Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 tour 530d - netáhne, nejede po špatné naftě

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kaaca
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: ned 06.07.2014 00:00
Bydliště: Benátky nad Jizerou

#1 Příspěvek od Kaaca »

Ahoj lidi, nedávno jsem pořídila e39 touring 530d r.v. 2001. chip na 167kW.
Celou dobu jezdím bez problému, bohužel jsem natankovala u hranic nejakej sajrajt a od té doby auto nejede jak má. Na volnoběh v pohodě běží, když jedu třeba po dálnici v jakékoliv rychlosti a hci přidat, tak šlápnu na plyn a nic se nestane, je to mrtvý. Když podřadim a otáčky vylítnou nad 2-2500tis, tak se to chytne a zabere, ale pokud jsou otáčky nižší, tak je to mrtvý. Mysleli jsme, že je v háji palivové čerpadlo, i tomu okolnosti nasvědčovali, tak jsme ho vyměnili za nové + palivový filtr, ale bez výsledku, auto stále nejede jak má, pořád stejná hrůza :-( na tu špatnou naftu jsem najela cca 120km (musela jsem dojet domu) pak už byla natankovaná jen verva diesel a beze změny. Na diagnostice jsem ještě nebyla, nevíte čím by to mohlo být? Katalyzátor nemám, turbo měněné před rokem. :cry:
Přílohy
moje holka
moje holka
e39.jpg (169.76 KiB) Zobrazeno 1374 x
Uživatelský avatar
Honzek525
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: úte 11.10.2011 00:00
Bydliště: Vysočina

#2 Příspěvek od Honzek525 »

Tohle spíš než na špatnou naftu, vypadá na podtlakovou regulaci turba. To že se Ti to stalo po natankovaní, může být jen shoda náhod. Mě když na mojem 530D praskla hadička podtlaku co vede ze zásobníku, tak to taky nejelo, do 2-2500 tisíc, to bylo absolutně mrtvý. Pokud to udělalo takhle náhle, tak to může být buď některá z hadiček, a nebo jeden ze silentbloků motoru. Samozřejmě možností je víc, ale tohle bych zkusil jako první a taky pořádnou diagnostiku, ta řekne taky hodně. 8)
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od matiz »

No a to je podle mne chyba, protoze kvalitni diagnostika napovi nebo nekdy primo ukaze na problem. Ke tve smule jsi nejspis vyhodila nejake ty penize za cerpadlo, o filtru se nebavim, to je pomerne zanedbatelna castka. Pritom neznam nikoho kdo by si za diagnostiku uctoval castku ktera by majitele zrujnovala... Ba naopak metoda pokus omyl byva to nejdrahsi co muze byt.

Takze najdi nekoho kdo ma potrebne vybaveni a uvidis hned. Nemam sice kristalovou kouli ale urcite bych se zameril na turbo. Repasy dela kde kdo z kvalitnich cinskych dilu, obcas to moc nevydrzi -)
petratria
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: úte 10.04.2012 00:00
Bydliště: Královehradecko

#4 Příspěvek od petratria »

Podtlak hadičky oprava za par stovek… jestli ti neplní turbo poznáš když ti někdo přidá plyn a hadice od turba se naplní (ztvrdne) pkud ano máš turbo ok a podtlak hadičky zřejmě také. V okolí Náchodska ti jsem scchopen zdarma napíchnout auto, mrknout na závady a livedata...

Tady mas vedení plnícího vzduchu od Turba http://www.realoem.com/bmw/cs/showparts ... Id=11_2334

tady podtlak ovladaní turba: http://www.realoem.com/bmw/cs/showparts ... Id=11_2337

těch hadiček je tam více, ještě na EGR a taky na silentblok. satčí sundat spodní kryt motoru a vše je jak nadlani ;-)
Kaaca
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: ned 06.07.2014 00:00
Bydliště: Benátky nad Jizerou

#5 Příspěvek od Kaaca »

Děkuju kluci diagnostiku tady v okolí máme, ale dostanu se tam asi až po víkendu, protože majitel diagnózy je pryč. Podavací čerpadlo bylo ale určo chycené, protože to staré při žhavení vydávalo hrozně chrastící zvuky a nepodávalo naftu jak mělo. Turbo je taky ok, spíš se asi zaměříme na ty podtlaky jak píšete. Nechci s tím jezdit, dokud nebudu vědět co a jak, aby se to nějak nedokurvilo, tak ani nechci jet na diagnostiku někam daleko, hold počkám na místní, až bude tady. Spíš mě zajímalo, jestli se s tím někdo nesetkal a nemůže bejt v háji třeba hlavní velký čerpadlo, nebo vstřiky. Ale jak psal kolega v prvním komentu, tak to asi bude možná náš případ taky 8O
Odpovědět