Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Diagnostika
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
kubito píše:tak jsem nasel ze INPA umi mazat adaptacni hodnoty prevodovky tak jsem to udelal.
Adaptační hodnoty řídící jednotky motoru smažeš pomocí INPA a jezdíš jako obvykle. Řídící jednotka se zaučí sama podle Tvého stylu jízdy. Ale chce to trošku delší cestu, 50-80km. Cesta z garáže do Kaufu a zpět není zrovna ideální.
Adaptační hodnoty automatické převodovky smažeš taky pomocí INPA. Zkratka převodovky je AGS = Adaptive Getriebe Steuerung. Ale na její zaučení je stanovený technologický postup, který se dělá po větší opravě nebo po smazání adaptací, aby "nekopala". Na tohle zaučení je dobrá okresní silnice nebo I. třída se slabým provozem. Postup jsem už jednou napsal tady http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... e&start=15 . Ale je třeba to přečíst až dolů, co jsem dopřeložil 18-11-2011 23:02.
Pro ty, kteří neradi čtou návody jako já :
0) Vymazat adaptace, klidně motor a převodovku najednou
1) Nastartovat studený motor, zašlápnout brzdu levou nohou, lehce zvýšit volnoběžné otáčky cca na 1000rpm. Voličem automatu projít všechny polohy PRND s vyčkáním v každé poloze 10 sekund - opakovat 10 krát. Totéž ještě jednou s vyčkáním v každé poloze 3 vteřiny. Mezitím se motor trošku ohřeje.
2)Zařadit D a rozjet se na rychlost vyšší než 80km/hod. Na plyn je třeba pořádně šlápnout, aby benzínový motor dosáhnul otáčky 4500 a automat si přeřazuje 4000, ..., 1500, otáčky klesají rychlost vozu dosáhne 80km/hod +. Pustíš plyn, auto zpomaluje, až se auto skoro zastaví, dobrzíš, dáš P. Tohle opakuješ 3x, až motor dosáhne provozní teplotu. Zastavíš a vypneš motor, já ještě vyndavám klíček na 15 vteřin a je hotovo, můžeš jet domů. Po příjezdu motor vypneš a minimálně 10 minut neodpojovat baterku nebo řídící jednotku motoru - to je upozornění (asi) pro fanatiky, kteří se furt musí v něčem hrabat. U diesela je třeba otáčky rozjezdu u bodu (2) přiměřeně snížit, cca 3000rpm, aby technici neřvali, že je nutím točit studený motor. Amen.
jako ja ktery absolutne neumim nemecky tak delam s prekladacem a kdyz nevi prekladac tak googlim. jde to naucit se sam jen to cele projit prelozit si co znamena jaka funkce je to celkem jednoduche a prehledne.
Pred adaptaci je dobry radsi zkontrolovat hladinu oleje v prevodovce a popr ho vymenit jako ja.
StarML tady napsal krasny navod takze to dnes pujdu vyzkouset a potom napisu dojmy jak se prevodovka tvari....
Pred adaptaci je dobry radsi zkontrolovat hladinu oleje v prevodovce a popr ho vymenit jako ja.
StarML tady napsal krasny navod takze to dnes pujdu vyzkouset a potom napisu dojmy jak se prevodovka tvari....
zdravím...Chtěl bych se zeptat jestli bude fungovat Carsoft nebo bmw scanner s kabelem s čipem elm 327 verze 1.4...nejde mi to nejak rozběhat,když zapojim kabel do notasu tak mi to hned vyhledá ovladac a nainstaluje ale bmw scan chce asi neco jinýho píše mi to že není nainstalovanej driver...máte stim nekdo zkušenost??
- ice.blade
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
- Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk
- ice.blade
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
- Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk
- ice.blade
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
- Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk