Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 540i origo 6ti kvalt
Čau,můžu mít za slušné peníze 540i origo 6ti kvalt v touringu rok 1995,co jsem tak koukal tak už je to dnes celkem vzácnost ale zase dávat si jí do top stavu bych uplně nepotřeboval,ani bych na ní neměl dlouhodobě místo,spíš bych si jí rád vyzkoušel jak funguje a nejspíš jí potom zase poslal do světa.
Jaké jsou cca.průměrné ceny těchto aut?
Pár těchto pětek jsem už měl ale toto jsem zatím neměl tu čest řídit.
Díky
Jaké jsou cca.průměrné ceny těchto aut?
Pár těchto pětek jsem už měl ale toto jsem zatím neměl tu čest řídit.
Díky
Ahoj,
sleduji tento typ již cca rok a půl, především známé německé portály, občas i zbytek evropy. Moc kusů za tu dobu na prodej nebylo, přibližně 10. Ceny průměrně mezi 6000 a 7000 EUR, občas něco dražšího, když se jednalo údajně o tzv. TOPku, občas něco levnějšího, když tomu něco (hodně) chybělo. Napiš něco o tom tvojem kousku...
sleduji tento typ již cca rok a půl, především známé německé portály, občas i zbytek evropy. Moc kusů za tu dobu na prodej nebylo, přibližně 10. Ceny průměrně mezi 6000 a 7000 EUR, občas něco dražšího, když se jednalo údajně o tzv. TOPku, občas něco levnějšího, když tomu něco (hodně) chybělo. Napiš něco o tom tvojem kousku...
Je to tahle: http://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/BMW- ... 28919.html
Pán je ochotný,posílal mi i nějaké fotky a i podle Vinka je to orig.6ti kvalt.
Prodejce je druhý majitel,auto je semtam orezlé,má špatnou spojku a nějaké prý otevřené výfuky..Jinak by tomu nemělo být nic.
Pán je ochotný,posílal mi i nějaké fotky a i podle Vinka je to orig.6ti kvalt.
Prodejce je druhý majitel,auto je semtam orezlé,má špatnou spojku a nějaké prý otevřené výfuky..Jinak by tomu nemělo být nic.
Jo, na tuhle jsem myslel, když jsem psal o těch levnějších. Spojka se vyřeší za cca 1000 EUR - počítal bych raději i s výměnou setrvačníku. Pokud tomu nebude nic jiného a alespoň pár věcí vyměněných v poslední době (vodní pumpa, servo, podvozek, brzdy,...), dalo by se to považovat za výhodnou nabídku. Výfuky bych bral jako pozitivum
.

Výfuky bych asi taky nebral uplně jako špatné, spojkovou sadu můžu mít za cca.9tis. od Luku a setrvák za 17.Ale tak ten by se snad hned dělat nemusel.láká mě to,že to prodává druhý majitel takže by k tomu mohl mít i nějaké další papíry-manuály,servisku a víc než jen jeden klíč
Mám to k němu cca.600km..a tak nějak jsem se s ním předběžne domluvil na víkend ale pořád se nemůžu rozhodnout jesi mi rozumíš
Přecijenom to není 34ka kterejch je plnej bazoš za 20k žejo..
Ale vzhledem k cenám pěkných kousků by se na ní nemuselo alespon prodělat..

Mám to k němu cca.600km..a tak nějak jsem se s ním předběžne domluvil na víkend ale pořád se nemůžu rozhodnout jesi mi rozumíš

Přecijenom to není 34ka kterejch je plnej bazoš za 20k žejo..
Ale vzhledem k cenám pěkných kousků by se na ní nemuselo alespon prodělat..
hele, nechci ti do toho kecat, ale dle mého si při nejhorším uděláš výlet.... a kolik takovejch víkendů si zabil a ještě zabiješ válením u bedny
)? Sežeň někoho s uspornym chrochtákem a nebude to hrozný ani na peníze.
Dej potom vědět.... E34 je moje srdcovka a už jich ubejvá... bude mít jisto jistě nějakou korozi, hlavně to chce posoudit, co se ještě vyplatí opravovat a co už ne....

Dej potom vědět.... E34 je moje srdcovka a už jich ubejvá... bude mít jisto jistě nějakou korozi, hlavně to chce posoudit, co se ještě vyplatí opravovat a co už ne....
Popravdě se i trochu divím, že ještě není pryč. Němci jsou po těchto autech taky žhaví.
Prodělání závisí právě na tom, kolik dalších věcí se bude muset dělat. Pokud jen spojka, tak bys snad mohl i vydělat. Ovšem pán se nezmiňuje o žádných investicích do vozu, takže to zákonitě začne teďka odcházet jedno po druhým.
Každopádně je to asi ojedinělá příležitost, jak si za relativně málo peněz vyzoušet 540!!
BTW. má to špéru nebo ASC?
Prodělání závisí právě na tom, kolik dalších věcí se bude muset dělat. Pokud jen spojka, tak bys snad mohl i vydělat. Ovšem pán se nezmiňuje o žádných investicích do vozu, takže to zákonitě začne teďka odcházet jedno po druhým.

Každopádně je to asi ojedinělá příležitost, jak si za relativně málo peněz vyzoušet 540!!
BTW. má to špéru nebo ASC?
Popravdě se i trochu divím, že ještě není pryč. Němci jsou po těchto autech taky žhaví.
Prodělání závisí právě na tom, kolik dalších věcí se bude muset dělat. Pokud jen spojka, tak bys snad mohl i vydělat. Ovšem pán se nezmiňuje o žádných investicích do vozu, takže to zákonitě začne teďka odcházet jedno po druhým.
Každopádně je to asi ojedinělá příležitost, jak si za relativně málo peněz vyzoušet 540!!
BTW. má to špéru nebo ASC?
Prodělání závisí právě na tom, kolik dalších věcí se bude muset dělat. Pokud jen spojka, tak bys snad mohl i vydělat. Ovšem pán se nezmiňuje o žádných investicích do vozu, takže to zákonitě začne teďka odcházet jedno po druhým.

Každopádně je to asi ojedinělá příležitost, jak si za relativně málo peněz vyzoušet 540!!
BTW. má to špéru nebo ASC?
bohužel pokud bude chtít aby mu to auto vydrželo a ne ho dolítat, bude třeba počítat s náklady možná stejnými, jako je kupní cena... a na sešrotování už je to dle mého zase drahý.
a jestli teď dobře vidim, tak ten levej zadní blatník a růžky dveří, všechno to pěkně kvete... zadní stěrač není, ale to chybí i na nových autech
a jestli teď dobře vidim, tak ten levej zadní blatník a růžky dveří, všechno to pěkně kvete... zadní stěrač není, ale to chybí i na nových autech
