Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Ježek v E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#1 Příspěvek od KamilAC »

Vím že se to již řešilo mnohokrát, a nejen tady. Vše jsem pročetl, ale na svůj dotaz jsem odpověď nenalezl.

Může již tolikrát zmiňovaný ježek samovolně vybíjet baterii?
Ventilátor/klima funguje naprosto bez zaváhání, žádné samovolné spouštění ventilátoru, nemožnost spuštění apod. nevydává žádné zvuky, nebzučí, ...
Samozřejmě auto nepozoruju 24h denně, takže nevím co se děje a bzučí třeba v noci, ale už se mi párkrát stalo, že baterka večer ok, a ráno téměř neškytla. Po ověření základních věcí, tedy baterka, alternátor, jsem zajel na diagnostiku a ta vyhodila chybu právě zmiňovaného ježka, pouze chybové hlášení-nic konkrétního. Zkoušel jsem ho i nechat odpojeného, i jsem použil jiného půjčeného, nic ale nepozoruji.
Může mi způsobit občas nějaký odběr, který mi takhle poměrně rychle vybije baterku? Nebo spíš třeba hledat chybu jinde... :?:
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#2 Příspěvek od Birkoff »

Když vyndáš pojistku pro topení, tak si ježek může dělat co chce. Takhle jsem to řešil já, když začal blbnout než jsem ho vyměnil. Nemůže to být baterkou? Mám zkušenost, že ráno jsem normálně nastartoval, ujel cca 20km a pak už ani brnk. Projevovalo se to podobně, tvářila se jako vybitá, po nabití OK a pak tohle.
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#3 Příspěvek od KamilAC »

Birkoff píše:Když vyndáš pojistku pro topení, tak si ježek může dělat co chce.


To může. Ale na druhou stranu taky to topení nebude fungovat. :?
Napadá mně ještě jeden možnej důvod, proč diagnostika hlásí nemocnýho ježka, a to ten že v tuto chvíli nemám ještě naplněnou klimu? To je ale asi nesmysl co?
Baterka se tváří dobře, nemluvě o tom že je rok stará, vlastně ani ne.
Docela mně to štve, jelikož nikdy nevím kdy s autem odjedu a kdy zůstanu stát, je to prostě z ničeho nic. :roll:
Takovej velkej odběr by tam mohlo mít třeba i něco jinýho, zatím sem ale nenalezl ten správnej grif jak přijít na to co by to mohlo být...
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#4 Příspěvek od Birkoff »

S tou klimou to nesouvisí, určitě. Jinak s tou pojistkou jsem to myslel když přijedaš a zaparkuješ auto na noc, ráno jsem ji tam zase vracel aby to fungovalo. Tím jen vyloučíš toho ježoura a poznáš jestli je to tím, nebo je to něco jinýho a budeš muset hledat dál. Vytahování pojistek jednoduše funguje. Nejlíp ještě měřit Ampermetrem odběr z baterie.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#5 Příspěvek od Maxiczech »

Jak už tady bylo dříve zmíněno. Ježek v BMW je samo žijící zvíře, které si dělá co chce. :) Pokud ti diag. vypsala chybu, tak víc neřeš a vymněň ho. Bude klid. Už to mám taky zasebou. Ten novej je údajně bezchybný. A o něco narostl. Má větší a širší ostny, tak se nelekni, že to nejni on. Je.. :wink:
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#6 Příspěvek od mocuryamater »

ahoj
mám ten samý problem vybíjela se mi nová baterka (byl sem na reklam. prý je ok) a minulý tyden při cestě na dov. mi cestou měnili ježka kleknul v A. cena cca 2k a celou dovču startovaní bez problému tak si myslím že nějakou souvislost to má.
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#7 Příspěvek od Don »

Stala se mi ted podobna vec, ale nakonec to bylo Magicarem. Auto melo vypnute odber okolo 3A, spicky az 15A. Zblaznil se mi ovladac a drzel auto neustale v pohotovostnim rezimu. Takze za 3-4 dny auto pokazde mrtve.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Girl_525TDS
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 28.06.2009 00:00

#8 Příspěvek od Girl_525TDS »

Chci se zeptat již 3.den,mám vybitou každé ráno Aku a nevím o žádném odběru proudu,přes kabely natočíme motor a pak bez problému startuji,ráno ale zase total?
čím by to mohlo být? Řešil se tu nějaký ježek...co a kde to je prosím,díky-Lucie

E39-525TDS
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování

#9 Příspěvek od Miguel »

Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#10 Příspěvek od Maxiczech »

[quote="Don"]Stala se mi ted podobna vec, ale nakonec to bylo Magicarem. Auto melo vypnute odber okolo 3A, spicky az 15A. Zblaznil se mi ovladac a drzel auto neustale v pohotovostnim rezimu. Takze za 3-4 dny auto pokazde mrtve.[/quote]

