Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Správná E60?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
RealD
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: pát 13.07.2012 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3297
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od RealD »

Ahoj PROSÍM O RADU A ZKUŠENOSTI + NĚJAKÉ INFO BUDU MOC RÁD
Jedná se o E60. Rozpočet na auto cca 200tkč + mozna neco navic lehce.
Jakou zvolit motorizaci? do roku 2005? nechci aby plavali do pětice nesmysli za opravy, tak nevím kterou cestou jít abych měl spolehlivý auto.
Dost jsem názoru na benzín, protože prostě neni na něm moc co se srát. Zřejmě ještě generace motorů M54? a ideálně 2.5 litr? Protože ten nežere olej? Jenže nastává otázka, zda to nebude moc "líné". Popř. nemá v Praze někdo E60 525i? Díky moc
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#2 Příspěvek od Filozof »

zrovna M54 olej žrala. Každej ti tady bude doporučovat něco jiného. Pokud nechceš do auta investovat nekupuj si e60 :lol:
Jen oprava navigace stojí 400eur nebo 18tis nová v BMW. Ráda zhasíná či se restartuje.
E60 už není e39 kde to bylo o něčem jiném.

Osobně být v tvé kůži dívám se po 530i nebo 545i s LPG.
Ale za 2kila to nebude žádná hitparáda myslím tím výbavu plnou nečekej. Ani TOP STAV. To jsme někde k 300k.
Investice chce každé auto. Záleží kolik si představuješ že najezdíš a kolik máš na servis.


Benzínu bych se držel a výběr s odborníkem co e60 zná to bych určitě využil. Sám bejt tebou bych nic nekupoval. Pár blbostí o kterých nebudeš vědět a budou dražší a máš klidně 30-50tis pryč. Stím počítej.

Taky počítej stím že je velkej rozdíl mít holotu e60 nebo nařachanou výbavou. To je úplně jiné auto.

Komfortní sedačky v kůži s výhřevem a velká navi je asi základ co bych musel mít plus další výbavu.

525i nejede špatně ale není to žádnej trhač. Spíše na běžné ježdění a pod plynem to sice pojede ale musíš to více vytáčet. S manuálem to pojede svižněji.

M54 většinou berou olej a pokud ne je to motor v dobrém stavu.
asi se díváš na tuto že ?
http://auto.bazos.cz/inzerat/53815090/B ... 3000km.php


Jinak tomuto se říká holota. A raději bych se takovým vyhýbal.
http://www.tipcars.com/bmw-rada_5/bmw-r ... 11442.html

osobně bych přemýšlel alespon na 530i 190kw a došetřil nějakých 50-70tis pak je výběr lepší s lepší výbavou ale je to na tobě co chceš za auto s jakou výbavou. Holot - (malá výbava nebo skoro bez) jezdí hodně po ČR bohužel.

Sám si vyzkoušej jak auto jede a zda ti bude vyhovovat. At vidíš jak 525i tak 530i kde je rozdíl už dost velkej hlavně novější motory N52.

Ty jdou ještě zaplynovat případně ale novější 200kw 3litr už nezaplynuješ. Pokud o tom uvažuješ, tam už je přímej vstřik a cena by byla šílená za LPG.
Uživatelský avatar
RealD
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: pát 13.07.2012 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3297
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od RealD »

Filozof píše:zrovna M54 olej žrala. Každej ti tady bude doporučovat něco jiného. Pokud nechceš do auta investovat nekupuj si e60 :lol:
Jen oprava navigace stojí 400eur nebo 18tis nová v BMW. Ráda zhasíná či se restartuje.
E60 už není e39 kde to bylo o něčem jiném.

Osobně být v tvé kůži dívám se po 530i nebo 545i s LPG.
Ale za 2kila to nebude žádná hitparáda myslím tím výbavu plnou nečekej. Ani TOP STAV. To jsme někde k 300k.
Investice chce každé auto. Záleží kolik si představuješ že najezdíš a kolik máš na servis.


Benzínu bych se držel a výběr s odborníkem co e60 zná to bych určitě využil. Sám bejt tebou bych nic nekupoval. Pár blbostí o kterých nebudeš vědět a budou dražší a máš klidně 30-50tis pryč. Stím počítej.

Taky počítej stím že je velkej rozdíl mít holotu e60 nebo nařachanou výbavou. To je úplně jiné auto.

