Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Aktivni tempomat e60
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
Po ACC jsem pokukoval taky, protoze to je proste cool featurka na kolony, kterych je po Praze nespocet, ale po te, co jsem zjistil, ze by me to vyslo na ranec, tak jsem to vzdal
Holt nemuzu mit vsechno.
Vytah z jednoho fora:
You need of curse the right ACC ( ACC1 or ACC2 , can see your car is a 05 , but not when in 05 ) , cost at E-bay i gees 3-400USD
Then other parts for ca. 4-500USD , 2 x presure switc's ( 1 for front axel + 1 for rear axel braking system ) , some wire , connectors for the presure switc's and one for the ACC itself.
A lot of skill and diagram understanding ( acces to a BMW WDS DVD ), and at least get the ACC tuned in the right position ( only BMW can do this ) + programed the code SA541 by BMW.
Totaly cost ca. 1500-2000USD

Vytah z jednoho fora:
You need of curse the right ACC ( ACC1 or ACC2 , can see your car is a 05 , but not when in 05 ) , cost at E-bay i gees 3-400USD
Then other parts for ca. 4-500USD , 2 x presure switc's ( 1 for front axel + 1 for rear axel braking system ) , some wire , connectors for the presure switc's and one for the ACC itself.
A lot of skill and diagram understanding ( acces to a BMW WDS DVD ), and at least get the ACC tuned in the right position ( only BMW can do this ) + programed the code SA541 by BMW.
Totaly cost ca. 1500-2000USD
Za penize v praze dum...
Jestli mas pred LCI staci hlava, drzak plasty okolo, packa tempomatu, mozna i brzdovy rozdelovac s jednotkou a kabelaz od hlavy k volantu kde se to napoji na stavajici vedeni. Funguje od 30-180 kmh.
Po LCI to same a jeste 2 radary pod naraznik a jednotka ACC a kabelaz samozrejme. Protoze po LCI je to uz stop and go.
No a cele to nakodovat.
Jestli mas pred LCI staci hlava, drzak plasty okolo, packa tempomatu, mozna i brzdovy rozdelovac s jednotkou a kabelaz od hlavy k volantu kde se to napoji na stavajici vedeni. Funguje od 30-180 kmh.
Po LCI to same a jeste 2 radary pod naraznik a jednotka ACC a kabelaz samozrejme. Protoze po LCI je to uz stop and go.
No a cele to nakodovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1473
- Kontaktovat uživatele:
No je pravda, že mě můj ACC stop & go mě taky po Praze spíše rozčiluje. Při dnešní morálce a schopnostech řidičů je jednak otravná i nejbližší možná nastavená vzdálenost (láká to ostatní poslat tam myšku jak při dojíždění stojícího auta tak při jízdě kolem 50-90kmh v koloně) a druhak ty kolony jsou tak málo plynulé, že je stejně třeba stále nějak reagovat a hlídat to. No a u nás na dálnicích podobně - člověk si v klidu jede, užívá si to "samořízení", pak Vám to tam někdo pošle a najednou brždění, pípání, blikání a šok. Kdykoli jezdím v Německu nebo Rakousku, funguje to jak má
[/code][/b]
