Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Neznate tuto e61
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon 30.03.2015 00:00
- Bydliště: LTM, E60 530D 189kw 591NM
Kamarád sháněl auto, tak jsme byli v esech se podívat předevčírem.
Zajímavé, že vždy když bylo auto dovezeno z cizí země mělo najeto cca 140.000 - 160.000 km za stejnou cenu, jako auto ČR původ, avšak to už mělo najeto skoro vždy o 100.000 km víc... Já bych těmhle KM taky teda vůbec nevěřil
řekl bych, že má minimálně jednou tolik.
Zajímavé, že vždy když bylo auto dovezeno z cizí země mělo najeto cca 140.000 - 160.000 km za stejnou cenu, jako auto ČR původ, avšak to už mělo najeto skoro vždy o 100.000 km víc... Já bych těmhle KM taky teda vůbec nevěřil

Co se tyka km,take bych hadal minimalne jednou tolik,jak se rika clovek by mel pocitat u auta rocni najezd km minimalne 30tis.,no a x 11let. Vypada to na origo M-packet (jen ty kola,jsou asi z e39???) vybava neni spatna,i kdyz tomu take chybi nejake veci, ale 535ky byvaji snad vzdy celkem slusne vybavene.

Diagnostika, Kódování, Elektrika, Retrofity, Díly 731465853
Já nevim, že se ještě vůbec někdo zabývá auty z bazarů.
Bratranec se pohybuje ve kšeftu. Říká, že šance koupit něco výhodně v bazaru je nulová. Nejlepší auta si bazníci nechávaji pro sebe. Průměrný auta prodávaji svým známým. Sračky pak čekaji na placu na nešťastníky.
On to dělá už cca 15 let. Prošel několik bazarů, než začal sám na sebe. Za celou dobu se na placu nesetkal s pěknym autem.
Stáčení je naprostej standard, ale to je prý ten nejmenší problém. i když se vždycky směje, když má popelnice na plaťáku i půl mega nakrouceno a než dojede na plac, tak je z toho naleštěná voňavka se 150 tis. na tachu. Vše napastovaný a udělaný na oko. Zmazaný závady apod. Nejhorší jsou slátaniny po bouračkách. Taky si to u něj dost objednávaji.
Ze dvou aut se svaří jedno. Na prvním přejezdu se to začne kroutit. V lepším případě nepasujou spáry na kastli, už jsem viděl i prasklý skla.
Na placu se NIKDY nevyskytne auto, který je pro fajnšmekra.
Bratranec se pohybuje ve kšeftu. Říká, že šance koupit něco výhodně v bazaru je nulová. Nejlepší auta si bazníci nechávaji pro sebe. Průměrný auta prodávaji svým známým. Sračky pak čekaji na placu na nešťastníky.
On to dělá už cca 15 let. Prošel několik bazarů, než začal sám na sebe. Za celou dobu se na placu nesetkal s pěknym autem.
Stáčení je naprostej standard, ale to je prý ten nejmenší problém. i když se vždycky směje, když má popelnice na plaťáku i půl mega nakrouceno a než dojede na plac, tak je z toho naleštěná voňavka se 150 tis. na tachu. Vše napastovaný a udělaný na oko. Zmazaný závady apod. Nejhorší jsou slátaniny po bouračkách. Taky si to u něj dost objednávaji.
Ze dvou aut se svaří jedno. Na prvním přejezdu se to začne kroutit. V lepším případě nepasujou spáry na kastli, už jsem viděl i prasklý skla.
Na placu se NIKDY nevyskytne auto, který je pro fajnšmekra.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: ned 23.02.2014 01:00
- Bydliště: Ostrava, Opava
Teddy: to co píšeš neni pravda. Jsou bazary, kde lze koupit férově a i auta pro "fajnšmekry" se prodávají po bazarech. Samozřejmě většina aut jsou celkem pasti, všechny ale ne[/quote]
S tim souhlasim. Je jich minimum, ale jsou ... V mém případě se potvrdilo pravidlo, že blbci maj štěstí, protože jsem taky kupoval v bazaru. A sám bez diag. Navíc jsem vzal hned první
. Až po koupi jsem s tim zajel k jednomu členovy klubu a dozvěděl jsem se, že jsem měl extra štěstí a auto je výjimečně zachovalé (E61 04 530d) a ve výtečné kondici. Což se potvrdilo, protože kromě výměny termostatů jsem nedělal vyjma běžné údržby vůbec nic. Mám ho 2 roky a za tu dobu najeto 36tis. Navíc mělo při koupi najeto JEN 170tis a první majitel, což jsem si ovšem ověřil taktéž až po koupi u BMW. A sedí to.. Takže určitě solidní auto najít jde, ale KAŽDOPÁDNĚ s sebou vzít někoho, kdo tomu ROZUMÍ a má ORIGINÁL diag. Po druhé už bych to sám taky nedal.. 
S tim souhlasim. Je jich minimum, ale jsou ... V mém případě se potvrdilo pravidlo, že blbci maj štěstí, protože jsem taky kupoval v bazaru. A sám bez diag. Navíc jsem vzal hned první


