Gumový zvuk E60 530da
-
pjakoube
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: ned 23.08.2015 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
-
Fllastr
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř 20.08.2014 00:00
- Bydliště: Plzeň
-
pjakoube
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: ned 23.08.2015 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
-
Fllastr
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř 20.08.2014 00:00
- Bydliště: Plzeň
-
JH76
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: stř 19.09.2012 00:00
- Bydliště: 0U0 0000
-
xdentist
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1473
Aktuální zjištění k tomuto problému - tyto příznaky se mi objevily po montáži nové řemenice Contitech. Včera jsem řemenici vyměnil za půjčenou použitou originál BMW a problém okamžitě zmizel.... Takže Contitech půjde na reklamaci a doufám, že mi vrátí peníze abych mohl koupit Corteco nebo originál, Contitech už nechci. Zajímavé čeho jsem si všiml - orig. řemenice má zezadu takové 2 body, které jsou jistě "vyvažovací", prostě je tam nastřeleno krapet materiálu při finálním vyvažování. Contitech má tyto body také, ALE přelakované společně s okolím, to znamená, že Contitech vyvažuje řemenici bez laku a pak teprve lakuje, což je tedy dost troufalé a k zamyšlení, pak nemá předchozí vyvažování moc smysl. Za mě Contitech nebrat.
