Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Palivové čerpadlo, filtr

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
basspatrick
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 03.10.2013 00:00

#1 Příspěvek od basspatrick »

Zdravím, asi 3 dny zpět se ozval divný zvuk z nádrže, dva dny potom špatně ukazoval dojezd a další den jsem zůstal viset u cesty, začlo to škubáním až to chcíplo a nešlo nastartovat. Poslechem čerpadlo netlačí. Mám 525i 2003, bude to nejspíš čerpadlo že? Prosím o rady jaké koupit a na co si dát bacha při výměně, a asi nebude zlé rovnou udělat i palivový filtr že? Díky
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Palivový filtr je součástí čerpadla v nádrži. Tohle čerpadlo by Ti nepomohlo? http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 36#1361036
basspatrick
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 03.10.2013 00:00

#3 Příspěvek od basspatrick »

Jsem se nezmínil že mám e39 ne e60... Takže nepomohlo a pokud se nepletu u e39 je palivový filtr pod řidičem ne?
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#4 Příspěvek od starML Člen Klubu »

To máš pravdu, je to na e60. E39 mne nanapadla, i když ji máš na fotce vedle nicku. :D
basspatrick
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 03.10.2013 00:00

#5 Příspěvek od basspatrick »

Potřebuju radu, věřím že vás to tu dělalo plno, zítra mi přijde z kelly nové palivové čerpadlo ale jen čistě čerpadlo, na youtube je plno videí jak to mění na e39-tkách... Ale! Celé včetně té plastové formy kolem... Popravdě to i vypadá že to samotné čerpadlo je zalisované v tom plastu, dejte prośm vědět zda to někdo dělal diky moc
petr269
Registrovaný
Příspěvky: 129
Registrován: stř 07.12.2005 01:00
Bydliště: Kladno

#6 Příspěvek od petr269 »

Zdravím,
řešil jsem podobný problém u nafty. V nádrži cca 10l a auto nejdříve zhaslo, ale nastartoval jsem a ujel cca 2,5km potom znova. Poslechem bylo slyšet, že se natlakovává dlouho a jakoby přisávalo vzduch ( jako když brčkem ze skleničky zbytek nápoje ) . Tak se čerpadlo vyměnilo za nové neorigo a dobrý.
Jenže se mi potom stalo, že jsem někam jel a nádrž ukazovala cca 15l a dojezd cca 190km. Ujel jsem cca 20km a dobrý. odtud jsem jel zpět těch cca 20km a po cca 12km se dojezd zmenšil na 49km a rozsvítila se rezerva. A když jsem chtěl jet dál po nějaké chvilce, tak se nic nezměnilo a cestou k benzínce, pro jistotu, cca 1,5km to chcíplo. Naštěstí to ještě naskočilo a dojel. Vzal 10l a dobrý.

Takže přemýšlím, kde je chyba a jestli by to nemohlo být ještě to sací PN 16146753982
tee-jay
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: sob 19.04.2014 00:00
Bydliště: ČB

#7 Příspěvek od tee-jay »

starML píše:Palivový filtr je součástí čerpadla v nádrži.
Myslím, že tohle nakonec nebude tak úplně pravda. Už jsme to spolu řešili tady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 9&start=30

Ale dohledal jsem DYI výměnu filtru, ve fóru je psáno, že filtr je na straně za řidičem, čerpadlo na straně za spolujezdcem:
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... filter-DYI

A tomu by i odpovídalo označení v ETK:
"Fuel filter with fuel level sensor, left" vs.
"Delivery unit with in-tank pump, right"
...a pak taky to, že mi to v ACR BMW nacenili každé samostatně. :-)
Odpovědět