Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Výměna rozvoďáku E61 530d M57N2

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od surfis »

Já už se rozepisoval v tématu, kde si měl navázat a ne zbytečně zakládat nové téma.

Měnili mi v BMW úplně vše na rozvodech, včetně všech čtyřech kol, napinaku, lišt. Vana musí dolů, to je jasny. Je tam kovový těsnění. Mám fakturu, ale nejsou tam objednaci čísla, ale jejich skladová. Takže z popisu toho moc nepoznas.

Doporučuji vše koupit přímo v BMW. Třeba ozubená kola v náhradě vůbec nekoupis.
xjr
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: ned 30.11.2008 01:00

#22 Příspěvek od xjr »

Musí se sundat vana,hlava a prsa motoru - docela ojeb a a drahá sranda.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Všechny potřebné informace a oficiální postupy najdeš v BMW TIS, normohodiny na práci najdeš v BMW KSD. Víc k tomu asi netřeba dodávat...
Tomas_Hartge
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pon 01.09.2014 00:00

#24 Příspěvek od Tomas_Hartge »

Nooo. To je jiná. :) Online TIS jsem objevil a už to študuji. Velké díky Fx kolegovi za pomoc. :idea:
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od surfis »

Hlava dolů nemusí...
Tomas_Hartge
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pon 01.09.2014 00:00

#26 Příspěvek od Tomas_Hartge »

Tak tu jsem zase. Máte jistě všichni radost. :D

Sundával někdy někdo vanu z motoru M57? Pročítal jsem si BMW TIS a tam buď píšou, že se musí sundat celá nápravnice, nebo motor vycuknout ven. Což se mi teda jenom kvůli rozvodům nechce. Ale víme jak to kolikrát v manuálech bývá a třeba je i cesta jiná... Klasicky sundat vanu bez větších demontáží jako u normálního auta. :D

Otázka zní: Jde sundat vanu bez rozebrání celého auta abych udělal rozvody???
Tomas_Hartge
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pon 01.09.2014 00:00

#27 Příspěvek od Tomas_Hartge »

Tak tu jsem zase. Máte jistě všichni radost. :D

Sundával někdy někdo vanu z motoru M57? Pročítal jsem si BMW TIS a tam buď píšou, že se musí sundat celá nápravnice, nebo motor vycuknout ven. Což se mi teda jenom kvůli rozvodům nechce. Ale víme jak to kolikrát v manuálech bývá a třeba je i cesta jiná... Klasicky sundat vanu bez větších demontáží jako u normálního auta. :D

Otázka zní: Jde sundat vanu bez rozebrání celého auta abych udělal rozvody???
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od JaraX »

když vyhodíš motor ven, dost si vše ulehčíš, ale jde to i bez toho
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Giovany1971 »

JaraX píše:když vyhodíš motor ven, dost si vše ulehčíš, ale jde to i bez toho
Když si uvědomím celou anabázi... je jednodušší vyndat motor.. dát jej do přípravku.. a udělat to mimo auto... dá se to udělat s popuštěním nápravnice..ale je to ojeb
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od JaraX »

tak tak, člověk se většinou toho motoru ven bojí, ale většinou je to nejlehčí řešení
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#31 Příspěvek od TANN3R »

Pravda, u Bmw je motor venku většinou hned. A u 530d je to zrovna dobrá práce.
Tomas_Hartge
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pon 01.09.2014 00:00

#32 Příspěvek od Tomas_Hartge »

Nooo hoši, čekal jsem podobné odpovědi, ale radost z toho zrovna nemám... Je to kurva dost práce jen kvůli rozvoďáku. Převodovka (automat) musí taky ven? Asi bych se to dočetl někde v manuálu, ale zkušenější jistě poradí rychleji. Jak řešíte například kompresor klimatizace? Vypustit odpojit od hadic? Nebo ho jen demontujete od bloku motoru a necháte ho připojený?

Trochu se mi zdá jednodušší jít s nápravnicí dolů... I když se toho motoru ven opravdu třeba zbytečně bojim...
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Pustit to dolu i prevodovkou a napravnici a tu si pak sundat samostatne mi prijde opravdu jako prijemnejsi prace... Casove to vyjde lip.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od JaraX »

tak jde o to jeslti je to socka bez dynamic drivu nebo to auto má i nějakou výbavu, jelikož u auta s DD zásadně vytahuju motor předem bez napravnice, třeba u E65 nám ve dvou trvá motor ven cca 3-4 hod, to je uplně pohodka.
Tomas_Hartge
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pon 01.09.2014 00:00

#35 Příspěvek od Tomas_Hartge »

Vzhledem tomu, že mám sportovní paket a kombi, tak asi dynamic drive mít nebudu. Ani ve výpisu výbavy dle BMW to není. Ale můžu se mýlit. I když bych to asi poznal ne, že se auto v zatáčce naklání... 8)
Tomas_Hartge
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pon 01.09.2014 00:00

#36 Příspěvek od Tomas_Hartge »

Takže klasicky sundáš celou chladičovku a motor jde ven předem... To by asi šlo... Jako u Š120L :lol:
Tomas_Hartge
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pon 01.09.2014 00:00

#37 Příspěvek od Tomas_Hartge »

Jinak tu někdo v průběhu konverzace psal, že se hlava sundávat nemusí. Celkem by mě tedy zajímalo, jak se poté dá zajistit to, aby pod původním vymačklým kovovým těsněním hlavy nesáknul olej z rozvodů. Těsnění jde totiž až přes víko rozvodů. Stejně jako u vany.... :(
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od JaraX »

no vidím že to bude ještě sranda :)
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#39 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Jo jo, je vidět, že odvaha nechybí
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Tomas_Hartge
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pon 01.09.2014 00:00

#40 Příspěvek od Tomas_Hartge »

Odvaha musí být. :wink: Už vidím, jak u toho budu nadávat. Nechci hanit BMW, ale tomu co vytvořil 530d a jeho odvozeniny bych dal medaili. Kvůli rozvodům rozebrat půl auta a rozhodit 3/4 motoru je fakt síla. A to jsem si před koupí říkal, že to má řetěz a že už rozvody nikdy dělat nebudu :!: Nebo ano, ale po 500000km a né na 250000km...
Odpovědět