Porucha bmw e61 530d r04 s
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
dafson
- Registrovaný
- Příspěvky: 489
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Janov nad Nisou
Je to muj první nafťák sedma mi take hned po koupi sežrala z peněženky 70litru a teď funguje bez výdaje.Musim zkoumat tu spotřebu ale budu moudřejši až pojedu někde dalnici a mimo mesto pak se uvidi kolik žere.Jezdim totiž Jablonec nad Nisou směr Bedřichov a ono to neni město rovinnaté takže samé řazení a kopce.Takže možna ta spotřeba čistě město dolu nepujde.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
dafson
- Registrovaný
- Příspěvky: 489
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Janov nad Nisou
-
Teddy
- Registrovaný
- Příspěvky: 1307
- Registrován: pon 18.06.2012 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
krom těch pokažených 
byl jsem kupoval f01 740d v synotu, vyfuk špinavej jak prase, nárazník černej jak bota a pán mi tvrdil že to je normální, že to je nafta, asi technici v Synotu ještě neví co je DPF
diagnostika typu načtu chyby nejsou tam je k ničemu, potřebuješ sledovat live data a udělat nějaké testy.
byl jsem kupoval f01 740d v synotu, vyfuk špinavej jak prase, nárazník černej jak bota a pán mi tvrdil že to je normální, že to je nafta, asi technici v Synotu ještě neví co je DPF
diagnostika typu načtu chyby nejsou tam je k ničemu, potřebuješ sledovat live data a udělat nějaké testy.
-
dafson
- Registrovaný
- Příspěvky: 489
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Janov nad Nisou
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
dafson
- Registrovaný
- Příspěvky: 489
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Janov nad Nisou
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
Dáš nějakej odkaz na to "doporučení" od Bosche?JaraX píše:motor ne, ale vstřiky se dle bosche mají měnit ve 150tkm, stejně tak turbo, tyto komponenty už sou v těchto km "po smrti"
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
Teddy
- Registrovaný
- Příspěvky: 1307
- Registrován: pon 18.06.2012 00:00
spíš jde o to co do toho kdo tankoval. Další věc je ta, že občas taky DPF samovolně vyhoří.
Jestli to auto nalítalo těch 200 tis. po dálnici na dlouhých štrekách, tak je to v podstatě zajetej motor.
Jestli to ty km nalítalo po městě a strkačkách do práce po pár km, tak už to klidně může bejt po smrti.
Nejsou km, jako km.
Každopádně motor s funkčním DPF nekouří.
Já jsem teď měl málem po smrti DPF u služebního superblba, co má najeto 12 tis. Dostal jsem ho s 4700km. Bylo to předváděcí auto. Takže za těch 4700 se to asi nikdy neohřálo a neregenerovalo.
Musel jsem do servisu, aby vynutili spuštění regenerace. Podle hodnot už to bylo těsně za hranicí, tak uvidíme.
U DPF je to tak, že se regenerace spouští automaticky. Když už je filtr zaplněn přes určitou míru, tak se s tim musí do servisu. Když se i to propásne a filtr se zaplní přes další míru, tak je po smrti. Škoda je, že to samo nekřičí, když to několikrát po sobě nedokončí regeneraci..... holt past na majitele.
Jestli to auto nalítalo těch 200 tis. po dálnici na dlouhých štrekách, tak je to v podstatě zajetej motor.
Jestli to ty km nalítalo po městě a strkačkách do práce po pár km, tak už to klidně může bejt po smrti.
Nejsou km, jako km.
Každopádně motor s funkčním DPF nekouří.
Já jsem teď měl málem po smrti DPF u služebního superblba, co má najeto 12 tis. Dostal jsem ho s 4700km. Bylo to předváděcí auto. Takže za těch 4700 se to asi nikdy neohřálo a neregenerovalo.
Musel jsem do servisu, aby vynutili spuštění regenerace. Podle hodnot už to bylo těsně za hranicí, tak uvidíme.
U DPF je to tak, že se regenerace spouští automaticky. Když už je filtr zaplněn přes určitou míru, tak se s tim musí do servisu. Když se i to propásne a filtr se zaplní přes další míru, tak je po smrti. Škoda je, že to samo nekřičí, když to několikrát po sobě nedokončí regeneraci..... holt past na majitele.
-
dave4x4
- Registrovaný
- Příspěvky: 125
- Registrován: ned 27.01.2013 01:00
-
dafson
- Registrovaný
- Příspěvky: 489
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Janov nad Nisou
-
Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
dafson
- Registrovaný
- Příspěvky: 489
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Janov nad Nisou
Takže ted jsem ozkoušel spotřebu Jablonec -Mlada boleslav 7,3litru bez klimy, Boleslav-Železný Brod 7,7litru se zaplou klimou, takže otázka je zda má vubec cenu se štourat ve spotřebe Město, prijde mi Že je to takhle správně ale jak nekdo může jezdit čistě město za 9 tomu prostě nerozumim ja se pod 13 nedostanu.
-
dafson
- Registrovaný
- Příspěvky: 489
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Janov nad Nisou
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
Pamatuju se, že u Fordu na technickém školení jsme se něco takového taky dozvěděli - že to je jejich projektovaná životnost.Vlasta píše:Dáš nějakej odkaz na to "doporučení" od Bosche?JaraX píše:motor ne, ale vstřiky se dle bosche mají měnit ve 150tkm, stejně tak turbo, tyto komponenty už sou v těchto km "po smrti"
