Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Diagnostika

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování

#21 Příspěvek od Miguel »

Maže se to najednou a jediný co to udělá, že to do tabulky s nějakejma číslama přepíše na samé nuly. Takže dvě vteřiny jsou standart.
bartpt
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od bartpt »

Pánové, nechcete sem dávat třeba nějaké postupy co a jak se dělá, je jedno co, prostě cokoliv uděláte?
Nebo tu někde takové téma je?

Nerad bych si při pokusech něco zmastil.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#23 Příspěvek od bibikuba »

Napíchni si káru,spust INPU a bádej-pokud nejsi moc na jazyky,pomůže ti malinko překladač :D :D taky jsem to takhle vyzkoumal...Jsou tu vlákna jak se dělají testy vstřiků apod...Nějaká videa najdeš i na YOUTUBE-zadej třeba INPA E39 a študuj :D :D Kdyžtak klidně písni SZ ,něco málo už znám :D podělím se
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od starML Člen Klubu »

kubito píše:tak jsem nasel ze INPA umi mazat adaptacni hodnoty prevodovky tak jsem to udelal.

Adaptační hodnoty řídící jednotky motoru smažeš pomocí INPA a jezdíš jako obvykle. Řídící jednotka se zaučí sama podle Tvého stylu jízdy. Ale chce to trošku delší cestu, 50-80km. Cesta z garáže do Kaufu a zpět není zrovna ideální.

Adaptační hodnoty automatické převodovky smažeš taky pomocí INPA. Zkratka převodovky je AGS = Adaptive Getriebe Steuerung. Ale na její zaučení je stanovený technologický postup, který se dělá po větší opravě nebo po smazání adaptací, aby "nekopala". Na tohle zaučení je dobrá okresní silnice nebo I. třída se slabým provozem. Postup jsem už jednou napsal tady http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... e&start=15 . Ale je třeba to přečíst až dolů, co jsem dopřeložil 18-11-2011 23:02.

Pro ty, kteří neradi čtou návody jako já :
0) Vymazat adaptace, klidně motor a převodovku najednou

1) Nastartovat studený motor, zašlápnout brzdu levou nohou, lehce zvýšit volnoběžné otáčky cca na 1000rpm. Voličem automatu projít všechny polohy PRND s vyčkáním v každé poloze 10 sekund - opakovat 10 krát. Totéž ještě jednou s vyčkáním v každé poloze 3 vteřiny. Mezitím se motor trošku ohřeje.

2)Zařadit D a rozjet se na rychlost vyšší než 80km/hod. Na plyn je třeba pořádně šlápnout, aby benzínový motor dosáhnul otáčky 4500 a automat si přeřazuje 4000, ..., 1500, otáčky klesají rychlost vozu dosáhne 80km/hod +. Pustíš plyn, auto zpomaluje, až se auto skoro zastaví, dobrzíš, dáš P. Tohle opakuješ 3x, až motor dosáhne provozní teplotu. Zastavíš a vypneš motor, já ještě vyndavám klíček na 15 vteřin a je hotovo, můžeš jet domů. Po příjezdu motor vypneš a minimálně 10 minut neodpojovat baterku nebo řídící jednotku motoru - to je upozornění (asi) pro fanatiky, kteří se furt musí v něčem hrabat. U diesela je třeba otáčky rozjezdu u bodu (2) přiměřeně snížit, cca 3000rpm, aby technici neřvali, že je nutím točit studený motor. Amen.
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#25 Příspěvek od kubito »

jako ja ktery absolutne neumim nemecky tak delam s prekladacem a kdyz nevi prekladac tak googlim. jde to naucit se sam jen to cele projit prelozit si co znamena jaka funkce je to celkem jednoduche a prehledne.

Pred adaptaci je dobry radsi zkontrolovat hladinu oleje v prevodovce a popr ho vymenit jako ja.

StarML tady napsal krasny navod takze to dnes pujdu vyzkouset a potom napisu dojmy jak se prevodovka tvari....
radimfogl
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: sob 26.01.2013 01:00

#26 Příspěvek od radimfogl »

zdravím...Chtěl bych se zeptat jestli bude fungovat Carsoft nebo bmw scanner s kabelem s čipem elm 327 verze 1.4...nejde mi to nejak rozběhat,když zapojim kabel do notasu tak mi to hned vyhledá ovladac a nainstaluje ale bmw scan chce asi neco jinýho píše mi to že není nainstalovanej driver...máte stim nekdo zkušenost??
IceBlade

#27 Příspěvek od IceBlade »

elm nieje dobry interface, radsej si zozen nieco co ma ftdi cip, potom ti na tom pojde carsoft 6.1 a demoverzia bmwscanneru, plna verzia scanneru potrebuje scanner interface
magic
Registrovaný
Příspěvky: 1066
Registrován: úte 13.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od magic »

Zdar, sice trochu starsi tema, ale nejde nejak obejit bmw scanner 1.4, aby sel pouzivat ve full verzi s cinskou obd (s redukci), chyby vycte ok, ale nikam me nepusti, na to musi byt nejaka finta
Uživatelský avatar
ice.blade
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk

#29 Příspěvek od ice.blade »

plna verzia bmwscanneru sa da pouzivat len s ich hw
magic
Registrovaný
Příspěvky: 1066
Registrován: úte 13.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od magic »

to jsem se taky někde dočet, ale tak je to přece jenom SW omezení, věřím, že existuje nějaká úprava, jak to rozjet..
Uživatelský avatar
ice.blade
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk

#31 Příspěvek od ice.blade »

to som si aj ja myslel :) ak najdes daj vediet kludne ti za to zaplatim
Uživatelský avatar
ice.blade
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk

#32 Příspěvek od ice.blade »

skusal som aj upravovat kable, 3 som znicil a vykaslal som sa na to... rovnako som skusal bmwscannerom rozbehat inpu tiez nic
Odpovědět