Ahoj, plánuju vyměnit svou 320d za E60.
Jaká motorizace je tam nejlepší? Osobně mám vybranou 530d 173kW, pokud je to ale špatná volba a jsou lepší motory, budu rád za info.
Měl bych koupit před FL, nebo po faceliftovou verzi? Jde mi hlavně o CCC Professional, prý se po FL už tolik nekazí.
Prosím tedy o rady k motoru a ročníku.
Díky.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
rady s koupí E60
Čau, je tady toho strašně moc, každý týden se na to někdo ptá. Pohledej si tu fórum, každý ti řekne, že to jeho je to nejlepší
Já bych do nafty nešel. Někdo jiný zas jo. Ale je to na tobě a kolik najedeš atd.
Tady si můžeš něco počíst.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=

Tady si můžeš něco počíst.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
E60 545i Blacksapphire
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Kolik ročně najedeš a kde? Osobně bych si to s tím diezlíkem rozmyslel : http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=147676
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Kdybych musel kupovat už E60 nebo E61 tak jedině 545i nebo 550i s LPG. V co nejvyšší výbavě. Pak jinak 750iL e66.
Je to mnohem zajimavější motorizace jako 3litr v naftě.
Facelift byl už 173kw.
Pokud to bude určitě nafta tak bych si připlatil a koupil přímo od majitele nejlépe prvního kde bude origo 220-350tis a ne stočenejch 500 na 2kila.
Pak jsou totiž problémy. Když vlezeš do BMW 5 z origo 200-250tis km to auto musí bejt jako nové. Jak sedačky tak kolem dokola. Pokud to není má to často 2x tolik a několik majitelů což je 90-95 procent aut v bazarech...
Je to mnohem zajimavější motorizace jako 3litr v naftě.
Facelift byl už 173kw.
Pokud to bude určitě nafta tak bych si připlatil a koupil přímo od majitele nejlépe prvního kde bude origo 220-350tis a ne stočenejch 500 na 2kila.
Pak jsou totiž problémy. Když vlezeš do BMW 5 z origo 200-250tis km to auto musí bejt jako nové. Jak sedačky tak kolem dokola. Pokud to není má to často 2x tolik a několik majitelů což je 90-95 procent aut v bazarech...
Já teď koupil E60 530D 160kw předface, najeto na budíkách 290tis km, stav auta odpovídá. Interier skoro jako novej až na pár drobných oděrků na plastech. Kůže naprosto nepoškozena. Z venku na karoserie jen lehce popraskaný lak na předním nárazníku asi od nějakýho parkování. Vzadu taky trochu dobitej lem pravýho kola. Motor v prdeli, budu dávat druhej. Na prvním a čtvrtým válci špatný tlaky. Motor už mám sehnanej, tak příští týden budeme měnit. Je tam průser se vstřikama, když je někdo neudržuje, tak rády propalují písty, jak začnou kapat. Asi tak.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
173kW není zrovna ethalon spolehlivosti, trpí na piezo vstřiky i na rozvody, plus bežné naftové věci, osobně pokud pětku, tak 550i LPG, nebo 545i LPG, proti 530d to pak vyjde na hubičku.
a nebo rovnou sedmu, ta stojí o něco mín a provoz levnější.
tady je k tomu nějaké povídání
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0
pokud už bych si nutně kupoval pětku v ropě, tak 535d
a nebo rovnou sedmu, ta stojí o něco mín a provoz levnější.
tady je k tomu nějaké povídání
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0
pokud už bych si nutně kupoval pětku v ropě, tak 535d