Zdravím,
po pročítání všech příspěvků o vytlučení baterie jsem den ležel v autě a měřil.
V klidovém stavu mi auto bere 1,07 A. Do 2 dnů jsem většinou bez baterky.
Po odebrání pojistky č.9 to klesne na 0,34 A. (pojistka v kastlíku u spolujezdce)
Potom ještě vzadu (je to touring) u baterie je několik pojistek. Nevím, jak jsou tam očíslované, ale odběr mi snížila pojistka 5. zleva a 11 zleva.
Po odebrání těchto 3 bych byl na klidovém odběru 0,12 A
- odpojil jsem konektorem ježka (nemělo to na odběr vliv)
můj PROBLEM:
- kde najdu relé na topení, abych mohl ověřit, že není chyba tam
- co je to za pojistky vzadu v kufru (nejsou tam čísla, neumím ověřit proti seznamu pojistek)
díky za radu[/b]
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Relé na topení nevypíná - vytluče baterii e39 525i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř 24.09.2008 00:00
- Bydliště: Náchod(sko)
- Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
pojistky co máš vzadu (já u touringa v pravém podběhu) mají u sebe taky seznam s označením... nevím, jestli je tam taky někde nastrčenej, nebo je nalepenej zevnitř na tom čalounění co musíš odklopit... každopádně ho najdeš, jesli ho někdo neodstranil.
našel jsem třeba totok viz obrázek
jinak mě tohle dělalo auto taky a dohrabal jsem se k tomu, že mi to dělá jeden z kombinace zadní stěrač/ostřik kufru. Pojistku jsem vyhodil a dokud nepoředším, tak nestírám - ale baterka drží jak muslimové na záchranným člunu
našel jsem třeba totok viz obrázek
jinak mě tohle dělalo auto taky a dohrabal jsem se k tomu, že mi to dělá jeden z kombinace zadní stěrač/ostřik kufru. Pojistku jsem vyhodil a dokud nepoředším, tak nestírám - ale baterka drží jak muslimové na záchranným člunu

- Přílohy
-
- E39 Fuse Index Rear.gif (37.09 KiB) Zobrazeno 202 x