Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Bmw e60 530d netahne odspodu
Dobry den,dnes jsem si byl projet ke koupi e60 530d rv.05 a prislo mi ze netahne odspodu,cca od 2200 otacek auta zatahlo silne az do konce.Nevim jestli je to normalni.Auto prej ma chip na 290koni a je bez filtru pevnych castic.Nez jsem si vuz projel byla odpojena hadicka co je na obrazku.Dekuji za kazde info
- Přílohy
-
- op.jpg (113.08 KiB) Zobrazeno 1590 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Urcite to vyhoda je mit vykuchane dpf a prodat to s nefunkcnim emisnim systemem, v podstate to auto je nezpusobile k provozu a pokud to prodavajici proda za podobnou cenu jako se prodavaji auta s dpf filtrem funkcnim, muze si pogratulovat. Nasledne mne zrovna vcera jedna pani povidala ze od noveho roku ma radne prituhnout na STK a ME a jestli to bude pravda, tak bude velka shanka po dpf on... Pokud je filtr zniceny, rozbity nebo vubec v aute neni, bude shanka i po filtrech. Levny neni. Budou to desetitisicove investice a ja se na to uz abych rekl pravdu docela tesim 
Takze jinymi slovy koupit auto bez dpf ano, ale s patricnou slevou, jinak ani omylem.
Auto ktere je zmrzacene cipem a jede az od 2500rpm? Ano, ale opet s patricnou slevou. Protoze naprava baworaka nejde do tisicu, ale do desitek tisic...

Takze jinymi slovy koupit auto bez dpf ano, ale s patricnou slevou, jinak ani omylem.
Auto ktere je zmrzacene cipem a jede az od 2500rpm? Ano, ale opet s patricnou slevou. Protoze naprava baworaka nejde do tisicu, ale do desitek tisic...
Takže když to sečtu...
auto do 2200 - 2500 ot nejede
při přidání plynu to kouří
nějaká hadička je tam z nějakýho důvodu odpojená
DPF je venku
a to celý za 190 tis. ?
Ty o tom ještě vážně přemýšlíš? V takový káře ti pak klidně zahučí dalších 80 - 100 tis. aby ses s tim nemusel bát jezdit.
Jinak souhlas s Matizem. Taky bych už dneska DPF nevyndaval a auto s vykuchanym bych si už rozhodně nekoupil.
auto do 2200 - 2500 ot nejede
při přidání plynu to kouří
nějaká hadička je tam z nějakýho důvodu odpojená
DPF je venku
a to celý za 190 tis. ?
Ty o tom ještě vážně přemýšlíš? V takový káře ti pak klidně zahučí dalších 80 - 100 tis. aby ses s tim nemusel bát jezdit.
Jinak souhlas s Matizem. Taky bych už dneska DPF nevyndaval a auto s vykuchanym bych si už rozhodně nekoupil.
Důvod proč auto netáhne odspodu je na 99% tím čipem, osobně jsem si také nechal u stejného auta upravit soft a když jsem jízdou zjistil jak je chod motoru nevyvážený (velká turbo díra) tak jsem to nechal dát zpět na původní hodnoty. Málo kdo totiž umí soft upravit opravdu dobře aby to jen pomohlo a nerozhodilo to charakteristiku motoru.