poridil jsem manzelce E61cku, jako nahradu za X5tku. No pravda, moc se to zatim nepodarilo, pac to na prvni pohled vypadalo vsechno dobre, diagnostika nasla jenom par veci a ostatni jsem povazoval za snadno odstranitelne.
Jenze, jak to tak byva, nic neni tak ruzove, jak se na prvni pohled zda

Takze tu rovnou vypisu seznam veci, na ktere jsem za tech par tydnu od nakupu prisel.
1. Svetlomety - nenataceji ani neklopi ( moduly pod svetlama jsou v pohode, krasne ciste, nezatekle, kabely vypadaji v poradku, motorky ve svetlech se hybou lehce / prstem /)
Nevim co vic zkontrolovat, v GT1 jsem nenasel primo test LM na naklapeni, nebo nejakou dalsi diagnosktiku tohoto problemu.
2. Osvetleni SPZ - puvodne jsem cekal prasklou zarovku, bohuzel jsem pozdeji diagnostikoval vypnuti primo v LM, netusim jestli se to da zvratit, diag pise, ze mam koupit a nakodovat novy LM.... (kvuli jedne zarovky osveteleni SPZ ? )
3. Auto na plny plyn tahne do 3500 otacek, pak odmita zrychlovat
Kdyz tomu dam plny knedlik, vystreli normalne kupredu, ale zastavi na 3500 otacek a protoze prevodovka jeste nechce radit (ano, je to automat), tak se uz nikam nehne. Kdyz povolim plyn, preradi a pridava vesele dal.
Dnes jsem koukal na sani, vycistil jsem egr, zkontroloval i vahu a kabely k ni, bez ni diag hlasi chybu, takze nejake info tam leze, jestli spravne, to nevim, zitra zkusim vahu odpojit, jestli se to bude chovat stejne.
Co jsem zatim pogooglil, tak by to mohl byt turbo actuator, nejaky dalsi tip ?
4. Stresni okno (panorama). Funguje nejak na heslo. Vim, ze tam odchazej tahla, ale tohle je spis jak nejaky konfiguracni problem. Zrejme funguje spatne, ventilacka se otevira dopredu, misto stiskem, pak je mozne otevrit naplno, kdyz chci rovnou otevrit naplno, tak to nejde, po zavreni se uvnitr roztahne ta vnitrni clona jakoby u ventilace.
Zkousel jsem znova inicializovat drzenim ovladaciho tlacitka, proslo to cely cyklus, ale jakoby se uplne nezavre a skonci zase u te ventilace. Muze to byt nejak preskocene ?
Alespon zavrit to jde pokazde dobre, takze do toho netece, coz je hlavni

5. aktualizace SW - je tam dost stary SW. CCC a jednotky s tim spojene jsou aktualizovane v roce 2009, to ostatni je starsi, nebo dokonce puvodni (i 2003). Ac mam nejaky diag kabl, co jsem u X5tky skoro nepotreboval ( zlatej benzin


6. IBS aneb inteligentni senzor baterie - nevim co je na nem tak inteligentniho, ale hazi chybu. Propojene to je, takze to toho asi stava leze, resil jsem neco jineho, takze jsem to moc nezkoumal, ale hlasi to diag, tak to sem taky prdnu

Puvodni majitel vyzdvihoval, jak tam je nova baterka, na dotaz, jestli je alespon stejna kapacita, nebo nechal prekodovat jednotku na me koukal jako na blba, takze predpokladam, ze to ani nesedi co se Ah tyce (tusimze tam nacpal 95tku, stitek je pod zelezem, tak to nejde moc precist).
Vim ze na senzor staci blbej odpor, ale baterku bych rad do auta zapsal spravne, winpkf jsem zatim nezkousel, mozna je to banalita, mozna ne, jeste jsem to nehledal. Tip jak na to ?