre, ale zas vim jak se brzdi.
Na podvozku jsem menil jen silentbloky prednich ramen a to cca rok před vymenou kotoucu a tak nevim jestli jsou znovu v tahu (daval jsem myslim MOOG nebo něco takového lepšího).
A uz jsem si rikal ze taky navstivim nejaky specialisty...
Tak kdo z nas to první vyresi, da vedet, OK ?
Jezdim sice ostre, ale zas vim jak se brzdi.
Na podvozku jsem menil jen silentbloky prednich ramen a to cca rok před vymenou kotoucu a tak nevim jestli jsou znovu v tahu (daval jsem myslim MOOG nebo něco takového lepšího).
A uz jsem si rikal ze taky navstivim nejaky specialisty...
Tak kdo z nas to první vyresi, da vedet, OK ?

moog jsou bohužel v BMW taky sragora. Navíc když se blbě namontujou, tak umí odejít už za pár tis. km.
Podle mě bys měl změřit házivost kotoučů a vůli v ložiskách. Pak určitě jít po siláčích čepech, kostech, až nakonec tlumiče. To čím to je u tebe se pozná blbě. Nejlepší je udělat komplet generálku přední nápravy. Vyjde to pomalu na stejno a budeš mít klid na dalších 100 tis.
Stejně to všechno odchází cca najednou.
Podle mě bys měl změřit házivost kotoučů a vůli v ložiskách. Pak určitě jít po siláčích čepech, kostech, až nakonec tlumiče. To čím to je u tebe se pozná blbě. Nejlepší je udělat komplet generálku přední nápravy. Vyjde to pomalu na stejno a budeš mít klid na dalších 100 tis.
Stejně to všechno odchází cca najednou.
Jeste by to prej mohlo byt Ridici pakou, zaveseni kol...
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... u9rRkftHVR
Na kolik ta predni naprava komplet tak vyjde? Nechce se mi to delat kdyz ma auto necelych 140 000km?
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... u9rRkftHVR
Na kolik ta predni naprava komplet tak vyjde? Nechce se mi to delat kdyz ma auto necelych 140 000km?
To je dobrý, jak lidi opakují pořád ty samý chyby.
Taky jsem uvažoval stejně jako ty. Nakonec jsem tu GO udělal, i když postupně a mnohem dráž. Rozdíl byl v tom, že jsem pod tim ležel pořád dokola, z jízdy jsem neměl radost a několikrát jsem dělal geometrii zbytečně.
Udělal jsem nejdřív jen ramena, který klepaly. Nikdo to neslyšel, ale já jo. Pak to asi 5 tis. km bylo super. Jenomže pak se ozvaly další, tak jsem je taky udělal. Pak se ozvaly axiální táhla, tak jsem to už dodělal komplet i se zadkem.
Neskutečná paráda!! Nelituju ani jedný jediný koruny. Auto sedí jak přibitý, žádný pazvuky, přestaly kopat kotouče.....
Dneska bych ale dával jen originální díly. Reklamoval jsem kotouče a axiální táhla meyle HD a jedny ramena od moogu. Fakt práce na palici. Někdo tu psal značku origo dílů do prvovýroby.
Taky jsem uvažoval stejně jako ty. Nakonec jsem tu GO udělal, i když postupně a mnohem dráž. Rozdíl byl v tom, že jsem pod tim ležel pořád dokola, z jízdy jsem neměl radost a několikrát jsem dělal geometrii zbytečně.
Udělal jsem nejdřív jen ramena, který klepaly. Nikdo to neslyšel, ale já jo. Pak to asi 5 tis. km bylo super. Jenomže pak se ozvaly další, tak jsem je taky udělal. Pak se ozvaly axiální táhla, tak jsem to už dodělal komplet i se zadkem.
Neskutečná paráda!! Nelituju ani jedný jediný koruny. Auto sedí jak přibitý, žádný pazvuky, přestaly kopat kotouče.....
Dneska bych ale dával jen originální díly. Reklamoval jsem kotouče a axiální táhla meyle HD a jedny ramena od moogu. Fakt práce na palici. Někdo tu psal značku origo dílů do prvovýroby.
origo je nesmysl, není to nijak kvalitní, jen nesmíš kupovat šmejdy, Meyle HD a moog je obojí strašnej shit, já používám jen to co šlo do prvovýroby, tzn Lemforder a TRW a bez jediné reklamace.
otázka je na jakých to auto jezdilo a jezdí kolech, ale mám tu třeba E65 co má najeto 600tkm a krom dvou ramen vše puvodní, u E60 vydrží podovzek min ale ne 140tkm, jediny na co tydle auta trpí sou velký přední ramena, resp jejich silentbloky + L axiální čep, ale pokud to auto jezdí na nějakych 19" a větších kolech tak to jde rychle do sraček, E60 má poměrně malej obvod kol, takže to trpí víc,
základ je nechat podvozek odborně zkontrolovat, jednak na STK a jednak zkušeným člověk co BMW rozumí a ví kam sáhnout, člověk už ví kde ty vůle hledat.
otázka je na jakých to auto jezdilo a jezdí kolech, ale mám tu třeba E65 co má najeto 600tkm a krom dvou ramen vše puvodní, u E60 vydrží podovzek min ale ne 140tkm, jediny na co tydle auta trpí sou velký přední ramena, resp jejich silentbloky + L axiální čep, ale pokud to auto jezdí na nějakych 19" a větších kolech tak to jde rychle do sraček, E60 má poměrně malej obvod kol, takže to trpí víc,
základ je nechat podvozek odborně zkontrolovat, jednak na STK a jednak zkušeným člověk co BMW rozumí a ví kam sáhnout, člověk už ví kde ty vůle hledat.
Horni ulozeni je tam taky necelej rok novy..
Tak vono dokud jezdis jen na vymeny oleju, filtru a brzdovky, tak nepotrebuju BMW specialisty.
Kola mam 245/45/17...najeto 370.000km
Jsem z HK, kousek mam Nachod, kde je nakej Leos Malik co dela BMW, anebo Martinice v Krkonosich - kde prej dela BMW nejakej Bönisch.
Tim, ze autum rozumim, ale jen nemam moznost servisovat sam, mam vnitrni problém stejne jako dost lidi tady z fora auto nekomu sverit - prece jen není to jednickova oktavka, kterou oservisuje kazdej...
Tak vono dokud jezdis jen na vymeny oleju, filtru a brzdovky, tak nepotrebuju BMW specialisty.
Kola mam 245/45/17...najeto 370.000km
Jsem z HK, kousek mam Nachod, kde je nakej Leos Malik co dela BMW, anebo Martinice v Krkonosich - kde prej dela BMW nejakej Bönisch.
Tim, ze autum rozumim, ale jen nemam moznost servisovat sam, mam vnitrni problém stejne jako dost lidi tady z fora auto nekomu sverit - prece jen není to jednickova oktavka, kterou oservisuje kazdej...
ale lemforder nedělá vše, např na E65 dělá velký přední ramena Lemforder (zkratka LMI), ale ty dvě menší ramena dělá z prvovýroby TRW, takže beru kombinaci, ale ani jedna značka určitě nic nezkazí, obojí je špička, TRW stojí méně takže většinou dávám TRW, jak co.
meyle (i HD) je sračka, měl jsem pánovi po 7000tkm!!!!
meyle (i HD) je sračka, měl jsem pánovi po 7000tkm!!!!