Komfortní sedačky v kůži s výhřevem a velká navi je asi základ co bych musel mít plus další výbavu.

525i nejede špatně ale není to žádnej trhač. Spíše na běžné ježdění a pod plynem to sice pojede ale musíš to více vytáčet. S manuálem to pojede svižněji.

M54 většinou berou olej a pokud ne je to motor v dobrém stavu.
asi se díváš na tuto že ?
http://auto.bazos.cz/inzerat/53815090/B ... 3000km.php


Jinak tomuto se říká holota. A raději bych se takovým vyhýbal.
http://www.tipcars.com/bmw-rada_5/bmw-r ... 11442.html

osobně bych přemýšlel alespon na 530i 190kw a došetřil nějakých 50-70tis pak je výběr lepší s lepší výbavou ale je to na tobě co chceš za auto s jakou výbavou. Holot - (malá výbava nebo skoro bez) jezdí hodně po ČR bohužel.

Sám si vyzkoušej jak auto jede a zda ti bude vyhovovat. At vidíš jak 525i tak 530i kde je rozdíl už dost velkej hlavně novější motory N52.

Ty jdou ještě zaplynovat případně ale novější 200kw 3litr už nezaplynuješ. Pokud o tom uvažuješ, tam už je přímej vstřik a cena by byla šílená za LPG.
oprava navigace resp. slyšel sem o iDrive ze? da se to ošefovat do 10K. Nerekl sem ze nechci vubec nic investovat, ale hledam model co bude nejmin poruchovej!!!!!
jo s tim plynem o tom premyslim ale radeji si koupim bez a necham si ho tam udelat novej, pak budu vedet ze budu mit s nim klid kdyz bude novej a se zarukou.
odbornika sebou mam. neco o nich dost vim a měl sem 7 bawošů už takze tak nejak taky uz neco vim, ovšem muj mechanik bude se mnu.
výbava - nepotrpim se na top, nebudu dělat hogo fogo kdyz radsi budu mit auto co bude levnejsi o vybave ale fungovat. nějaký ten střed postačí.
co se týká druhé generace benzinovych motoru - tem se asi chci vyhnout - bojim se jich. Zkušený klubák mi psal o nich toto:
"30i 170 kw M54 žrát bude určitě taky.. někdy více někdy méně,.. záleží na tom, jak se k tomu předchozí majitel choval a jak si zakládal na servisu... M54B25 je na tom lépe a klidně bych ji v E60 bral, ale není to žádný rychlík... další generace motorů N52B25 a N52B30 není až takový průser.. ale vyhnul bych se N52B25 (E60 525i 160 kw), která má narozdíl od svého třílitrového bratra větší problémy se žravostí oleje.. je to tím, že tato dvapětka má méně kvalitní vložky válců než N52B30 a vydírají se tam mnohem rychleji.. máme v rodině N52B30 a za 15 tisíc km vezme asi půl litru oleje.. ale oproti starší M54 je toho víc na řešení.. pozlobí semtam elektrika, hlavy se v N52 z konstrkčních důvodů hůře mažou a trpí na cvakající nadzvihátka a vydřené vačky (nejvíce výfoková ovšem).. často odcházející cívky a zažil jsem i několikrát po sobě z neznámých důvodů svařené svíčky.. do toho tam pozlobí elektrická vodní pumpa a často i elektrický termostat.. solenoidové ventily na VANOS taky houby vydrží a měním je na N52kách u zákazníků co chvíla..."

Jinak díky moc za informace a ochotu

A co se týká žravosti oleje, tak 525i M54 bude co vim žrát méně, nez 530i. tu M54B30 mam v 330ci ted a vim právě
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#4 Příspěvek od Filozof »

Vlastně už máš jasno tak ted jen hledat e60ku v pěkném stavu.
A pokud mohu doporučit nech si dát LPG PRINS VSI. Já si nechal dělat ve fryštáku a velká spokojenost. na M52B28 spotřeba kolem 11litru LPG v 7er.

Pokud najedeš pak více budeš hodně spokojenej protože jezdit za 12-13kč litr je super. A vubec pak nevadí velké výlety ...po čr nebo cizině.

Když to dobře plynař udělá nikdo ani nepozná že tam LPG máš.
Odpovědět