Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Palivové čerpadlo, filtr
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
Zdravím, asi 3 dny zpět se ozval divný zvuk z nádrže, dva dny potom špatně ukazoval dojezd a další den jsem zůstal viset u cesty, začlo to škubáním až to chcíplo a nešlo nastartovat. Poslechem čerpadlo netlačí. Mám 525i 2003, bude to nejspíš čerpadlo že? Prosím o rady jaké koupit a na co si dát bacha při výměně, a asi nebude zlé rovnou udělat i palivový filtr že? Díky
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Palivový filtr je součástí čerpadla v nádrži. Tohle čerpadlo by Ti nepomohlo? http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 36#1361036
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
Potřebuju radu, věřím že vás to tu dělalo plno, zítra mi přijde z kelly nové palivové čerpadlo ale jen čistě čerpadlo, na youtube je plno videí jak to mění na e39-tkách... Ale! Celé včetně té plastové formy kolem... Popravdě to i vypadá že to samotné čerpadlo je zalisované v tom plastu, dejte prośm vědět zda to někdo dělal diky moc
Zdravím,
řešil jsem podobný problém u nafty. V nádrži cca 10l a auto nejdříve zhaslo, ale nastartoval jsem a ujel cca 2,5km potom znova. Poslechem bylo slyšet, že se natlakovává dlouho a jakoby přisávalo vzduch ( jako když brčkem ze skleničky zbytek nápoje ) . Tak se čerpadlo vyměnilo za nové neorigo a dobrý.
Jenže se mi potom stalo, že jsem někam jel a nádrž ukazovala cca 15l a dojezd cca 190km. Ujel jsem cca 20km a dobrý. odtud jsem jel zpět těch cca 20km a po cca 12km se dojezd zmenšil na 49km a rozsvítila se rezerva. A když jsem chtěl jet dál po nějaké chvilce, tak se nic nezměnilo a cestou k benzínce, pro jistotu, cca 1,5km to chcíplo. Naštěstí to ještě naskočilo a dojel. Vzal 10l a dobrý.
Takže přemýšlím, kde je chyba a jestli by to nemohlo být ještě to sací PN 16146753982
řešil jsem podobný problém u nafty. V nádrži cca 10l a auto nejdříve zhaslo, ale nastartoval jsem a ujel cca 2,5km potom znova. Poslechem bylo slyšet, že se natlakovává dlouho a jakoby přisávalo vzduch ( jako když brčkem ze skleničky zbytek nápoje ) . Tak se čerpadlo vyměnilo za nové neorigo a dobrý.
Jenže se mi potom stalo, že jsem někam jel a nádrž ukazovala cca 15l a dojezd cca 190km. Ujel jsem cca 20km a dobrý. odtud jsem jel zpět těch cca 20km a po cca 12km se dojezd zmenšil na 49km a rozsvítila se rezerva. A když jsem chtěl jet dál po nějaké chvilce, tak se nic nezměnilo a cestou k benzínce, pro jistotu, cca 1,5km to chcíplo. Naštěstí to ještě naskočilo a dojel. Vzal 10l a dobrý.
Takže přemýšlím, kde je chyba a jestli by to nemohlo být ještě to sací PN 16146753982
Myslím, že tohle nakonec nebude tak úplně pravda. Už jsme to spolu řešili tady:starML píše:Palivový filtr je součástí čerpadla v nádrži.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 9&start=30
Ale dohledal jsem DYI výměnu filtru, ve fóru je psáno, že filtr je na straně za řidičem, čerpadlo na straně za spolujezdcem:
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... filter-DYI
A tomu by i odpovídalo označení v ETK:
"Fuel filter with fuel level sensor, left" vs.
"Delivery unit with in-tank pump, right"
...a pak taky to, že mi to v ACR BMW nacenili každé samostatně.