Co to je za blábol? 8O
Magicar ti bral až 15A? Tak to ti muselo začít vyhřívat zadní okno a svítit celý auto.. :roll:
To ti šel spíš do zkratu.. Jinak to nejni možný..
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#11 Příspěvek od Don »

blabol to neni... psal jsem ve spickach (napr. pri odemykani dveri)
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#12 Příspěvek od KamilAC »

Girl_525TDS píše:Chci se zeptat již 3.den,mám vybitou každé ráno Aku a nevím o žádném odběru proudu,přes kabely natočíme motor a pak bez problému startuji,ráno ale zase total?
čím by to mohlo být? Řešil se tu nějaký ježek...co a kde to je prosím,díky-Lucie

E39-525TDS


A zkoušela jsi baterku nabíjet nabíječkou? :roll:
Ono nestačí to jen nakřoupnout přes káble, pak budeš jezdit sotva 20km po městě a ráno zas smůla. Batrka se ti tak nestačí ani dobít jízdou. Zkus jí nabít, pak bych změřil jestli na baterce není nějaký odběr když je vše vypnuté, pak bych hledal problém v baterce. :wink:
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od milo »

kousal se mi starter, daval jsem ho repasovat. tyden po repasi jsem zustal stat, tak rikam - super - jeste baterka ... tak jsem to roztlacil (diky bohu za rozvodovy retez a manual) a dojel koupit novou.

dneska (jiz s novou baterkou) jsem opet nenastartoval. baterka uplne k.o., nedalo se to ani roztlacit - elektrika proste uplne off, jen tak tak svitilo svetlo v interieru.

tak jsem zacal resit, v cem je problem. auto stalo asi uz asi 15 minut, kdyz me napadlo kouknout na jezka. pri demontazi jsem slysel, ze se sam obcas jemne zatocil ventilator, bylo to i citit z vyduchu - takze bylo vicemene jasno. 100% jasno jsem mel tehdy, kdyz jsem se toho jezka dotknul (podotykam po 15 minutach po jizde) a pekne si popalil pazoury. mel aspon 70-75 stupnu. problem je doufam vyresen ... teda jezek venku, jeste koupit a nahodit noveho 8)

530d E39 1999. jinak jezek je 12/2001, takze nekdo ho uz menil za "novy"
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506
Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov

#14 Příspěvek od BMWX5power »

kdyžtak jednoho funkčního ježka z e39 3.0d na prodej mám
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od milo »

dnes jsem byl koupit noveho v ACI, je tam sleva na klub okolo 20%, novy jezek me vysel krasnych 1666 kc vc. dane
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#16 Příspěvek od PRAHAV8 »

Ahoj, kamarád má problém že mu klimatizace občas jako přestane chladit. Dnes jsem s ním jel a bylo nastaveno 22 a hodinu to beželo perfektně ale pak bez stoupání venkovní teploty začalo bejt v autě vedro a muselo se snížit na 20 a po vychlazení zase na 22 s tím že to pak běželo zase ok. Diagnostika mu nehlásí žádnou chybu. Klimu má plnou a nikde neutíká a nikdo mu zatím nedokázal poradit tak mě napadlo jestli to nemůže bejt ježek?
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#17 Příspěvek od Foldas »

u ježka kolísají otáčky ventilátoru topení. jde sahara?
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#18 Příspěvek od PRAHAV8 »

Sahara ok
hobl
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: sob 24.01.2015 01:00
Bydliště: znojemsko

#19 Příspěvek od hobl »

Nevim sice co presne to dela tomu kamaradovy a co ma za petku ale moje e39 delala podobnou vec . mam klasiku klimatronika s restem nejdrive mi to chladilo az moc toto se odsrtanilo vycistenim ventilatorku v panelu topeni pak asi mesic na to mi zacalo bejt divny ze hned po nasrtartovani kdyz jeste nejde klima mi to foukalo ze spolujezdcova vydechu na palubce teplej vzduch delal to ventil topeni proste se po zapnuti klimy nezavrel jeden s tech dvou ventilu klima to stihala dochladit ale ne hned normalne to vypadalo jako bys nastavil teplotu na vice stupnu vzduch sel teplej ne ledovej a sraznik klimy byl v podstate kus ledu a tak ji vypnula ochrana po pohnuti teplotou klima zase naskocila treba na 15 nekdy i na 30 minut podle toho nakolik roztal ten sraznik kdyz byl ten ventil zaseklej tak mi diagnostika nic nevidela on byl elektricky v poradku ale mecanicky chodil jen tak na pul taze porad propuostel teplou vodu do okruhu topeni aniz by to hlasilo jakoukoliv zavadu a cim vice se zahrival motor tim vice to pochopitelne zahrivalo spolujezdcovo pulku topeni bez ohledu na nastavenou teplotu
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#20 Příspěvek od PRAHAV8 »

Ventil mě napadnul taky ale říkal že když vypne klimu tak mu mu topení běhá perfektně.
Odpovědět