Tohle platilo, to souhlasim, ale pred vic jak 10 lety bych rekl, kdyz byl nedostatek aut a nefungoval poradne internet. Trochu mi to pripomina skvelej porad Autobazar Monte Karlo.Teddy píše:Říká, že šance koupit něco výhodně v bazaru je nulová. Nejlepší auta si bazníci nechávaji pro sebe. Průměrný auta prodávaji svým známým. Sračky pak čekaji na placu na nešťastníky.
Na placu se NIKDY nevyskytne auto, který je pro fajnšmekra.
Koukam, jak je pro každýho pojem voňavka něco jinýho. 
Jestli vám ke štěstí stačí, že do toho za 30 tis. km nemusíte dát nic do servisu, tak si kupujte vesele auta v bazarech.
Taky znam spoustu lidí, co do auta z bazaru nemusí dát ani korunu. Akorát já se s nima bojim jezdit. Na podvozku klepe co může, každý kolo brzdí jinak, ostatně u čtyřstopých aut je to stejně fuk. V motoru se všechno hádá, občas to nejde nastartovat.... samo sebou, že to není všechno u jednoho auta. Pořád si ti lidi ale libujou, jako dobře koupili.
Ten bratranec si kdysi dovezl e39 525d. Liboval si jaká je to voňavka. Prej najeto 150 doložených tis. Tak jsem se s tim svezl. Hrůůůza. Ložiska hučely, blbě to brzdilo a motor škubal. Pak z toho vylezlo, že to má najeto přes 700 tis., ale před 150 tis. dával majitel novej motor. Sice v BMW, ale na palivový trubce bylo vidět, že to někde přisává vzduch. O korozi ani nemluvě. spodní hrana dveří už tam skoro nebyla a pátý vrata podobně. Panty vrazly.....
Ale pro něj to byla voňavka.
Jo a prej mu to bralo do 6 litrů i s autem na plaťáku za prdelí. Ani mu nebylo divný, že na plnou nádrž s tim vlekem nenajel víc jak 500 km.
Naštěstí za ty roky už z toho vyrostl a už pro něj taky není voňavka kdejaká popelnice.

Jestli vám ke štěstí stačí, že do toho za 30 tis. km nemusíte dát nic do servisu, tak si kupujte vesele auta v bazarech.

Taky znam spoustu lidí, co do auta z bazaru nemusí dát ani korunu. Akorát já se s nima bojim jezdit. Na podvozku klepe co může, každý kolo brzdí jinak, ostatně u čtyřstopých aut je to stejně fuk. V motoru se všechno hádá, občas to nejde nastartovat.... samo sebou, že to není všechno u jednoho auta. Pořád si ti lidi ale libujou, jako dobře koupili.
Ten bratranec si kdysi dovezl e39 525d. Liboval si jaká je to voňavka. Prej najeto 150 doložených tis. Tak jsem se s tim svezl. Hrůůůza. Ložiska hučely, blbě to brzdilo a motor škubal. Pak z toho vylezlo, že to má najeto přes 700 tis., ale před 150 tis. dával majitel novej motor. Sice v BMW, ale na palivový trubce bylo vidět, že to někde přisává vzduch. O korozi ani nemluvě. spodní hrana dveří už tam skoro nebyla a pátý vrata podobně. Panty vrazly.....
Ale pro něj to byla voňavka.
Jo a prej mu to bralo do 6 litrů i s autem na plaťáku za prdelí. Ani mu nebylo divný, že na plnou nádrž s tim vlekem nenajel víc jak 500 km.

Naštěstí za ty roky už z toho vyrostl a už pro něj taky není voňavka kdejaká popelnice.
