Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Sice jedna vlastovka jaro nedela, ale treba se podari -)))

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#241 Příspěvek od Teddy »

JaraX píše:to co jsem viděl já mělo vždy druhou pumpu uměla jak LPG tak benzín a přepinala mezi tim
tak to zkus, třeba časem pujde zaplynovat 760 což by mě moc potěšilo
Jestli se to osvědčí, tak budou 760 nedostatkový zboží. To aby sis jednu koupil už teď. :)

Jen je skutečně otázka kolik to ve finále bude stát.
Jak jsem psal, tomuhle nerozumim. Vim o tom jen to co mi kde kdo nakukal, nebo co jsem si načetl na fórech.
Jestli ten systém opravdu od VT čerpadla využívá původní palivovou soustavu, tak by to jednak nemuselo bejt nijak drahý na instalaci a jednak by bylo jedno jestli se plynuje čtyřhrnek, nebo dvanáctihrnek.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#242 Příspěvek od JaraX »

klidně bych dal za LPG do 760 třeba 60k když by to fungovalo a žralo normálně, ty V8my už mě vykonově nějak nebaví
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#243 Příspěvek od Zdenda530d »

Jelikož je toto vlákno tak nějak povšechně o všem, přidávám jeden zajimavý článek... ne že by to pro mě bylo překvapením, ale pro ostatní je tam krásně shrnuto co, proč a hlavně JAK se v dnešní době vyrábí. Zase mám svou stařičkou é třicetdevítku o něco raději.

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/8- ... -nez-nova/

Hodně trefně hodnotím pasáž, která začíná: "Když kupujeme auto, chceme pořád hlavně auto, ne pojízdnou selfie-tyč."
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#244 Příspěvek od JaraX »

něco pro lidi zvažující DPF OFF

http://www.auto.cz/mate-vuz-bez-filtru- ... hnat-91330
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#245 Příspěvek od mi00wa »

Hah ja to veděl, otázkou bylo kdy :-D
Jinak jsem v klidu DPF mám a žádne sáze nejdou.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#246 Příspěvek od JaraX »

takovým poklona :)
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#247 Příspěvek od horan »

Neverim. Vse je otazkou penez. Zalezi kolik si rekne technik na STK. Ani on=line.... nepomuze.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#248 Příspěvek od JaraX »

co jsem slyšel tak i kamaradi technici sou pěkně posrani,vše je od ledna na kamerách, natačí se i stav KM, vinko, a dokonce se děla diag motoru, jak to bude v praxi těžko říct.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#249 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

JaraX píše:něco pro lidi zvažující DPF OFF

http://www.auto.cz/mate-vuz-bez-filtru- ... hnat-91330
Placená reklama
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#250 Příspěvek od pavproch »

Neřekl bych.

Následujíc prosím berte jako JPP (jedna paní povídala v tomto případě jeden pán povídal):

Naše rožnovská STK už prý má ty nové stroječky na měření emisí "po novému" a prý to už i testovali na několika čiplých sazometů, převážně konzernových TDI (X-tuning, abt, resp. DPF off ...) a u všech ten zásah do ŘJ rozpoznali.
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#251 Příspěvek od mika_hakkinen »

Ono to zase je jen otazka casu a poptavky, kdy nekdo vymysli, krabicku, ktera simuluje chovani DPF filtru v cene do tisice korun, ktera bude fejkovat ridici jednotce filtr. Kodovat neco v jednotce je prilis drahe.
Dokud se technik na emisich nezkloni pod auto a nezkontroluje skutecny stav filtru. A neoveri to tak vymontovanim z auta, v tom pripade budou vsichni vysmati. Strcit ocas do vejfuku se da lehce osidit. Technici na emisich, aby si ulehcili praci, taky to nedelaji uplne dobre. S autem tam cekas cca hodinu, vyhladlej motor mas sitic a hned to meri. Citis bohatou smer plnou benzinu, ale to je v poradku. Technologie, ktera by prenasela smrad pres internet, pokud vim moc dobre nefunguje :).
Me se zda, ze se jen zameruji na emise, ale skutecnej stav nekterych aut je hroznej!! Kdybych mel tu moc, tak bych zavedl prohlidky jeste prisnejsi.

STK, ktere jsou na vesnicich, aby se do budoucna nezkrachovali, bude i v jejich zajmu, aby takove auta prochazeli. asi tak
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#252 Příspěvek od mi00wa »

JaraX píše:takovým poklona :)
Díky :palec:
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#253 Příspěvek od Teddy »

Někde jsem se doslechl, nebo to psali.... už nevim:
například vytápění domů se na celkové produkci CO2 podílí asi 10%. Automobilová doprava asi desetinou, nebo setinou..... Co dodat?

Úředníky z bruselu nakopat do brusele a bude klid. Budeme se moct dál vozit V8 a víc. A ne jen těma přeplňovanýma mrdkama.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#254 Příspěvek od TANN3R »

Po novém roce bude na STK asi veselo.. Minulý týden jsem byl u známého na STK s Passatem B6 2.0tdi PD, vše ok, tak jsme to "zkušebně" dali projet tou kouzelnou mašinkou, kterou mají od nového roku používat (tuším na vše od 2003 - nevím, ještě zjistím) a výsledek - neprojde. Důvod neznám, paměť závad prázdná, DPF on a podle hodnot normálně funkční, jako vše ostatní.
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#255 Příspěvek od Zdenda530d »

Poklona výhry byrokracie, lobbingu, byznisu a ekoterorismu nad zdravým rozumem :) BRAVO...

Holt pár firem si zase slušně nahrabe.

Opět mám svou e39 zase o něco raději a u srdce mě hřeje, že ty nenažraný svině ode mě neuvidí ani korunu.

"Šest měcíců zbývá na to, jak s nima vyjebat. Už se těším na nové nápady a kutilské vychytávky - pozorovat tento challenge je docela zábavné."
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#256 Příspěvek od Teddy »

bohužel uvidí.
Hned dalším krokem bude zavedení silniční daně, kterou těm nepřizpůsobivým pěkně osolí. Případně si najdou jinou cestu, jak z nás ty prachy vytahat.

Děje se to všude, nejen v oblasti aut. Už si vyzkoušeli, že jsme ovčané se kterými si můžou vytírat ... jak chtěji.
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#257 Příspěvek od Zdenda530d »

To ale ještě nějakej pátek potrvá... a alternativní řešení v záloze mám.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#258 Příspěvek od JaraX »

tak naštěstí na LPG auta se silniční dan neplatí,
na druhou stranu je to trochu nelogické že podnikatelé a firmy silniční dan platit musí ale občané ne.
co když má někdo auto ve firmě a jede s ním sem tam a někdo jinej zase soukromym autem lítá všude?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#259 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Spravedlivější než silniční daň je spotřební daň v ceně paliva. Kdo víc jezdí, víc platí. Kdo má vyšší spotřebu, víc platí. Tuto daň již máme.
Silniční daň je likvidační pro sváteční řidiče a nevýhodná pro majitele vlastnícího více aut s malým proběhem km, výška silniční daně podle EU normy je jen bič na nákup nového plastového nespolehlivého vozu s kurvítky omezujícími životnost a použitelnost.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#260 Příspěvek od JaraX »

souhlasím, jediný plus vidím v podpoře rozvoje elektroaut.
Odpovědět